KAO DA...

petak, 24.07.2009.

Sunce na prozorčiću

Ne možeš nekog preobratiti "na silu". To se mora dogoditi Bog u tebi. A On se ne događa kada bismo mi to htjeli. Nego,kao slučajno, kada ga najmanje očekuješ, kada se najmanje nadaš. S vremenom, kad jednom spoznaš, možeš prepoznati te male znakove. Tada znaš da je to Bog. Ali ključno je pitanje i odgovor na njega - kolika je moja vjera? Kakva je moja vjera? Koliko čvrsto ja vjerujem? Svako jutro kad se probudiš pitaj se kolika je moja vjera. Jesam li svjesna da je to Bog u meni? Ponekad čak ni molitva nije važna. Važno je ono što ja tog jutra nosim u srcu. Ona prva misao - a ona, uvijek bi morala biti - Bog.
Ne događa se taj prijelomni trenutak uniformirano, negdje u crkvi, na ispovijedi, pričesti, molitvi, kao što se ni meni nije dogodio.
Dogodilo se jednom, davno prije, ali ga nisam čvrsto slijedila, možda ga nisam prepoznala ili sam bila preslaba da vidim i slijedim.
Dogodilo se i poslije, mnogo kasnije, ne u pričesti, još manje nakon ispovijedi, koja je, barem za mene tada, trebala biti - TO - taj trenutak otkrivenja.
Dogodilo se nakon svega, u nekom trenutku, kojeg se ni ne sjećam baš bistro. Ali znam da je bilo nakon što sam, napola očišćena srca, odlučila živjeti Božji put. Uz pomoć čovjeka koji je u meni osvjestio način kako prepoznati i prihvatiti da sve što jest - nisam ja, nego Bog u meni.I kako ponizno mora biti srce kad Ga slijediš. I kako se boriti s prkosom, inatom, ohološću, ljudskim neznanjem i gramzivom željom da znamo više i da smo pametniji. Kao što učimo čitati prva slova, tako uvijek iznova učimo vidjeti Boga u sebi. Ne svaki put, ne savršeno, jer mi smo tako savršeno nesavršeni. Važno je znati prepoznati te male znakove koji se događaju svaki dan. I događaju se kao slučajno, kad se najmanje nadamo, jer Bog nas uvijek svojom ljubavlju iznenadi. I kad nam je, u ljudskom smislu gledano, loše - jer to je rezultat mojeg lošeg djelovanja, i onda kad nam je dobro - jer to je Bog u milosti dobar prema meni.

24.07.2009. u 18:32 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (3)

Komentari da/ne?

Opis bloga

somewhere over the rainbow

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


http://www.youtube.com/watch?v=C8QJmI_V3j4

Ljubav nikad ne prestaje

"...ni smrt ni život, ni anđeli ni vlasti, ni sadašnjost ni budućnost, ni sile,
ni dubina ni visina, ni ikoji drugi stvor neće nas moći rastaviti od ljubavi Božje
u Kristu Isusu Gospodinu našem." (Rim 8, 38-39 )

all that and more