www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

Oprosti mala - ... sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate... - Blog.hr

... sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate...

srijeda, 08.03.2006.

Oprosti mala

Da mi je samo
da se nađem tu
kad priznas sam sebi
Bogu i narodu
da sam ja
bila najbolja

Da sam ja
bila najbolja

Vjetar te nosi
ja zaustavljam
koliko moj si
da ti ne pricam
da sa mnom si
bio najbolji, najbolji

A gdje sam do sada
bez ljepote i sjaja
otkad dosao si
s vjetrom kroz vrata
i reko oprosti mala
oprosti mala

Oprosti za ono sto ti
nikad nisam dao
zasluzila jesi
al bolje nisam znao
reko i otisao

Da sam ja
bila najbolja


saint patrick's day

saint patrick's day

- 19:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #