/ ...ej ljudi evo me... - --)love me or hate me(-- - Blog.hr

subota, 02.06.2007.

...ej ljudi evo me...

...ola ljudi...evo mysa me napala da napisem novi post...pa evo joj...kisspusa mysi...u ovih skoro mjesec dana se puno toga dogodilo...inka i mikini su slavili rodendan...inka je slavila jos prosli tjedan...bili smo na moru...na glavanovu...bilo je odlicno...jos da se bosko nije napio nut bilo bi jos bolje ali eto...neki su malo glumili da su pijani...ali uvijek ima takvih...vidjela sam neki dan decka cerek koji mi se svida...cak sam i pricala s njim...presladak je...mikini su slavili jucer...bili smo na istom mjestu...ali smo kasnije isli na ek jer je pocela padati kisa...jos tri tjedna i skola gotova...ale kurcu...ali opet mi je bed jer se rastajem sa svojim prijateljima...ali sta cemo...nemam vise sta za rec...papapa mah ljudi...sve vas volim...i pozdrav wave svima koji su bili jucer na rodendanu...

...evo slike s ekskurzije...

- 15:52 - Komentari (30) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.