18.04.2007.



Bok ljudovi!

Današnji dan je bio super. Kad sam došao u školu imali smo dva sata hrvatskog. Dobili smo lektire natrag i ja sam nakon svih dvojki i trojki napokon dobio 4. Treći sat je bila matematika. Učili smo novo gradivo i nič nam ni bilo jasno, pa nas je ućitelj nasmijavao. Pod prirodom smo jako puno pisali. Poslije prirode smo još imali engleski. Tam je bilo dobro jer ismo skoro niš radili. Kad sam došao doma mjenja sam se s prijateljima i još mi fali jedna AUTO sličica, broj 1. Onda sam išao sa psom u šetnju. To je bilo zabavno jer moj pas u parku stalno izvodi nekej smiješno. I to mi je bio današnji dan. Ostavljajte puno komentara.


18.04.2007. | 20:42 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Ima svega i svaćega!


Linkovi


Blog
Forum
Monitor
Igrice
Free web countersmah
Martathumbup
Dorjasmijeh
Androwave
Paradižumovkewave
Dorotejasmijeh
Hrvachthumbup
Artathumbup
Ivycool
Anđelathumbup


O meni


Bok ljudovi!

Ja sam Daniel. Dolazim iz Krapine. Slušam Gibonnija, Thompsona, Banaroo i Parni Valjak. Navijam za Dinamo. Volim aute, formule, kamione, motore i ostalo. Volim se družiti s prijateljima. Najbolji prijatelji su mi Dino, Karlo, Sebastian, Jurica, Ivan i Siniša. Volim gledati formulu 1 i Rally.

















ImageChef.com - Custom comment codes




hit counter