srijeda, 10.11.2004.

Kinshasa. Evo konacno je i moj jadni lapatop popravljen. A i uspio sam skrivecki slikat ulice Kinshase. Bas je jucer stigla obavijest da se jos jednom naglasuje da se nesmije slikat jerbo to uznemirava jadne gradjane. Pa sam ja skrivecki to iz autobusa. Daklem, mislim da sam se aklimatizirao. Vruce je za popizdit, iako je stalno oblacno. Naime, ulazimo u mokro godisnje doba. Pun sam dojmova i neznam gdje bih poceo, no idem od ulicnog zivota. Prvo sto covjek uvidi je odvratan promet. Bljak, bljak!! Sva krama svijeta zavrsila je u Kinshasi, iako imaju zabranu za uvoz vozila starijih od 75 godina. Hehehe, kao sto se vidi na prvoj slicici. Najpoplarnije prijevozno sredstvo je folksvagen kombi. U njega stane dvajest ljudi, a oko njega jos deset. Furaju ko ludi. A ak stane onaj iza koji visi, i placa valjda manje, mora gurat da auto ponovo upali. I nisu to kombiji za putnike, nego za cargo. A ondak se na stranama izreze krug da ima zraka, a i da se dobije osjecaj jumbo jeta. Opaljeni su sto posto. Ti kombiji regularno ostaju sa slomnjenim osovinama na cesti, a voze i po trotoaru, izmedju drveca ne bi li zadovoljili presretne musterije.
I tako uspjesno naprave prometni krkljanac iz nicega. Policija koja regulira promet je...............nista, nista, zajebavam se. Policijska stanica je kontejner ofarban u plavo na koje ponosito pise "Police National" i to jebeno kricavom zutom bojom.

Danas sam polozio vozacki, tak da se mogu ubit negdje na cesti. Sve povrsine uz cestu su manje vise kao plac. Jebeno velik Jakusevac. Moz kupit svega i svacega kaj ti netreba. Najbolji mi je bio stand sa kutijom na kojoj je bio znak S sa dvije crtice okomito. Iznad kutije suncobran, i tek pazljiviji pogled je ustvrdio da je to zbunt kongoleskih franaka zavezan za suncobran. Daklem, mjenjacnica, sa punom radnom dozvolom. Zbunt nije bez vraga, jer kad sam stigao u Kinshasu promijenio sam sto dolara i prvo dbio plasticnu vrecicu, a onda i tri kile novaca. 1 USD=420 franaka. A lova je manje vise u novcanicama od po sto franaka, Imaju oni i po 200 i po petsto, ali to je za menagere, a ne za raju.

Ima jos toga puno, al drugi puta.........................Aj








- 22:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>