30

nedjelja

lipanj

2013

BABAJIEVA LEKCIJA

Veliki sam poklonik Mahaavatar Babajia. Babaji nije svetac koji će vas često posjećivati. U pravilu on to radi ispočetka, u vašim prvim godinama samorazvoja, a kasnije vas promatra "iz daljine" ili dolazi tek u rijetkim prilikama. Ovo pripisujem njegovoj težnji (ako se to uopće može zvati težnja) da od tebe izvuče tvoj maksimum, da ti ukaže na tvoju snagu, na samodostatnost. Želi da spoznaš gurua u sebi, autoritet kojem se uvijek možeš povjeriti i na kojeg se možeš osloniti.

U jednom snu Babaji i ja smo sjedili u sobi, jedan nasuprot drugoga. Promatrao me pozorno i ozbiljno. Imao je brkove (nešto što nećete vidjeti u Yoganandinoj knjizi).
Znao sam da slijedi nekakva važna lekcija, ali taj njegov brk mi nije dao mira i nasmijavao me.

Upitao me- "Što želiš?".

"Coca-colu."-odgovorih.

I Babaji mi je natočio čašu.

Taj tren sam pomislio kako bi uz Colu prijala i kriška limuna, ali me je bilo sram to izreći naglas.

Babaji me je opet skenirao pogledom i upitao – "Što još želiš?"

- " Pa... volio bih i malo limuna"- napokon sam izustio.

Babaji mi je stavio krišku limuna u čašu i strogo rekao- "Samo reci što god želiš i ja ću ti to dati."

Nakon ovog sna više ništa nije bilo isto. Babaji me je "protresao" na nekoliko nivoa. Evo što sam naučio:

Guru i ti ste prijatelji.
Guru je tvoj stariji brat čiji put trebaš slijediti.
U tebi isto prebiva guru.
Guru/Bog želi da budeš svoj.
Guru/Bog je veliki zafrkant.
Želje nisu loše.
Budi hrabar u životu.
Hrabro ostvaruj svoje želje.
Otarasi se krivnje i osjećaja bezvrijednosti.
Cola nije nužno otrov.

<< Arhiva >>