DanielNl

ponedjeljak, 29.01.2007.

Zivot u Nizozemskoj...

Eto zavrsila se i moja prva veza...pomalo sam patio (vise mi je bilo krivo) ali kao sto kaze ona narodna "vrijeme lijeci sve rane" a za ove moje je trebalo neka tri tjedna otprilike. Ne, nisam nakon ta tri tjedna nasao drugog decka, nisam ga ni trazio jer po meni ljubav uvijek dodje neocekivano. Uzivao sam u zivotu, proljece je bilo uveliko, dolazilo je i ljeto...Ljeto, koje ovdje nije vruce, temperature idealne, rijetko koji dan iznad 30 stupnjeva....Glede mog zivota, pa ono posao, izlasci, krenuo na tecaj nizozemskog, upoznavao nove ljude....potpuno sam se uklopio u novu sredinu. A da, obecao sam da budem napisao par recenica o mogustvu dobivanja boravisne i radne dozvole u NL. Odmah da kazem, vrlo je tesko za strance van EU, moras imati ugovor na neodredjeno vrijeme sa nekim poduzecem (ovo sa UN je nekaj drugo, ne moze se usporedjivati), a boravak ti vazi dokle i ugovor, tek nakon pet godina mozes dobiti neogranicenu i bezuvjetnu dozvolu boravka u NL. A opcija preko "bracnog druga" - vrlo tesko, tvoj bracni drug mora imati stalni posao i najmanje 1400 eura neto placu, prije dolaska polazes u NL ambasadi u tvojoj zemlji mali ispiti iz poznavanja nizozemskog jezika i kulture a moras biti najmanje tri godine u braku da bi mogao samostalno dobiti boravisnu dozvolu (uzgred, ceste su provjere jel se zaista zivi s nekim u braku jer mnogi zlorabe ovu mogucnost za dovodjenje blizih ili daljih rodjaka, posebno Marokanci i Turci). Sve te stvari u Belgiji su puno jednostavnije i lakse, ali o tome u nekom od narednih postova.

U ovom postu budem jos opisao jednu suncanu nedjelju u listopadu 2002. Lezao sam doma na krevetu; ono krmio se jer mi se nije dalo ustati i zvoni mobitel. Na drugoj strani Toni, jedan od mojih sex frendova i pita me jel mogu doci do R'dama do saune Spartacus, da se "malo poigramo". Ja velim, naravno, otusirao se, obukao, na vlak i u R'dam. Toni je bio tipicni plavi Nizozemac, plave oci...Bili smo cijelo poslijepodne u sauni, kupali se u bazenu, mazili se , sevili se...poslije toga otisli u pizzeriu, nesto pojeli i do slijedeci puta...Ja krenuo prema kolodvoru, usput velim sebi da svratim u gay caffe Regenboog da si popijem cappucino. Usao ja unutra, narucio moj cappucino i nakon par minuta prilazi mi jedan decko i pita jel moze sjesti za moj stol, ja velim izvoli i tak, rijec po rijec nakon nekih pol sata zavrsili kod njega u stanu, u krevetu...jebiga, sad budete rekli "vidi ovog promiskuiteta" ali kaj cu, tako je bilo...

