/ ...novi blog... - --)love me or hate me(-- - Blog.hr

subota, 24.03.2007.

...novi blog...

...ej ljudi...evo imam novi blog...sto vec i sami znate...nes sam pobrkala na stranici blog.hr...pa ne mogu ici na nju...isla sam promijeniti lozinku...pa sam ju zaboravila nakon 10 min...a e-mail adresa je ninina...a ne koristi se...pa mi nisu mogli poslati lozinku...ugl...duga prica...evo ja opet u kazni...mislim cijeli zivot sam...ali nema veze prezivjet cu ja valjda to...iduci tjedan ekskurzija...jedva cekam...bit ce nam odlicno party smokin...jos da je razrednik bolji bilo bi jos bolje...ali ko njega jebe...mysa danas slavi rodendan...ful mi je zao sta ne mogu ic...ali nema veze...bit ce ih jos...cerekninacerek je prohodala sa cerekbennyemcerek...bas su slatki par...nakon toliko patnje za njim i zasluzila ga je...a mysa sa markom...jako je dobar decko...jedino sam ja sama...ali bas me boli kurac...sretna sam ovako...iako mi se svida jedancerekdeckocerek...nemam vam vise sta za rec...ae poZzZ svima...volim vas...

...ova je pjesma za jednog decka(ne ovog u kojeg se palim)...nakon toliko godina...bez obzira na sve sta mi je napravio...VOLIM GA...



- 14:02 - Komentari (24) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.