♥ DAMARI SRCA ♥

nedjelja, 26.06.2011.

♥ Pjesma o duši ♥

Ja nisam ni ego, ni razum, ni um ni misao nisam.
Ne možeš me namirisati ili u riječi uobličiti, okom ili uhom uhvatiti.
U svjetlosti ili vjetru me ne možeš naći, ni na nebu ni zemlji
Svjesnost i sreća, Blaženstvo Blaženoga Ja sam.
Nemam imena, ni život, ne udišem zrak.
Ni jednim elementom ukalupljen nisam, koža me ne prekriva.
Nemam jezik, ruke ni noge, ne starim.
Svjesnost i sreća Ja sam, Blaženstvo u oslobođenju.
Odbacujem mržnju i strast; iznad iluzije i pohlepe;
Ponos me ne dodiruje, nikada ne zavidim.
Iznad vjere, bogatstva, slobode i želja Ja sam.
Svjesnost i sreća Ja sam, Blaženstvo je moj pokrivač.
Poroci, zadovoljstvo i bol nisu moje porijeklo.
Ni sveti spisi, molitve ni hodočašća.
Nisam materija, ni eter nisam.
Svjesnost i sreća inkarnirana, Blaženstvo Blaženoga Ja sam.
Strah smrti ne poznajem, pukotinom ili rasom razdvojen nisam.
Nijedan roditelj me ne zove dijete, veza rođenja me ne veže.
Nisam učitelj ni učenik, rođaka ni prijatelja nemam.
Svjesnost i sreća Ja sam, jedinstvo s Blaženstvom moj je kraj.
Ni znanje ni poznavalac nisam, ne možeš me upoznati.
Bezobličnost je moj oblik.
Lutam između osjetila, ali oni nisu moj dom.
Uvijek mirno uravnotežen, ni slobodan ni vezan.
Svjesnost i sreća Ja sam, u Blaženstvu moj je dom.


Shankaracharya

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 23.06.2011.

... još je rekao
Anthony de Mello


LJUBAV I SLOBODA

Posmatrajte egzistenciju i primjetit će te koliko ste je podrijedili drugim ljudima.

Kakav je rezultat?


Ljudi vas na kraju ščepaju u smrtonosni zagrljaj. Njihovim prihvatanjem, odobravanjem, laskanjem, prijekorima, oni u suštini kontroliraju vaše ponašanje;
• ljudi imaju moć da ispune vašu usamljenost svojim prisustvom;
• mogu da uzdignu vaš duh na sedmo nebo svojim pohvalama, kao što imaju moć da vas svedu na običnu krpu svojim kritikama i odbacivanjima.

Pogledajte sebe: gotovo svaki svjesni minut svoga dana provodite trudeći se da ugodite drugima, bilo da su živi ili ne. Živite po njihovim pravilima, prilagođavate se njihovom stilu života, tražite njihovo društvo, želite njihovu ljubav, užasavate se njihovih prijekora, željni ste njihovog odobravanja (aplauza), olako se prepuštate osjećajima krivice koje vam oni nameću. Čak se bojite da ne budete u raskoraku s modom, u oblačenju, načinu govora, ponašanju, pa čak i u načinu razmišljanja. Vi zavisite od drugih, čak i kad vam je omogućeno da ih kontrolirate. Oni su čak uspjeli da vas ubijede kako ćete, ako ih se oslobodite, postati ostrvo: usamljeni, jalovi, bez ljubavi.

Dosta više! Stavite točku.

Istina je baš sve suprotno tomu! Kako možete voljeti neku osobu o kojoj ste ovisni? Omogućeno vam je samo da želite, imate potrebe, da strepite i budete kontrolirani. Ali ljubav postoji isključivo u odsustvu strepnje, u punoj slobodi.

Kako dostići tu slobodu?

Preko dvostruke ofanzive protiv vaših ovisnosti i vaših robovanja.

• razmislite, koliko bi ste aktivnosti mogli da nabrojite u svom životu kojima ste se posvjetili samo zato što vam prijaju i ispunjavaju vaš duh? Ponovo ih, otkrijte, razvijte ih, jer su one vaša putovnica ka slobodi i ljubavi. Jer vrijednost neke aktivnosti, po drugima, nije u čimbeniku da je volimo i da nam sama po sebi prija, već u tome da li rezultira uspjehom.