I nakon druge seve tog dana, odem ja opet u bastu tog istog kafea, ajde jos jednu colu popiti, pricao sa starom peko mobitela, jedan covjek kaj je sjedio za susjednim stolom cuo koji jezik govorim, prilazi mi da se upoznamo, veli zove se Dragan, porijeklom iz Arandjelovca (mjesto 80 km juzno od Beograda), inace ima 50 godina , veliki trbih, procelav...ali dobro, imam i ja "obicne" frendove (one sa kojima nemam sex) pa reko ajde da se upoznam sa covjekom. Ja mu reko ime, odakle sam itd...poruci on pice za mene i njega, pa onda ja...bio sam bas raspolozen a vino mi je jos vise podizalo raspolozenje :) a i mogao sam brijati jer sam sutradan imao slobodan dan...I tako, odulji se nas razgovor, popili mi dosta i negdje oko pol 1 ja se dizem, velim mu "idem doma" a on meni " pa mozes prespavati kod mene". Ja racunam da je covjek realan, da ne misli valjda da ja sa mojih 26 budem zelio imati nekaj sa njime od 50 godina, jos velik trbuh i procelav. Dobro, i popio sam, pa i paznja popustila. Prihvatio ja prespavati kod njega, a stvarno tijekom tih par sati razgovora on nije pokazivao nikakve krive namjere. Dosli mi kod njega u stan, usli unutra i tek sto je on zatvorio vrata, poceo me pipati i hvatati. Ja se zaprepastio, velim mu "Dragane, kaj je sad ovo" a on "jao, tako si mi sladak". Ja u shoku, jesam popio ali me ta njegova reakcija i moj shok vratili u normalu, odgurnuo mu ruke, a on opet pokusaava me dirati i govori "samo malo da te mazim, molim te" . O, Jezus Maria, nisam mogao vjerovati da je on i jedne secunde mogao pomisliti da bih ja nesto mogao raditi sa njime. Nakon par minuta njegovih pokusaja, moga guranja njegovih ruku sto dalje od mene i njegovog preklinjanja da me " makar malo dira i pipa" ja mu ozbiljnim glasom velim "otvaraj ta vrata idiote ili budem prijavio policiji pokusaj silovanja". Na to se on malo sabrao, nevoljno otvorio vrata, ja ga sutnuo u nogu prilikom izlaska i izletio van. Dok sam silazio niz stepenice cuo sam kako se nesto kao ispricava, kuka, moli blablabla...

- 20:49 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 24.01.2007.

Bolji zivot je poceo 2. dio

...dakle, zaspali smo oko 8 ujutro a vani je jos bilo mracno. Ovdje inace dan pocinje nesto kasnije nego u HR (oko 2 sata) ali i navecer sunce kasnije zalazi. Spavali smo skupa naravno, tijela isprepletana, ruke, noge...Probudili smo se oko pol 3, malo se mazili i pazili itd...popili kavu, otisli na rucak u jedan restoran pored obale mora u Scheweningen (dio Den Haaga) a nakon toga se setali zagrljeni i ruku pod ruku pored mora.Samo je nebo bilo iznad nas, u pravom smislu te rijeci, vedro nebo, nebeski plavi svod iza kojeg je beskrajni krug zvijezda. Inace, oduvijek samo volio gledati nebo u zimskim mjesecima, neka specificna modra boja, nesto carobno a sada sam imao i moga slatkisa pored sebe, pa je sve bilo jos ljepse, kao u bajci.

Slijedeci dan, ponedjeljak sam se javio na posao. Dosao ja u zgradu, javio se najprije sefu personalnog odjela, on me poveo u kancelariju, upoznao sa tuziteljem koji mi bude bio pretpostavljeni te me ovaj dalje poveo u kancelariju. Usli mi unutra, bilo je jos 5 ljudi unutra (analiticki odjel) od toga tri covjeka, svi stariji od 50 godina i dvije cure...bili su sa raznih strana svijeta, Engleska, Canada, Australia, USA, Belgija. Ono, kaj da velim, kao kolege bili su okej, ali nije to bila ekipa za izlaziti vanka. Tu i tamo sam im isao na rodjendanske svjecanosti, ili na oprostajne proslave (kad su se vracali doma) i to je sve.

A moj Ronnie...pa sve je bilo kao u bajci...to mi je bio prvi decko jer iz poznatih razloga( fax, posao, konzervativni ljudi) nisam imao decka u HR (dobro, imao sam sex partnera ali sam zelio imati i svog dragog). Cime me osvojio, pa pored izgleda (da se ne lazemo, je vazno kakva je osoba unutra, njen karakter itd. ali ipak se mora poceti od fizicke privlacnosti), bio je korektan, iskren, pazljiv. Dolazio je tijekom tjedna skoro svaki dan u Den Haag jer je imao razumijevanja da ja radim i da je tako lakse meni. Vrlo brzo sam mu dao kljuceve od moga stana, te me je znao cesto prijatno iznenaditi lijepo aranziranim stolom sa buteljom crnog vina, ukusnom vecerom...znao je dobro kuhati, za razliku od mene koji osim pasti ne znam nis drugo napraviti. On nije imao posao, tocnije nije ga puno ni trazio jer je imao socijalu oko 400 eura, zivio kod roditelja, besplatnu kartu za voznju vlakom...Nakon dva tjedna skoro se bio preselio kod mene, ono isao je samo nedjeljom navecer doma u R'dam i vracao se vec u utorak...Voljeli smo se, uzivali jedan u drugome, setali pored mora ili u obliznjem parku...

