Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Opis bloga...

...All aboute death and my pain...
...I'm sorry if I hurt somebody heart...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

...All aboute me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime: Montena
Prezime: Perković
Nadimci: Monty, Sat, Satanic, Tena, String...
Datum i mjesto rođenja: 30.03.1992. u Virovitici
U horskopu: Ovan
Škola: 3. razred opće gimnazije Petra Preradovića

Od mjuze slušam: Children of Bodom, Dimmu Borgir, Sonatu Arcticu, Nightwish, Nirvanu, Iron Maiden, Blind Guardian i ostalo što ima veze s metalom...

Treniram: tajlandski box i idem u teretanu...

Volim: zimu, krv, dečke, frendove, more, čokoladu, vatru, mjesec, noć, groblje,dugu kosu na dečkima, plave oči, smisao za humor, nogomet, sport, životinje...

Ne volim: dvolične osobe, laž, ne povjerenje, grubost, vrijeđanje, fight, materijaliste...

Najdraža boja:crna i bijela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Ja naravno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostBuraz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Džemo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Iva, Džemo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Melly i Ivona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Tope i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Chiquitina rokeza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Samir i ja na treningu

...Linkovi...

Ella
Japimi
Blacken The Angel
Dark Tony 666
Sweet l@dy Jully
Gothic Puppet
Walter 666

ponedjeljak, 22.09.2008.

Ice Queen!!!

Opako ga gledam u oči
Neznam točno što bih htjela
Krenem prema tebi
Ali kao da sam od leda
Ledeni pogled, ledeni ten
A vatra u meni topi led...

Srce mi još uvijek ledeno
Kao da se odjednom smrznulo
Želim te tako vatreno
Tako strastveno
Ali ledeno srce
Sve to hladi...

Niz lice padne jedna suza
Ledena i hladana
Bježim od tvojih pogleda
Jer to je prevelika bol
Previše te volim
Ali kako da ti to dokažem...

Na stolu ti ostavljam
Zaleđenu ružu plus još koju suzu
Ovako nam dalje neide
Samo hladnoća oko tvog srca
A moje za tobom gori
I zna da mora otići...

Odlazim iz ljubavi
Mislim zaustavit ćeš me
Ali ne, odlazim bez tvog dodira
Bez tvog pogleda
Što to s nama ne valja
Tko je kriv za sve to...

Vatra se u nama jednostavno ugasila
Kao da još gori, ali lagano
Kao da se smrzava
Kuda dalje ide sve ovo
Sve nam je hladnije
I moje srce slabije...

Od mene načinio si
Skulpturu od leda
Dok ja tako ledena ostajem
Ti već drugima u narjučje bježiš
A moje srce nikako da otopiš
I pustiš me da odletim...

Pusti me da odem
Da odletim kao golubica mira
Nikad te neću zaboravi, neboj se
Od tebe će mi samo
Na srcu komad leda ostati
Da me s vremena na vrijeme ohladi...

- 17:27 - ...help me... (6) - # - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.