srijeda, 17.11.2004.

Krepala mi klima, pa nisam mogo zaspat do pola cetiri ujutro. I cim se probudio na zidu vidim ogromnog pauka. Crni veliki sa dugackim nogama. Slican onima u Timoru, koji su u promjeru i do 8-10 centimetara (ili su mi oci velike kad ih vidim). Pozvah ja Papa Jeana, ne bi li saznao jel opasan ili ne. Jer Timorski nisu. Al Kongo.....hmm......ovdje je sve opasno. I tako on dodje i prije nego sto sam pitao uzme sprej i posprica pauka. Ovaj pretrci pet centimetara i ostane zalijepljen na zidu. Konacno je englesko-francuska komunikacija proradila i uspio sam postaviti jasno pitanje: "Ako te ugrize, os najebat?" On veli NE. E ,jebiga ko ce sad jest komarce. Nije da volim pauke, al su korisni. I tako jadni pauk pade kao zrtva lose komunikacije. A kakve sam srece sutra po budjenju, iznad mene bu visio slinavi rotvajler sa losim namjerama.

Poslal sam po nesto krumpira za pire jerbo danas svoj dragim ukucanima koji su brinuli za mene u ovim teskim trenucima, pripremam cevape. Milka mi je poslala recept, pa idem probat.

Nego, trebam jos i radit nesto i zavrsit danas dok sam doma. Jerbo u ponedjeljak picim za Liberiju i vracam se polovinom prosinca. A tamo je pola ljudi iz Timorske misije. Vec su mi nasli sobu i dogovorili se za mali reunion party.

...I fil gud.....tanananananana........Aj, evo jos malo slikica

Malo modnih detalja




- 12:11 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>