I onda negdje pocetkom travnja, kolega iz Australije je pravio oprostajnu festu, nakon 5 godina odlucio se vratiti doma. Pozove on nas sve iz kancelarije, plus jos par ljudi, subota vecer. Ja velim Roniu da budem isao na tu festu jer iako nisam dugo radio s tim covjekom skupa, da je red i obicaj otici na veceru i pozdraviti se s covjekom. Isto tako mu kazem da ako hoce, on si moze ici sam vanka ili sa svojom ekipom od prije. Mislio sam ostati do dva a onda lagano doma spavati...dosla subota vecer, mi se skupili tamo oko 9 navecer, dobra hrana, udarili po nekom crnom vinu, tu se i zapjevalo, bilo i suza...Oko pol 2 dodje jednom kolegi ideja ici u disco u R'dam (ovdje ima dosta starijih ljudi po discu inace). Naravno, nakon toliko vina nije ostale trebalo puno nagovarati te sjeli mi u auta i pravac R'dam. Dosli u taj disco, Baja Beach http://www.baja.nl , plesali, zezali se, ludnica...Oko cetiri, odluci ekipa ici doma a ja jos malo u gaypalace R'dam. Mislim, budem sreo mog slatkisa, prijatno ga iznenadio jer smo se vec pomirili da ove subote ne budemo spavali skupa :( Usao ja unutra, i najprije krenuo u WC i penjem se stepenicama na gore i onda na jednoj klupici vidim moga decka kak se ljubi sa nekim drugim. O Isuse dragi, svijet mi se srusio, sve mi se smracilo pred ocima, osjecao sam se uzasno. On se ljudi s nekim drugim, pa ne znam kako bi to mogao objasniti ali lakse bi mi bilo da sam ga vidio u darkroomu kako "mehanicki" nekome zabija kitu u guzu, ono cisto reda radi, da negdje "umoci" te subote a mozda bi cak i presao preko toga; mozda. Ali ovako, ta scena, gdje se on s puno strasti ljubi sa nekim drugim...jao...on me vidio, dotrcao odmah do mene i poceo neku spiku "malo smo se zezali, to je neki moj stari frend..."...jos poceo kako je mislio da je necu doci blablabla...nisam se zelio raspravljati, bio sam sokiran, povrijedjen, razocaran...sve mi se srusilo...samo sam izasao vanka, sjeo u taxi i pravac doma..usput nisam mogao zadrzati suze, toliko mi je bilo krivo...on je slao SMS poruke, zvao me ali ja nisam odgovarao...nakon nekoliko dana sam mu rekao da dodje u jedan caffe u Den Haagu jer mu budem donio torbu sa njegovim stvarima. Tak je i bilo, popili smo po kavu, on se pokusao ispricati ali ja nisam mogao preci preko toga. Na kraju sam ipak prihvatio onu cuveni "pa mozemo ostati prijatelji". Eto, tako se zavrsila moja prva velika ljubav i ujedno prvo veliko razocarenje.

- 23:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.01.2007.

