Na kraju je početak


Image Hosted by ImageShack.us

Tiho… na prstima… čuo sam ga kako se šeće po mojoj odaji. Bio sam budan. Osjećao sam ga. Posjetio me, opet. Umor… nakon mnogo vremena me mučio. Imao sam sve… sve sam stekao što sam mogao. Tada me pokosio onaj prvi. Bolest me obuzela, izmučila me… moje tijelo postalo je krhko… samo blijedi leš koji je još uvijek disao. Pozlaćeni ukrasi oko mene, savršena svila kojom sam se pokrivao, miomirisi koji su mi nadraživali nosnice… ništa od ovoga nije moglo zamijeniti veličanstveni osjećaj jahanja na vrancu kroz moja polja… u gluhoj noći… buditi sve seljane koji su bili moji kmetovi… Sada je to nestalo u jeku moje bolesti. Pokosila me…

U Tišini molim te da snivaš
Da te diram nježnije no ikad…
Uzet ću ti dah zadnji,
Moje ime na usnama ću ti ostaviti…


- reče mi ona i ostavi me izmučenog, mrtvog…

Image Hosted by ImageShack.us

Došao je onaj drugi, tiho… na prstima. S njime bih želio razgovarati… ali on samo stoji i čega… Gleda me… kao žrtvu. Ipak, u očima mu razaznajem da sam mu drag… Možda zato što sam nešto više od čovjeka? …ili zato što sam toliko mizeran, slab… i toliko niže od nižeg bića koje je prozvano čovjekom… Nedostaje mi… okus slatkog crvenog grožđa na usnama prije spavanja… nedostaje mi svjež zrak s planina… krv bitaka… oružja i mačevi… Oh kako bih samo želio, da pokosi zemlju ova Smrt koja stoji pored moga kreveta… Ja neću više živjeti… ni svijet ne treba živjeti… Da. Sebičan sam. I pokvaren… i zao. Sve što sam imao uništio sam jer sam volio. Sva ljepota osim prirode morala je umrijeti, izdahnuti pod mojim rukama…

Kada nastupi Tišina
Ti zatvori oči
Nećeš ugledati više
Savršenstvo noći…


Image Hosted by ImageShack.us

Rekoše mi onaj pod kapuljačom, skrivajući svoja lica. Prinio je ruku k mojim prsima… srce mi je oteo, dušu mi je ubio… Sretan sam bio, i s osmjehom u san utonuo imajući na umu samo jednu želju, koju moj razum nije odobravao… Samo još jednom neka me rode, neka živim opet prokleto i sebično… Treba mi života i krvi mi treba… Još želim nanositi boli, s vragom plesati plesove, s vješticama kola voditi… Treba mi života…

U prokletome duša vječno diše
I želje njegove paraju nebo
A srce poštenoga u zemlji trune
Crvi ga izjedaju…

A on cvili na vjetru, cvili jer ga boli
Nitko ga ne čuje jer đavao iznad njega stoji

Image Hosted by ImageShack.us

U Tišini snivaj, prokletniče lijepi
Živjet ćeš u stoljeću drugom,
Zadatak ti je bol njima nositi...


19.05.2007. u 14:20 | K | 51 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Image Hosted by ImageShack.us

Kronike mladoga Lucifera, Princa Tame, Sotone... kako vam se hoće...

Ovdje... naći ćete dio mene. Samo mali dio. Veći ćete prepoznati u pjesmama, tekstovima, jer sve je to moj život.



Ako mi želite nešto reći, gaditi me, vrijeđati ili nešto slično... samo dajte, možete to na ovaj mailčić... burninmadsatanic_harmony@net.hr burninmad................... pa... to bi bilo to, msn vam ne dam. Gamad ljudska... smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što voli mladi Lucifer:

-Noć
-Tamu
-Ljude
-Sunce
-Tišinu
-Glazbu
-Orgulje
-Dugu kosu
-Zelene oči
-Crne oči
-Kišu
-Vrane
-Tetovaže


Što ne voli mladi Lucifer:

-Sunce
-Ljude
-Svijet
-Neoriginalnost



Pitate se zašto se neke stvari ponavljaju? Pa... razglabajte, možda shvatite.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušam:
Dimmu Borgir
Enslavement of Beauty
Horna (krvava pusa dvospolcu koji nosi ime ovog benda)
Marduk
Manitou
Moonlight Agony
Iced Earth
Immortal
Therion
Norther
Demoniac
Dark Tranquility
Andromeda
Ark
Theatres Des Vampires
Tristania
Epica
Sirenia
Theatre of Tragedy
Old Man's Child
Behemoth
Burzum
Bathory
Nocturnal Mortum
Chopina
Mozarta
Greiga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TenebraDentro

In the darkness I fall... Solitude and despair
Condemned to wander every night

While the people sleeps...
I raise from my bier and begins my life.
My life of a vampire

Tenebradentro

Wish your neck I wish your mouthI
Wish your blood I wish I wish I wish you

In the darkness I live...
Misanthropic existence
Condemned to live forever
While the people loves
I remember my bride
But I can't cry for my despair



Image Hosted by ImageShack.us

La Danse Macabre Du Vampire

Unholy bloody fucking suckers
I'm your nightmare, your damnation
This night we rise to suck your blood
This night we rise to fuck your soul

Danse! Danse! Danse! The Vampire!

Unholy bloody virgin's fuckers
I'm your pleasure... your suffering
This night we rise for our thirst
This night we rise for our life

Oh my beautiful Lady
Leave me such your neck
Leave me lick your body
Leave me fuck to you!


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr