ponedjeljak, 02.05.2005.

Uganda. Necu dalje o indijcima, jerbo sam I zaboravio kaj je bilo. Zadnjih dva mjeseca sljakam ko konjina i moram priznati da zadnje o cemu razmisljam je blog i pisanje. A nije da nemam o cemu. Eto prosli ponedjeljak sam se vratio iz Ugande. Proveo dva tjedna u Entebbeu radeci, ali i odmarajuci. Prva africka zemlja da nisam brundao , te ovo nevalja, te ono.
Daklem ja i moj prijatelj Vidar se spustismo u Entebbe, prilicno mali gradic ali poznat jer se tamo spustaju avijoni. Nekih 45 minuta voznje od glavnog grada Kampale.
Sta mi se svidjalo. Pa prvo, niko te ne jebe sto si bijel. Moz bit i ruzicast i to je OK isto. U toj bivsoj britanskoj koloniji ljudi su srdacni I gostoljubljivi. Mores setat u dva ujutro I nema frke. Sigurnost na visini.
Ja I Vidar smo odsjeli u najboljem hotelu u Ugandi, Imperial Beach Resort, na obali jezera Viktorije, drugog po velicini jezera u svijetu. Kojeg btw dijele Uganda, Tanzanija I Kenija (mislim). Da je stavno tako, dokaz je da je nakon dva tjedna nas susjed bio Kenijski predsjednik jerboa je bio neki sumit o Burundiju. No o tome kasnije.
Dogovor je pao da iznajmimo auto, jednu krasnu malu automatic Toyotu, no autek bu stigo tek sutra. A mi smo odlucili tu vecer posjetiti Cetri Purana, najbolji I jedini bar u Entebbeu. Pridruzio nam se je jos jedan prijatelj i izasli smo iz hotela, odsetali do izlaza u potrazi za taksijem. Naravno morali smo proc kroz oblak muha, no i o tome iduci puta, jer te su muhe fenomen. Ma priroda svasta radi.
Taksija naja, ali ima BODA-BODA.
Boda- boda je motocikl sa zadnjim sjedalom prilagodjenim za ljudske guzice. Odnosno je malo sire sjedalo nego sto se obicno nadje na motorima i presvuceno u kozu. Taksi bi nas kosta nekih 5 dolara, a boda boda je 2000 silinga po putniku. To je malce vise od jednog americkog dolara. I jos k tome ako ne otvaras usta dok se vozid nece ti muhe uletatvat.
A zasto se zove boda boda. E zato sto u i na tako stara vremene, sa tim motorinima se vozillo do granice i svercalo. Daklem do grane i nazad. A to se veli Border-Border, na emgleskom. U selengu se to pretvorilo u Boda-Boda.

Eto, I ja sam ziv………………al ne bas, jerboa me zakacila neka crnacka prehlada od koje ti se pluca raspadaju……………….Fala Bogu pa mi je nasa doktorka splicanka dala atibijotike……..Aj

Slike nemam jerboa mi je riknula baterija na kameri

- 19:20 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>