četvrtak, 30.03.2006.

Osiguravajuca posla na Kongo nacin.
Bilo je vec skoro pola tri popodne i ja i moja dva asistenta smo se uputili u auto i krenuli prema jednom od UN-ovih radnih logora, gdje odrzavam tecaj za prijevoz opasnih tvari. Niti pet minuta kasnije lokalna policija nam je pokazala da se parkiramo u stranu i ostavila jednog policajca ispred auta, jer jedino te tako mogu sprijeciti da se ne odvezes dalje. Odnosno ako se odvezes zgazices ga, sto se i desava kad se stvari zakuhaju. Malo sam bio iznenadjen jer lokalna policija nema pravo zaustavljati nasa vozila. No rekao sam Swenu da stane, da ne izazovemo jos vecu frku. Na obe strane ceste policija je zaustavljala nasa vozila i napravila pravi krkljanac. Mi smo cekali u autu da vidimo sto hoce. Nakon 15 minuta sam pokazao na sat ovom ispred auta i gestikulirao mu da moram na posao. On je samo pokazivao da sacekamo. Ja sam izvadio mobitel i birao broj naseg Security-a, da nedo Bog zatreba hitno. Policajac ispred auta je to primjetio i rukama me pitao zasto mi treba mobitel (bar sam ja tako shvatio jer se vrata ne otkljucavaju i prozori ne otvaraju u takvim situacijama.) Jos pet minuta sacekah a onda sam pozvao security i objasnio da je sest nasih vozila blokirano i da ne znam sto hoce iako mi je vec pomalo bilo jasno jer je redovna prometna policija nosila natpis na rukavu: ”SONAS”.

Ja sam spustio sjedalo, digao noge i zvao prijatelja da mi objasni sta se dogadja.
Naime, lokalna osiguravajuca kompanija objavila je da internacionalno osiguranje koje UN ima za svoja vozila ne vrijedi na podrucju majmunske drzave. Sve je to bilo isprovocirano davno prije posto je UN odlucio da im da otkaz. A otkaz su dobili jer som mi placali osiguravajuce premije, no kad se pojavila steta ta tvrtka nije platila nama ni centa. Jer poslovna filozofija u ovom dijelu svijeta ne podrazumjeva ispunjavanje obaveza, nego samo naplacivanje. Stoga je sinoc na lokalnoj televiziji vlasnik tvrtke osiguravajuce tvrtke ”SONAS” objavio da ce do ovoga doci, te da ce policija zaustavljati nasa vozila da bi ustanovila da nemamo njihovo osiguranje!?
Interesantan je i podatak da je to objavljeno na televiziji u vlasnistvu predsjednika, koji ce naravno dobiti svoj dio, ako akcija uspije.

Rekao sam Swenu da nista ne potpisuje nista prema instrukcijama dobivenim iz Security-a i da ne otvara prozor vise od par centimetara. Ja sam vec bio pomalo iznerviran, a ljudi su se poceli skupljat oko auta. Jedan dobrano napusen je vec prisao do prozora i poceo nesto vikati i brljati kroz zube koji su vidjeli pastu za zube samo na reklami u zadnjih 25 godina. Pocelo se kuhati i ja sam rekao Swenu da ako treba morace preko tog potplacenog policajca u slucaju nuzde.

No, bas tad stigne auto od securitija i parkra ispred nas. Vidim poznatu facu, otvorim prozor i pozdravimo se. On se odsetao dalje da vidi sta se dogadja, a jedan od policajaca je stao ispred auta i ispisvao neki papir. A, onda je dosao da se potpisem. Ja rekao , ne hvala i zatvorim prozor. Iza mene je bilo jos podosta vozila UN-a, pa su odlucili da nas sve pomaknu. Kad se vozilo ispred mene pomaklo rekao sam Swenu da se ne mice, jer sad konacno imamo mjesta za bijeg ukoliko zatreba. On me poslusao no to je isprovciralo jednu zblajhanu policajku sa zutim sljemom. Onda je pocela lupat po auto ko luda. Mi nista, ni jebeni makac. Nakon par minuta se smirila, ali je jos uvujek sipala pogled mrznje prema meni jer je znala da Swen radi po mom uputstvu. Jerbo ako pocne kamenovanje, mi bi po gasu, pa tko ispred, tko iza.

Konacno je dosao i security i rekao da potpisemo jebeni papir. Mahnuo sam onom policajcu sa papirima, a on je nerado dosao jer sam ga prije odbio. No blokirao sam mu cestu. I tako ja dobijem papir u ruke u kojem je on vec ispunio sve od reg. tablica do tipa vozila koje je bilo ionako krivo. I vec je zaokruzio da nemam policu osiguranja u vozilu ( NO SHIT SHERLOCK). Daklem, moras bit kompletni i rodjeni idiot za takvo sto. A toga ne manjka u Kongu. Nase osiguranje sa tom tvrtkom se prekinula prije par godina, no oni sad potvrdjuju pismeno da mi nemamo s njima osiguranje!?? Potpisao sam taj papir, a on mi je objasnio da ako me neko zaustavi opet samo da mu to pokazem. Pa ja, pravna je to drzava, nema da te zaustave dvaput. A vjerovatno i kompanija nece platit policajce dvaput za isto vozilo. Koje sranje………Povrh svega vec sam pomislio da mogu prestat sa tabletama za tlak, no morao sam jednu zviznut jos u autu. Dobro je da ja nisam vozio jerbo bi ja davno presao preko onog policajca. Nemam vise zivaca za sranja siromasnog i neukog svijeta.

Zamislite da svi koji nece uzet Croatia osiguranje za vozilo budu zaustavljeni potplacenom policijom, uz podrsku predsjednika Republike.


Aj………..

- 21:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>