Odlazak u bolji i ljepsi zivot

Prosli tjedan bilo je tocno pet godina kako sam se odselio iz Hrvatske. Sjecam se svega kao da je jucer bilo, svih misli koje su mi prolazile kroz glavu, osjecanja...Najprije, zasto sam otisao. Pa dobio sam posao u ex-YU Tribunalu, kao analiticki suradnik, ugovor je bio na dvije godine. Dakle, nisam imao one tipicne gastarbeiterske brige kao sto su pronalazenje stana, sredjivanje radne dozvole...Tada, kad sam odlazio, nisam mislio ostati ovdje za stalno, nego odraditi te dvije godine, eventualno produljiti ugovor te se vratiti nazad. Bojao sam se da me ne pocne pucati nostalgija, dalje hocu li sebi naci prijatelje (zapamtite, to je najvaznija stvar kada mijenjas sredinu) jer dzaba ti dobra placa ako nemas svoj krug prijatelja. Rastanak je bio malo tezak, posebno sa mamom koja je kao i svaka mama zaplakala. Stari nije plakao, poljubili smo se, on dao jos nesto casha ("da se nadje" ;)), sestra isto zaplakala. Za frendove i "frendove sam napravio oprostajnu vece , svima kao drago kaj sam dobio taj posao, zele mi srecu, neki pitaju mogu li mi doci u posjetu... a u biti 90% njih ljubomorno ali dobro glume.
I tako, Lufthansin avion poletio, najprije sam imao presjedanje u Frankfurtu te navecer oko 22.00. sletio na Schiphol. Na aerodromu me cekala osoba zaduzena odvesti me u novi stan, ono ugodan covjek bio, pricali na putu do Den Haag. Stigao ja u stan, dovoljno velik za mene, lijepo namjesten, 200 metara od oceana. Bila je srijeda navecer, a ja se tek u ponedjeljak trebao javiti na posao. Naredna tri dana sam se raspakirao, pokupavao od sitnica kaj jos treba, skuzio gdje su trgovine u blizini itd...
I dosla subota vecer...Obukao se, sredio, naparfemisao i krenuo za Rotterdam (udaljen 20 km i ima vlak svakih pol sata). Nisam tada znao ni rijeci nizozemskog ali ovdje svi govore engleski tak da nisam imao problema sporazumeti se. Dosao ja u R'dam i krenuo lagano od Central Station prema strogom centru, usput vidio caffe sa zastavom duginih boja :) i naravno usao unutra popiti nesto. Bilo je oko 9 navecer, vec se ekipa pocela skupljati, glazba...Porucio ja campari, sjedim za sankom, odmah prilazi jedna starkelja, ja iz pristojnosti pocinjem razgovor i nakon 10 minuta on pocinje dirati moje butine. Ja popizdio, odgurnuo mu ruke a on veli "pa mozemo pricati valjda kao prijatelji, vidim da si novi, treba li ti neka pomoc, jos ne poznajes grad, zemlju"...na to ja mu jasno velim "nista mi ne treba, setaj"...ja nastavio kulirati, ono jos je rano za ici u disco, popio jos dva campariorange i onda pored mene sjedne jedan plavokosi decko ;) Kulturno mi se javi, ja uzvratim pozdrave i poceli mi pricati, skupa piti...
Oko 12 veli on meni "ocemo u gay-palace, to moras vidjeti, sigurno to nema kod vas"...ja naravno prihvatio poziv, krenuli mi tamo...Ono, kao da sam dosao u raj, discoteca na 4 nivoa, cetiri vrste glazbe, zgodni decki...imate inace link lijevo pa se mozete uvjeriti u to sto pricam...Ronnie i ja nastavili piti, plesati, pozdravio sam se sa nekim njegovim frendovima i onda oko 4 ujutro on meni kaze "idemo gore"...nisam odmah skuzio kaj je mislio s time, reko mozda jos jedan kat...otvorio on velika vrata, mi usli a ono darkroom...nikada do tada nisam bio u darkroom te sam imao malu tremu...otisli mi u jedan kut, poceli se ljubiti, maziti, vatati jedan drugog a onda ga ja pitam "a jel moze nastavak negdje u krevetu, ugodnije je" a on veli "zivi sa starcima, znaju za njega, nije to frka ali nije bas zgodno da dovodi decke doma"...ja na to "pa ja zivim sam, ajmo kod mene"...on prihvati, sjeli mi u taxi, nakon pol sata smo bili kod mene u stanu...tek sam vrata zatvorio, a usne su nam vec bile spojene...odjeca ubrzo skinuta a njegov "alat" u mojim ustima, grlu...presli smo ubrzo na krevet, nastavili sa oralom, obostranim drkanjem zacinjeno sa velikom strasti a onda je doslo "dum, dum, dum"...iskren da budem, jebao me je bez condoma, bilo je predivno osjecati njegov kurac u meni a ne onu omrazenu plastiku...sevili se tako mi negdje do 8 ujutro, nakon toga slatko zaspali jedan drugom u zagrljaju...
nastavak slijedi uskoro :)

- 18:29 - Komentari (16) - Isprintaj - #

srijeda, 17.01.2007.

Stafeta

Bok svima :) evo, kao sto sam i obecao preuzimam stafetu i budem napisao pet interesantnih stvari o meni. Inace, cijelu ideju smatram super jer nam omogucuje da se bolje upoznamo.


