srijeda, 16.03.2005.

Daklem eto me nazaj u Komgo Strasni. Vruce za popizdit. Vec drugi dan nakon povratka skoro padoh u kantini I spasih trcanjem pod erkondisn. Nije ni cudo jerboa nakon pet tjedana u smrzotini Rvacke I Kosova moje se prekrasno tijelo naviklo na zimu. A zanemario sam I blog. A ko ce pisat kad se nakon osam mjeseci pojavis doma. Kosovo je bilo OK I imam stosta za nazvrljat. No ukratko, vrane, indijska specijalna policija, Skopje, Gracanica ceka na opis u jednim od iducih nastavaka. No ni ovo nece dugo trajat jerboa sam za mjesec dana u Ugandi. Entebbe hir aj kam…..dva I pol tjedna. Radi se radi, al se I putuje I uziva…………A mozda cu tam moci I slikati……….Kinshasa je u petak navecer prebolila tesku olujetinu, pa su grane I drvece jos uvijek po cesti I okolo. Naime, negdje oko 7 navecer se raspuhalo koda mu je zadnje, pa kisa. Potrgalo nam svijetlo, nanijelo smece u bazen i slomilo tri palme u vrtu. Aj ti reci………..Ja nisam imo papuce, pa je Vidar istrco da spasi naseg papagaja Swingera od sigurnog srcanog udara, jerboa se pticica usrala od straha. A vec u subotu je toliko svanulo da se dogovoreni party odvijao po ustaljenim pravilima. Bazen, odbojka u bazenu, piva, skakanje sa balkona u bazen, piva, piva, jos skakanja. Pa onda karaoke. Sve je to bilo zacinjeno prekarasnim ovcama. Ne nismo ih…hmmmm, nego smo ih pekli. Odnosno juznoafrikanci su ih spekli. Na raznju sa limonovim sokom koje se spricama sa iglama pika u meso pred kraj, a druga sa ginger beer. Mrak. Nema miris po ovci a meso se topi u ustima. Ja sam manje vise drzo se kuce i hladovine i vec u deset i sitno bio u krevetu. A kaj, kad sam sramezljiv…….Aj

- 18:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>