Jednom se živi.....

četvrtak, 13.04.2006.

TI !

ti kraj mene spavaš
ti kraj mene se budiš

taj san mora proći
proći če jednom
jednog dana če proči

tada če se suza u mom
oku potresti.
bit če suza
bit če boli
i netko če reči
ja te molim!

13.04.2006. u 06:45 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

PA EVO I MENE
Image Hosted by ImageShack.us

za dobre i cool ljude bit ce super




Counters
Counters



Ime:Dario
Prezime:Jedan
dat.i god.rođ.:4.11.92.
škola:OŠ. A. Mihanoviča PŠ. Lučelnica
e-mail:darac4@net.hr
mob:099/6952426
prebivaliste:Zagorje
blizu:tuheljske toplica "terme tuhelj"
Lud do bola slusam vecinom sve volim
ic u tuhljake e pardon ne slusam operu
to bi bilo nekaj o meni nemam curu a
jebiga!!!!!

LINKOVI
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Marac
Gabi
Katy

linkin park-in the end




Tama

Zbog tebe nastojim
malo svijetla
u tminu da unesem
i poljupce da tvojim
usnama prinesem.
Nadam se tvome srcu,
tvome zagrljaju da me tjesi i cuva,
sve dok i mene sama,
jednoga dana,
ne proguta tama.

Osjećaj...

Jedan osjećaj
sada mi se nudi.
Davno izgubljen,
sada pronađen
napokon me budi.
Oživljava me i daje mi snage,
da nastavim živjeti
znajući da postoji,
netko kao ti.
Nisam shvaćao što mi značiš,
zbog toga krivim sebe.
Nakon što si mi oslobodila dušu
počinjem napokon shvaćati
i istinski voljeti, samo tebe.

Zarobljen od ljubavi

Kada mislim,
mislim na tebe.
Kada dišem,
dišem zbog tebe.
Tužan sam,
jer nisam kraj tebe.
Nebo te imalo, a sada
si samo moja.
Zbog tebe je vrijeme stalo
kada sam te ja upoznao.
Gubim se svako malo
u tvojim, nebeskim
plavim očima.
Kada me zarobe,
samo me tvoje,
nježne,meke usne
mogu da oslobode.
Nada i ljubav

Jedan od mnogih
tebe da sluša
a samo kod jednog je
tvoje srce i duša.
Moja ljubav je jaka,
mjeriti se nemože.
Moja misao je tvoja svaka
jer samo za tebe živjeti može.
Taj jedan koji je voljen
nadam se da sam ja...
jer ipak... ti si moja voljena.
Srce bez ljubavi, tijelo bez duše
Ono ne postoji!!!
Jer za tebe sada živi i diše.