petak, 10.03.2006.

Skoro zaboravih, vrlo vaznu vijest za gradjane Rvacke. Kongo je donio novi ustav i ima novu zastavu. Da, da. Daklem staru morete vidit kad skrolate dole po blogu, pa bacite oko na desnu stranu. Nova je u rukama ove prekrasne zene, a zastava se cita ovako:

Plava boja: simbolizira mir (moja firma!! Jesam ponosan!)
Crvena: krv 4 milijona ljudi koji su ubijeni u ratu
Zuta: nekaj u vezi rudarenja i valjda kradje jerbo se svi minerali pokradu.


A sto se tice ustava, he tu je vaznih odluka doneseno:

1. Nemres vise bit predsjednik vise od dva puta po pet godina (ak prezivis).
2. Broj zupanija je povecan sa deset na dvadesetsest
3. Predsjednik imenuje premijera i s njime dijeli vlast…i lovu
4. Mores postat sa predsjednik sa 33 godine, a prije sa vec poodmaklih 35 godina.
(S obzirom da je prosjek zivota u Africi negdje oko 50, to si bogami star.)
5. Istospolni brakovi su zabranjeni. Pitam se kak je bilo do sada?

Kongo zelim ti srece……evo fakat stvarno iako serem po njemu u dusi sam dobar decko.

Nego bas dobijo majl. Ovaj put nisu explosivi.
Veli trebat ce u Mbandaku, pakirat krv zarazenu HIV-om. Aj ti reci.
A lijepo mi je majka govorila: Ne idi sine u skolu, bit ces direktor!!
Kaj cu kad su mi opasne tvari posao.
A nis, bu fotki iz Mbandake………..
Idem zvat zenu i dat joj pusu
Aj......

P.S. Nakon osam mjeseci ne pisanja, raspiso sam se konda nece sutra doc. Boli me, imam tinte ko kenje.

- 17:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>