subota, 08.10.2011.

Mamaaaa...PIMPEK MI JE VELIKI!!!








Danas mene zove mali sa sela i za divno čudo....priča na mobitel dulje od 5 sekundi. Inače ga bog ne može natjerati da priča u to čudo moderne tehnologije. I spitujem ja tako njega...jesi oprao zube...jesi se istuširao...bla, bla...
A on meni kaže: -Mama povukao sam pimpeka i oprao ga da mi ne dođu crvići!! rofl

E jeba ga lesa....to sam ja kriva...to za crviće.
Nikad nije dao pištoljček dirati kad bi ga kupala pa sam mu rekla ako ga ne bude prevlačio i svaki dan prao da će mu doći crvići i papati zmazanoću rofl
...ufff...sad ćete reći da sam grozna mama blabla
Ali moram priznati da je ipak urodilo nekim rezultatom.....mali od toga dana uredno sam opere pištoljček a ima samo 4 godine. cerek

Nego, to me sad podsjetilo na jednu anegdotu ili bolje da kažem 'ZEMLJO OTVORI SE' scenu na javnom mjestu koju sam sa njim imala. Danas mi je sve to opako komično...ali tada mi je bilo bang


Bilo je to kad je imao 2 godine. Nasred sajma, kasna jesen, vani hladno i samo što kiša nije počela padati.
Ljudi tisuće....gužva za poludjeti. Držim maloga za ruku da ga ne izgubim u toj gužvi kad najednom mali istrgne svoju ručicu iz moje, stane na sred sajmišta i počne plakati. I istog momenta vidim ga kako skida hlače, štramplice, gaćice.....i to sve u jednom potezu i ni više ni manje nego DO GLEŽNJEVA. Primi se za pištoljček i na sav glas uz suze se dere:

- Mamaaaa, pimpek mi je veliki!
Ja: - Ma oblači se i pusti ga sam će se spustiti! eek
Mali: - Neću da bude veliki....smeta miiiiiii - dere se on na sav glas i dalje
Ja: - Daj se smiri i navuci te gaće. headbang
Mali: - Mama smeta mi.....A DAJ MI GA TI SPUSTI!


Ljudi svi stoje oko nas i okidaju od smijeha....ja se sva uzmuvala oko maloga....navlačim sve natrag na njega, crvenim ko' paprika a mali i dalje tuli:

- Ali mama mene to smeta!
Ja: - Uskoro te neće smetati, sine! rolleyes



roflroflrofl eee mislim stvarnooooo....(bez komentara)


djeca su nepresušni izvor bisera...

A ja bi baš voljela čuti neku od vaših priča!!! yes




- 17:03 - Tvoj trag u bespuću (27) - Print - #

<< Arhiva >>