subota, 13.11.2004.

Prestao sam se tresti. I to nakon sto mi je Jim dao neke jake analgetike. Cijelo popodne mi je bilo zima, temperatura, bol u ledjima i u misicima. Daklem pokupio sam malariju ni tri tjedna kak sam doso. Skoro pet godina u Timoru, i nista, a vidi sad ovo. Ak mi sutra nebude bolje odo doktoru. Na srecu izgleda da je neki blazi oblik malarije, ili se ja varam posto sam pod lijekovima.Pa kud bas za vikend.

Nista, kaj je tu je. Moralo je i mene zakacit kad tad. Kazu stari kongolanci, ko u afriki bio je a malariju probo nije - konda bio nije. .............hmmmm, to mi je valjda od lijekova da serem bezveze.
I jos su nesto stari kongolanci govorili, al sam zaboravio, pa idem stavit koju slicicu. Autobus iz "ko to tamo peva", malo ulicnog zivota i na kraju ovaj kaj vuce kolica. Ta kolica u prijevozno sredstvo za cargo. Ima ih svud okolo, i kad ti treba nesto prevest ondak iz zovnes. Neka su natovarena i po dva metra u visinu, a likovi koji to vuku su misicave mrcine. Neki dan jedan ispred mene se nije mogo zaustavit, pa se razvalio u zadnji dio nekog mercedesa. Oni jako pridonose prometnoj guzvi, al nije im lako. Treba to gurat natovareno.

Aj.........odo u krevet jerbo mi se malo nije dobro






- 19:44 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>