1. Pingpong party - kaj je to, sad se mislite ;) To je jedna vrsta privatnog gay tuluma koji se odrzava jednom mjesecno u privatnom stanu u Antwepenu a namjera je da se decki u dobi 18-35 godina lijepo zabave i uzivaju. Maksimalna brojka sudionika je 40 a postoji jedna tzv. cvrsta jezgra (to je nas 20ak koji smo redoviti sudionici) a ostali se iz raznoraznih razloga mijenjaju. Odabir gostiju vrsi nas dragi frend Thierry u koga svi imamo povjerenja da bude uradio selekciju kako valja. Inace, pored kriterija zvanog starosna dob postoji naravno i estetski kriterij za sudjelovanje na ovom tulumu. Ulaz placate 5 eura a zauzvrat imate sokove, colu, pive, vino i naravno condome i gelove. A da bi cijeli tulum bio zanimljivi predvidjen je i "zdrijeb", tocnije u jednom pokalu se nalazi 40 numerairanih pingpong loptica, svi izvlace po jednu a onda dvojica sa najvecim brojevima skidaju jedan dio odjece onima sa najmanjim brojevima i tako se izvlaci dok se ne zavrsi jedan krug. Postoje tri kruga izvlacenja, u prvom krugu se skidaju hlace, u drugom majice a onda dolazi najzanimljiviji dio gdje se skidaju boxe (ili slip) :) Nakon sto smo svi ostali bez odjece, pocinje....znate vec kaj...mnogi bi pitali "moram li ja sa svima?" ne, naravno da ne moras , sve se moze ali se nista ne mora. Ali vjerujte mi, selekcija je tako dobro uradjena da je veoma mali broj onih koje bi eventualno odbili. Zaista idealno za opustanje i relaksaciju.

2. Armani - ja sam lud za tom modnom markom, zbilja ne zalim novca da bih kupovao u tom ducanu. Neki me cesto pitaju (posebno ovi skrti Belgijanci) "ne pretjerujes li Daniel" a ja im onda odgovorim " a koliko trosi neki prosjecni pusac na cigarete mjesecno?" Oko 150 eura a ja manje ostavim u Armani boutique i opet ne narusavam svoje zdravlje ;) . "Ljubav" za tom markom nosim jos iz perioda kad sam zivio u HR a iskren da ostanem, onda je bilo jeftinih Armani stvari i to ne kopije nego pravih originala u tzv. "slobodnoj ekonomskoj zoni" to jest od raznih shanera koji su to prodavali po 30% cijene. Jedino kaj jos nisam ovdje u Belgiji pronasao te "trgovce" ali budem pa onda me to moja zadovoljstvo bude manje kostalo.

3. cure - nikada nisam imao curu niti sex sa njima. To mi je totalno neinteresantno i stvarno ne bi islo, ne bi mi se mogao dici. Dok sam zivio u ZG nekoliko sam puta poveo kao neke cure doma, ono poslije prico frendovima "kak je bio super sex" ali sam ih samo ostavio doma. Ali jednom zamalo da "padnem na djelu". Bilo je proljece 2001. , nas petorica poceli brijati jos u subotu poslijepodne, najprije kafici Koma, Kiwi, onda Best i oko 5 ujutro otisli mi kod jednog decka doma i nastavili piti itd...i onda nasem domacinu Vladi (inace bivsem nogometasu, tada i sada biznismenu lijepog izgleda iako je bio 10ak godina stariji od nas ostalih) padne na um ideja pozvati dvije frendice kak bi ih mi jebali na redaljku. Ja , kao i ostali, govorim "super, super" a u sebi Boga molim da su one iskljucile mobitele i onda kao i ostali velim "ah, steta". Zove njih nas dragi domacin Vlado, nitko se ne javlja, ja mislim u sebi "dobro je, ne budu one dosle a ja se budem izvukao" ali zove onda njih Vlado na fiksni telefon i one se jave :( . A kako su cure bile uvijek zeljne dobrog kurca, poziv su sa odusevljenjem prihvatile i eto ti njih u roku od 20ak minuta na vratima. Ja se prepao, kaj budem sada te mi dodje ideja da pocnem udarati po whiskiju jos zesce i tako nadjem razlog da mi "nije bilo ni do cega". Mislim da sam popio skoro pol litre u tih 20ak minuta i naravno mrtav pijan sam skoro zaspao u fotelji, dobro malo se i pravio da spavam, he ;) . Vdijevsi me u takvom stanju, drugim decki me nisu puno nagovarali da i ja nesto "opalim" nego su me ostavili spavati u fotelji. Odlicno za mene ;)

4. blond dutch boys - lud sam za njima, pale me nevidjeno. Naravno, imao sam deckiju i partnera i koji nisu plavi ali ipak plavokosi Nizozemci su za mene zakon. Ukusi su razlikuju, znam to, ali ako mene netko pita koji je moj ukus ja velim samo "blond dutch boys".