• osnovni put ka samoostvarenju ne prolazi kroz mnoštvo ljudi - on prolazi kroz aktivnosti u koje se upuštamo ne obazirući se na uspjeh ili korist. Nasuprot onomu što je opšteprihvatno mišljenje, lijek protiv usamljenosti nije u traženju društva, već u kontaktu sa stvarnošću - u trenutku kada stupite u kontakt sa stvarnošću, tek tada spoznajete što je sloboda i što je ljubav.


Odvojite se od drugih, i tako ćete steći sposobnost da ih volite.

♥ ♥ Damari srca misle:
Sloboda postoji samo kad je Ljubav prisutna. Onaj tko se potpuno predaje, tko se osjeća slobodnim taj voli cijelim svojim bićem, a tko voli cijelim svojim bićem, osjeća se slobodnim....
Pravo iskustvo slobode je: imati najvažniju stvar na svijetu, a da je ne posjedujemo....


Image and video hosting by TinyPic

utorak, 21.06.2011.

Image and video hosting by TinyPic


Solsticij: Jedan od dva događaja tokom godine kad Sunce, viđeno sa Zemlje, je najdalje na sjeveru ili jugu u odnosu na ekvator. Ljetni solsticij desi se oko 21-vog Lipnja; zimski solsticij desi se oko 21-vog Prosinca. Na sjevernoj hemisferi, ljeto i zima službeno počinju na dan ljetnog i zimskog solsticija.

Kalendarski početak ljeta ove godine je 21. lipnja u 13.28 sati po našem vremenu. Dan je tog datuma najdulji, a noć najkraća te ljeto počinje nakon što Sunce u svom prividnom godišnjem kretanju dostigne sjevernu obratnicu, tj. ljetni solsticij. Na južnoj Zemljinoj polutki tada počinje zima.

Solsticij - Ekvinocij... Solsticij - Ekvinocij... Solsticij - Ekvinocij...... pa dokle će više ??? tuzan

Trebalo bi makar od danas da se "razgaćimo" pa onako svi u lepršavim i oskudnim krpama zanjišemo se niz ulice, parkove, plaže..... ali avaj... no Drago će nas Sunce, po vremenskoj prognozi, podariti par dana sa malo topline najviše 30° C, a onda nas ostavlja na nemilost hladnim kapima kiše već od dolazećeg petka i temperaturama jedva do 20° C. Ako se zaređa takva naizmenična igra Sunca sa nama evo nama jeseni, pa opet odložene krpe daj na dohvat ruke - potkošulja + košulja + džemper, topla jakna ..... već mi je sada brrrrrrr namcor

I onda kukamo na Sunce kako nas neće. Hoće nas Sunce, nego ne ćemo mi njega. Koliko puta onako, kao pobeglo nam iz usta: ***em ti Sunce... i eto, Sunce se naljutilo.tuzan


Zato, ne psuj Sunce !!!


petak, 17.06.2011.

Iz knjige “DAMARI SRCA”
Anthony de Mello


TKO SI TI ?

Jedna žena je pala u komu i odjednom kao da se našla pred Božijim sudom.

Tko si ti?" upitao je Glas.
"Ja sam gradonačelnikova žena."
- Ne pitam čija si žena, već tko si ti?
"Ja sam majka četvoro djece."
- Ne pitam čija si majka, već tko si ti?
"Ja sam učiteljica u školi."
- Ne pitam šta radiš, već tko si ti?

I sve tako. Što god bi rekla, nikako da kaže pravi odgovor.

Tko si?
"Hrišćanka."
- Ne pitam koje si vjere već tko si?
"Ja sam ona što je uvijek išla u crkvu i pomagala ubogima i sirotima."
- Nisam pitao kakva si bila, već tko si?

Na kraju, pošto nije umjela da odgovori, vraćena je natrag. Kada je ozdravila, riješila je da otkrije tko je i sve se promijenilo.

Tvoja dužnost je postojanje. Ne da budeš netko, niti da budeš nitko, jer se za to kači pohlepa i ambicija.

Nemoj biti ovaj ili onaj, jer tako postaješ uvjetovan, treba samo da postojiš i to je sve.


utorak, 14.06.2011.

