Novi post nakon duuuuuugog vremena!



Bok ljudi!wave

Nisam znal o čemu bi pisal ovih dana. Jučer smo moja mama, sestrična, tatin prijatelj i ja išli pješice do Marije Bistrice. Pošto sam ja išao prvi puta išli smo s autom od tatinog prijatelja do Bedekovčine, pa od tam krenuli umjesto iz Krapine. Pošto je tatin prijatelj kasnio, zakasnili smo u Bedekovčinu jedno 10-15 minuta. Morali smo uloviti grupu, a to je bio problem jer nismo znali put jer se išlo poprečki po šumi i polju. Kad smo se probili kroz šumu došli smo napokon na polje. Tamo smo nekako ulovili grupu. Onda je tek počela pustolovina. Morali smo ići kroz kuruzu, preskakivati potoke, pješačiti po raskopanoj zemlji i onda kroz rosnu travu na livadi. Poslije toga smo napokon došli na cestu. Kroz Selnicu je bila cesta i nakon toga opet off-road. Taj dio je bio najteži. Išli smo po travi kraj vinograda na veliki brijeg gdje se jako sklizalo zbog rose. Spuštanje s brijega je isto bilo teško jer smo išli kroz blato, sklizalo s i bilo je strmo. poslije toga napokon opet na cestu i onda sam već videl tablu "Marija Bistrica". Tamo smo se pomolili i onda je moj tata došao po moju mamu, sestričnu i njegovog prijatelja i mene. Bilo je zabavno i tih 17 kilometra smo prepješačili od 5 do 8 ujutro. Bilo je zabavno i sljedeće godine idem iz Krapine na Mariju Bistricu. Ostavljajte puno komentara i popunjavajte ankete!


29.07.2007. | 16:04 | 14 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Ima svega i svaćega!


Linkovi


Blog
Forum
Monitor
Igrice
Free web countersmah
Martathumbup
Dorjasmijeh
Androwave
Paradižumovkewave
Dorotejasmijeh
Hrvachthumbup
Artathumbup
Ivycool
Anđelathumbup


O meni


Bok ljudovi!

Ja sam Daniel. Dolazim iz Krapine. Slušam Gibonnija, Thompsona, Banaroo i Parni Valjak. Navijam za Dinamo. Volim aute, formule, kamione, motore i ostalo. Volim se družiti s prijateljima. Najbolji prijatelji su mi Dino, Karlo, Sebastian, Jurica, Ivan i Siniša. Volim gledati formulu 1 i Rally.

















ImageChef.com - Custom comment codes




hit counter