5. Rijecanin - to je jedan moj ,za sada, virtuelni frend (nadam se da se budemo i upoznali) sa kojim sam vec mjesecima u kontaktu preko MSNa. Negdje pocetkom listopada prosle godine posalje on meni U2U preko gay.hr, ja mu odgovorim i tako poceli mi svakodnevnu komunikaciju koja i dalje traje i bude trajala. Osjecamo i dozivljavamo jedan drugog kao iskrene frendove, povjeravamo se medjusobno, kada netko od nas jednu vecer nije online odmah se pocnemo brinuti jedan za drugoga, cesto se savjetujemo kako i sto...A zbog cega njega posebno spominjem - jer decko ima nevjerojatno zrela razmisljanja za svojih 17 godina, zrelija nego mnogi od 25 i vise, dalje decko nije u fazonu da stalno kuka i prica price tipa "jao, nemam si dobar mobitel" ili "jao, stari mi bude dobio otkaz" nego zraci vedrinom, optimizmom i pozitivnom energijom. Imamo uvijek o cemu razgovarati i uvijek obojica aktivno sudjelujemo u razgovoru. Pozdrav za njega ovom prilikom.

Eto, to bi bilo tih pet stvari o meni koje niste znali i nadam se da vam bude interesantno citati ih. Idem ja sada u teretanu, pa se citamo navecer. Pozdrav za sve a stafetu predajem blogeru everte :)










- 17:19 - Komentari (12) - Isprintaj - #

subota, 13.01.2007.

Sex partner je postao decko

Ehm...kako poceti...pa direktno "u sridu" kak bi rekli sinjski alkari...Dugo se inace vidjam sa jednim deckom, koji se zove Jonas. Upoznali smo se pocetkom listopada prosle godine, nakon sto se neslavno zavrsila jedna moja "internet avantura". Ja sam bio stojao za sankom u prestiznoj gay discoteci u A'penu RedandBlue (imate lijevo link), bilo je negdje oko pol 5 ujutro, disco jos pun, prilazi mi jedan plavokosi decko, uzima moju casu i pocne mirisati kaj ja to pijem i veli "whisky, oooooo ti znas kaj je dobro". Ja se nasmijem i odgovorim "naravno" i pokazem rukom barmenu da i njemu natoci jedan whisky. Nakon toga smo popili jos po dva a istovremeno su nam ruke uveliko pipale nase ravne trbuhe a ona stvar postajala cvrsta. Nakon nepunih pol sata on mi pokaze ocima u pravcu darkroom a ja velim "ja zivim tu na 200 metara od discotece" te smo otisli kod mene. Nakon obostrana rasturanja (dobro, vise je on mene nego ja njega hihi) on me pita moze li prespavati kod mene jer ne zivi bas u gradu nego u jednom mjestu udaljenom oko 25 km. Ja velim ok...ujutro smo se se jos jednom kresnuli, razmijenili brojeve moba itd...

Nakon toga smo se poceli redovito vidjati (radi sexa), bili smo skupa i na nekoliko sex tuluma, izlazili ponekad vanka itd...u zadnjih mjesec dana smo se malo redje vidjali jer je meni stara bila ovdje te nije bas zgodno da ona spava u boravku dok joj netko u spavacoj sobi "rastura sina". Jucer ujutro je mama otisla nazad a ja sam tijekom poslijepodneva nazvao Jonasa i reko mu da sam jako tuzan i ako moze navecer "navratiti kod mene kako bi se oraspolozio". On je naravno odmah pristao i negdje iza ponoci je dosao. Ja sam ga cekao sa spremljenim pjenuscem i maslinama...nismo odmah poceli sa sexom...pricali smo oko sat vemena, o svemu i svacemu...nakon toga on meni "Daniel, ja zelim tebe ne samo kao sex partnera nego kao decka, zelim te imati u mom zivotu"...iznenadio me, iako sam nekako slutio da jednoga dana mozemo imati vezu jer u dosta stvari razmisljamo isto...nisam odmah rekao DA nego sam se dvoumio a on je onda krenuo u "akciju"...krenuo pitati najprije moje butine, trbug a zatim vec podignuti k...c...i onda mi veli opet "zar ti ne zelis da ti i ja budemo par"...rekao sam mu "DA" i nakon toga mu se potpuno predao...uzivali smo cijeli noc ali ovaj puta vise nego obicno jer smo sada napokon sretni, zaljubljeni par...