GLAS UČITELJA

Istina o nekome nije ono što ti pokazuje, već ono što ne može da iskaže. Zato ako želiš da ga upoznaš, ne slušaj ono što ti kaže, već ono što ne govori.

Ne prikrivaj, molim te, svoje prirođene mane stečenim vrlinama. Ja sam privržen svojim manama, jer su moje. Koliko puta sam sebi pripisao grijehe koje nikada počinio nisam da se druga osoba ne bi osjećala neprijatno u mom prisustvu.

Ako ti se netko smije, možeš da ga žališ. Ali, ako ga ti ismiješ, nikada to sebi nećeš oprostiti.

Ako ti netko naudi, možeš to da zaboraviš. Ali, ako ga ti povrijediš, zauvijek ćeš se sjećati tog grijeha. Budi siguran da je druga osoba tvoje najosjetljivije biće, ali u drugom tijelu.

Ćutanju sam se naučio od brbljivca, popustljivosti od zanesenjaka, ljubaznosti od grubijana i najčudnije od svega je da ne priznajem da su me ti učitelji dobrome naučili.

Ako želiš da imaš nešto, ne smiješ da ga svojataš.


Halil Džubran

Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 08.06.2011.

Postajemo stari kad....

Postajemo stari kad....

Mladost nije samo jedno razdoblje života. To je stanje duha u kojem se ispoljava snaga volje, kvaliteta mašte, jakost emocija, pobjeda hrabrosti nad plašljivosti, poticaj avanturizmu....

Ne postaje se star ako proživimo izvjestan broj godina. Postaje se star zato pošto se napustio ideal. Godine naboraju kožu najavljujući bore na duši. Brige, sumnje, strahovanja i beznadežje su neprijatelji koji nas vuku ka zemlji.

Mlad je onaj koji se još isčuđava, i zadivljuje. Vi ste toliko mladi koliko imate vjere i toliko stari kolika je vaša malodušnost. Ostat ćete mladi dok budete prijamčivi za one što je dobro, lijepo i veliko, prijamčivi za poruke prirode, nove ideje.

Ako jednoga dana vaše srce bude obuzeto pesimizmom i zagriženim cinizmom neka se Bog smiluje duši ostarjelog čovjeka.

General, Mc Arthur 1945.

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 07.06.2011.

Živjeti svaki trenutak

Članovi jedne porodice riješili su da odu na tri dana u Švicarsku. Mjesecima su planirali ovaj izlet. Kad je konačno došao taj dan, izgubili su dio vremena organizirajući putovanje. Kada su stigli u Švicarsku, umjesto da uživaju u čudesnim predjelima, umjesto da udišu planinski zrak, bacili su se na škljocanje fotoaparatima, kako bi imali slike koje će pokazati prijateljima. Fotosi mjesta na kojima u suštini nisu ni bili. Tjelesno su bili, ali u svom duhu nisu bili prisutni, bili su na drugom mjestu. Nestvarni izleti, nestvarni životi!

Što to znači?

To prije svega znači shvatiti nešto čega vrlo malo ljudi shvata - da su i prošlost i budućnost potpuno nestvarni, i da je život u prošlosti ili budućnosti ravan smrti, da nema nikakve veze sa stvarnim živim životom.

Prošlost sadrži čudesne stvari, od prošlosti možemo mnogo toga da naučimo, ali - ONA NIJE STVARNA!

Moramo planirati budućnost. Međutim, ni budućnost nije stvarna, ona je samo misao u našoj glavi. U onoj mjeri u kojoj živite u budućnosti ili u prošlosti, ne postojite SADA, ne postojite OVDJE.

Mi živimo u kulturi budućnosti. U kulturi sutrašnjice. Sutra ću biti sretan; sutra ću živjeti. Živjet ću kad upišem studij; živjet ću kad odslužim vojnu; živjet ću kad se oženim (udam) . Kad se jednom oženimo (udamo) i dobijemo djecu (ako i dobijemo), a onda govorimo: ŽIVJET ĆU KAD ODRASTU....
Kad oni odrastu, mi više i ne znamo šta znači živjeti.

UMRIJET ĆEMO A DA NISMO NI ŽIVJELI.

ZATO - ŽIVIMO SADA!

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 06.06.2011.

Zanimljivosti - (UPIT ?)

