utorak, 28.12.2004.

Nastavljam sa Liberijom…….Slika nema jer je crko imgspot……………..
Stigoh u Monroviju navecer i prije nego sto sam zgrabio prtljagu, opazio sam uneovce koji cekaju na pridoslice kao ja. Jedna velika crna gospodicna mi je pokazala na veliki bijeli autobus I ubrzo sam se smjestio. Michael, coordinator mog treninga, nazvao je I ubrzo je dogovoreno da cu prespavati kod njega u stanu. I kauc ce dobro doc. Voznja od aerodroma do grada traje vise sat vremena, a onda su nas iskrcali ispred headqauartera. I dok sam ja cavrljao sa jednim likom, koji je kako se ispostavilo bio u Timoru, vozac je isao promjeniti auto I izvaditi dozvolu za kretanje. U Monroviji je od deset sati na snazi policijski sat uveden od strane tranzicijske vlade I UN-a. Grad je prepun barikada na kojem stoje mirotvorci iz Ghane, Nigerije i jos nekih africkih zemalja. Nigerijci su posebno aktivni u forsiranju policijskog sata I cuo sam da znaju I izmlatit pokojeg liberijca. Ured za ljudska prava prosveduje, a oni vele da je to jezik koji svaki lokalac razumije. Istina ili ne, nek je to na njima.
Dva sata kasnije, nakon sto je vozac, odvezao sve u autu, konacno sam I ja stigao. Cinjenica da je engleski sluzbeni jezik me ugodno iznenadila, no nacin na koji ga pricaju je druga prica. Zavlace, gutaju slova I moraju ponovit par puta da bi ih se razumijelo.

Liberija nikad nije bila kolonizirana od strane hrabrih europskih osvajaca I prilicno se ponose time. Postoje dvije verzije o Liberiji. Jedna od njih kaze das u nakon sto su americki robovi dobili slobodu, ameri su ih fino deportirali u Liberiju. Neki su htjeli doc, a nekima je to bio spas od mozda nesigurne buducnosti u USA. Bilo kako bilo mnogi imaju familiju u “ Land of freedom and home of brave”. A mnogi I posjeduju amer-putovnice. Cak im je I zastava ko amerikanska, samo sto imaju jednu zvijezdu. Najgore je to sto oni misle da su amerikanci.

River View je ogromni kompaund u kojem zivi dosta uenovaca. Ima bazen, teniske terrene I djeluje prilicno impresivno. Usao sam u ogromni I prekrasno namjesteni stan I Michael mi je pripremio laganu vecericu, a ondak smo proveli dva sata dogovarajuci plan za sutra, jer ujutro pocinje trening.

Aj


- 23:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>