..::--- United Vitomirica Crew ---::..

WebSitE haS beeN HaCkeD bY Wampir

Vitomirica is a part of Kosovo!

Greetz to all members of United Vitomirica Crew

Samo je jedan ORIGINAL a svi ostali su kopije -==- We Love Vitomirica

:: www.VitomiricaCafe.com ::



United Vitomirica Crew
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Evo me ponovo gledam sat na kompu je 4:06 na kucnom 1:10 a na mob 5 i 20 - ... -==- We Love Vitomirica -==-... - Blog.hr

... -==- We Love Vitomirica -==-...

ponedjeljak, 20.04.2009.

Evo me ponovo gledam sat na kompu je 4:06 na kucnom 1:10 a na mob 5 i 20

Kao sto vidite na naslovu posta nezna se koje je vreme tako da neznam ni sam koliko je sati nista mi nije tacno heheheheh ide zivot i bez toga mozemo...

Postavio sam malo pesama na blogu gao sto vidite zivot je cudo skroz moze jedna rec da nas dokrajci, unisti kako god kazete vi. ove pesme sto sam postavio, mnogo me pogadjaju vracaju me hodnike proslosti, dana dok sam bio klinac dok sam kupio fore od odraslih dok sam sedeo sa vrsnjacima koi su bili dolko glupi da nisu znali dobro proci cilj je bio pobit se i napravit neku skalamerdiju da ti se svi smeju..

Drustvo kao drustvo..........

Sa svima sam naucio da se druzim i sa starim i sa mladjim znaci sa svima al ima nekih izuzetaka sa koima se ne slazem nikako, ok je da se ne slazemo u nekim stvarima ok to je normalno al ljubomora sto vlada i napetos madju njima to mi se ne svidja.........

Nista nemogu recima resit samo misle kako ce nad nekim bit jaci kako ce se forati na razne necine to ja ne volim il budi drug kako treba il nemoj nista bit ..........

Dosadan sam smaram vas sa ovim al sta cu tako je kako je hehehehhehheh

tako neznam sta da vam kazem kroz ovaj ziovot ima milion rupa iz jedne izadjes u drugu upadas odmah.......

treba se cuvat i pazit :D :D ::::::))))))))))
- 01:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Edited by Wampir - Kontakt Pecanac007@Net.Hr, Wampir@Usa.Com Evo me ponovo gledam sat na kompu je 4:06 na kucnom 1:10 a na mob 5 i 20 - ... -==- We Love Vitomirica -==-... - Blog.hr