- 21:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 06.01.2007.

Belgija i Nizozemska - raj na zemlji

Kaj prvo pomislite kaj cujete Belgija i Nizozemska? na lijepe belgijske Leonidas chokolade?na Brussel kao glavni grad Europe? na nizozemsku toleranciju, mjesavinu kultura, vjera, nacija i prosto nevjerojatnu toleranciju za gay populaciju. Ovdje se mozes slobodno setati sa svojim decki "ruku pod ruku", poljubiti se na ulici, obuci sto hoces...a bez straha da te netko bude krivo pogledao a posebno ne fizicki ti krenuo neko zlo nanijeti. Isto tako, u poslovnim kontaktima ne moras se skrivati, ne moras lagati svoje kolege i izmisljati "cure" i sl...ako se organizira neka proslava u poduzecu i u pozivnici stoji "plus partner" mozes slobodno povesti svoga decka, nitko te ne bude ismijavao i sl....

Imam dosta kontakti sa gay deckima iz cijele Europe, i mogu reci da je samo jos Svedska na takvom stupnju tolerancije za gay populaciju. A gdje smo mi, gdje je Hrvatska u svemu tome? Odgovor nazalost, svi znamo, gotovo na samom dnu.

- 22:23 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Svadja dvoje frendova

Evo moj prvi post na ovaj blog ide o svadji dvoje frendova. Ja osobno ne volim svadje, ogovaranja, smatram da se sve moze rijesiti na lijep nacin ali nekada ocito "pukne tikva". Uvijek se jedni stave na stranu jednoga, drugi na stranu drugoga, a ima i onih koji izigravaju mirotvorce pa kao posreduju...Zasto se dogadjaju svadje, posebno u nas gayworld. Tracamo li mi pederi vise nego strejteri, ja ne bih rekao. Jesu li uvijek "dvije strane podjednako krive" ili ipak je jedan razlog tome a drugi je trpio dokle je mogao...a onda decko lijepo odlucio prekinuti kontakt sa nekim tko mu u biti i nikada i nije bio prijatelj.

Nikada mi nije bilo jasno, kakvu viziju od zivota imaju ti glupi i sebicni ljudi, ljudi koji su sretni ako nekoga prevare za jedne boxe (pa makar bile i Calvin Klein boxe), koji misle da se na lazima moze dugo zivjeti (a pritom sami cak ni ne umiju lagati). Svaka laz prije ili poslije se sazna, svijet je zbilja postao jedno globalno selo a oni za svoje lazi budu kaznjeni na najgori (po njih) moguci nacin - izbacivanjem iz drustvene zajednice, prekidaju im se socijalni kontakti, ostaji sami iza svog kompa i cijeli drustveni zivot im se svodi na izlazak subotom navecer i pokusajem naci sexpartnera. Ta kazna je za njih najgora.

- 21:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • een leuke homo jongen van Antwerpen(van croatische afkomst)...oprecht, eerlijk, vrolijk, wil graag nieuwe mensen leren kennen...

    jedan zgodni gay decko iz Antwerpen(hrvatskog porijekla), iskren, posten, rado upoznaje nove ljude....

    algemene gegevens/opci podaci

    visina(lenghte) 182 cm
    tezina(gewicht) 72 kg
    boja kose (haarkleur) crna (zwart)
    naobrazba (opleiding) master diploma
    mjesto (woonplaats) Antwerpen
    za ostalo pitaj, voor de rest - vraag maar :)


    contact
    E-Mail dbremcou@yahoo.co.uk


























Linkovi

  • sinds 20/04/07 ik zit in de relatie met een mooie jongen. Hij heet Stefan en hij is echt leuk. Ik hou van hem en hij van mij ook thumbup