Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Hy!Zovem se Mihaela. Imam ponosnih 16 god. Slušam rock, punk, metal, heavy metal i hard rock. Imam dugu crnu kosu, smeđe oči i oblačim se u crno (zar ste sumnjali!?). Nisam luda za tom glazbom ili crnom odjećom...samo je volim slušat....a i oblačit se crno...Imam dvije lude frendice Mirelu i Adrianu. I još luđe frendove: Johnnya, Ozija i Niđu....Ostalo o meni ćete saznat u mojim postevima.

Volim:
čitati knjige, slušati glazbu, ići na koncerte, ići van s frendicama, čitati blogove,
svoju obitelj, svoju mačku Roxy, svoje dvije ribice (Beavis i Buthead), Harry Pottera, ledeni čaj, životinje....
Ne volim:
umišljene osobe, CAJKE!!!, rasizam, nepravdu, maltretiranje, kada se netko pravi važan, kada netko zapovijeda, šale na loš račun....
Slušam:
Nightwish, Evanesence, Nirvanu, Guns 'n' Roses, Green Day,HIM, Blink 182, Nickelback,Sex Pistols, Good Charlotte, Iron Maiden, Metaliccu, Linkin Park, malo Korn i Slipknot....
Nadimak:
Miha ili Metalka, a najgori mi je Sotonjara jer kao volim Sotonu(jer nosim crno), a to nije istina.
Moja ljubav:
slobodna i uživam!!!!


E, ljudi! Ova pjesma mi je tako zakon da sam je morala podijeliti s vama.....nju stalno pjevam vani s ekipom pa vam to jako puno govori kakva sam.....nutzujonaughtysmijeh.....hehehehe

Jesul ovo ženske gaće,
nisu to su muške gaće,
ove gaće jesu moje,
na štapu mi dobro stoje!

Unaprijeda žute boje,
odostraga smeđe boje

đesme-jebo, đesme-jebo

nedam nikom gaće svoje!


Ovom prilikom pozdravljam nekoliko ljudi (iz čiste dosade):
....pozdrav velikoj ljubiteljici HP-a koja je jako dobra u duši i sluša punk i rock (May)....pozdrav mojoj rokerici i HP ljubiteljici (Potter's girl).....još jednoj rokerici koja se voli zvat cura s cvijetom (Ivana).....mojoj najdražoj frendici koja voli crtat (Mireli).....spaljenoj curi koja se ovo ljeto ošišala na nulericu, a uz to moja dobra prijateljica (Adriana)....trima spaljenim curama kojima se neda pisat blog, ali vole da ih se komentira (Taša, Romina i Lada).....dragoj curi koja obožava društvo i oni ju i koja sebe naziva Bitch (Darija).....te svim ostalima koji me komentiraju i vole sve stvari kao ja.....veliki pozdrav svima!!!!

Linkovi

Potter girl
Ivana
Ivana-2.blog- hpff
Nymphadora
Darija
Taša, Romina i Lada

Evo, uživajte u Evanesence....wink


Free Music

Free Music



Free Music

petak, 28.09.2007.

Ništa posebno....a kada je i bilo? 8-)

Skiceeeeee......pa, di ste vi meni?
Kako škola?
Meni je zasada dobro, ali............stižu teška vremena....dada.....znam ja to...kada idete u razred s klipanima koje ja imam onda se nevolje očekuju.....I TO SVAKOG ČASA......rolleyes


Mene je ful strah ići u školu.......iskreno rolleyes.......na svakom uglu te gađaju s blatom ili sendvičem iz akntine....pa onda dečki siluju cureeek......pričaju kao debili (no coment...to i jesuyes)......napiju se pa onda rigaju iza školebang......i smiju se svakoj sitnici.........issssseeee......ccccc......namcor

Zar sam ja jedina koja je normalna u toj fucking školi?
Nekada stvarno mislim da jesam.
Barem ja imam zdravog razuma da se ne pravim pred društvom i pušim cigarete samo da bi mi se "divili".....ma, daj ajde...nisam fejker......lol....lud
Ae...ae....neću vas s tim zamarat, ali stvarno....kako je kod vas?
Ja bi mogla o ovome pisat do zore, ali nemam vremena......


Idem učit....

Lol.....

Stvarno sam pukla....

Hehe......

Ae....


Pozzzzzz

I da....


Pozdravi: Petra, Ivana, Mirela, Dana Thalia, May, Darija.......bla, bla, bla......

Ojla društvo.....



| CoMmEnTaRiChI (52) | PrInTaNjE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.