utorak, 28.03.2006.

Malo cu o Ugandi, jopet.Ja i moj kum (oba peacekeeperi) odosmo na izvor rijeke Nila, koja naravni izvre u Ugandi. Rijeka se poji sa Viktorijinog jezera i mjesa sa podzemnim vodama. Odatle pici i napravi jos par jezera a onda se spaja sa Albert Nilom. Taj Nil izvire iz jezera Albert, pa se spoji sa potonjim. Jos na putu se kod Khartouma (Sudan) spajaju plavi i bijeli Nil pa svi zajedno prvac- Egipat.

Izvor Nila je u mjestu zvanom Jinja (Citaj: Jinja), malo povrh izvora gdje se more iznajmit camac za voznju, nalazi se spomenik Mahatma Ghandiju.

E, pa posto sam doma za Uskrs, nagradno pitanje:

Zasto je spomenik Ghandiju na izvoru rijeke Nil, daleko od Indije?

Nagrada: Tradicionalna umjetnicka slika iz Konga, dimenzije 90x60 cm. Oni to nesto sa pijeskom i tako, naravno africki motiv.
Nagradu saljem postom iz Zabrega ili se more pokupit u Turopolju. Po dogovoru.

Prijatelji, rodbina, Un-ovci nemaju pravo igrat. I moras bit registriran bloger.

Aj,

Evo otkrivam svoj identitet……..:)) To smo ja i moj kum Antonio ispod spomenika…


- 19:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>