Svakodnevni život je prepun raznih stresova, svaki dan u životu suvremenog čovjeka postoje jako česte prepreke koje ga sputavaju da bude opušten i potpuno sretan.

Mnogi ljudi nesvjesno od silnih problema ne mogu ni da pomisle da to može da se prevaziđe, jer samo nekoliko sati dnevno ako se posvijetimo sebi mi možemo da opustimo naše tijelo, misli, našu dušu.

Na primjer, netko to radi šetnjom, netko čitanjem knjiga, netko ćaskanjem sa prijateljima, netko vježbama, yoge, meditacije.. ali većina nas ne zna koliko je lijepo i koliko nevjerojatno dobro i jako pozitivno na naše raspoloženje utječe naš kućni ljubimac.

To mogu da potvrde oni koji ih imaju jer tako mogu da pokažu drugima da bar pokušaju da nabave sebi kućnog ljubimca jer će ih on svakog dana u trenucima provedenim sa svojim ljubimcem učiniti puno opuštenijim i to utječe da se nesvjesno opustimo i prevaziđemo svakodnevne stresove koje doživimo u toku dana, na radnom mjestu, u porodici...

Da li netko od vas ima svog kućnog ljubimca i da li bi netko željeo da ima ?

Kako vaš kućni ljubimac utječe na vaš život i koliko pažnje mu poklanjate ?

DA LI VAS ODISTA OPUŠTA DRUŽENJE SA VAŠIM KUĆNIM LJUBIMCEM ?

Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 05.06.2011.

TEMA ZA RAZMIŠLJANJE

Ženska prijateljstva:

Jedna žena cijelu je noć izbivala iz kuće, tek ujutro je doša kući i za vrijeme doručka objasnila svom mužu da je noć provela kod najbolje rijateljice! Njen muž, nazvao je njenih 10 najboljih prijateljica, ali ni jedna nije potvrdila njenu priču, sve su rekle da je nisu ni čule ni vidjele, ni jučer ni prekojučer!

Muška prijateljstva:

Jedan muškarac cijele noći nije došao kući, za vrijeme doručka objasnio je ženi da je noć proveo kod najboljeg prijatelja! Njegova žena nazvala je 10 njegovih najboljih prijatelja, od njih 10 odmah je 5 potvrdilo njegovu priču da je bio kod njih, a drugih 5 su čak tvrdili da je njen muž još uvijek tamo.

Što mislite, koliko ima istine u ovoj priči?

Da li postoji ženska solidarnost ?



subota, 04.06.2011.

Što je najveća prijevara ?

Što je najveća prijevara?

Najveća prijevara je kad dvoje potpuno razjedinjenih sjede za istim stolom ušuškani u isti stan, isto prezime, objeduju zajedno i tako pokazuju pripadnost jedno drugom.

Najveća prijevara je kad je između dvoje ljudi topao tanjur juhe jedina toplota koja postoji.


Image and video hosting by TinyPic

petak, 03.06.2011.

Što najviše boli ?

Što najviše boli?

Usamljenost.

Kad netko odluči da živi sam, da sjedi samo prema samom sebi u tu samoću može smjestiti bilo čega i iz sebe može izvući ono najbolje.

Ali ako živiš pored nekoga, a osjećaš se usamljeno, to je samoća koja blokira cijeli život.

Sve što radiš protkano je tom strašnom notom usamljenosti i grčevitom borbom da se iz toga iščupaš.

Usamljenost pored nekoga je najgora samoća koja čovjeku može da se desi.


Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 02.06.2011.

Psihologija treptaja duše

Da li je ponos najveći grijeh u ljubavi ili ne?

Uzmimo za primjer klasičnu situaciju:

Raskinete, kažete sve i svašta i izgovorite u bijesu da više ni mrtvi ne bi ste bili sa njim/njom.... i onda nakon toga on/ona dođe, zagrli vas i krene da vas poljubi?

Šta učiniti?

Pogaziti ponos zarad ljubavi ili ostati dosljedan svojim izjavama?


srijeda, 01.06.2011.

Voljeti i biti voljen

Postoje samo tri stvari koje se mogu uraditi sa ženom.
Možes da je voliš, da patiš zbog nje ili da je pretvoriš u književnost...


Stephen Stills

Image and video hosting by TinyPic


Sva iskušenja, sva ispaštanja i sve patnje u životu mogu se mjeriti snagom i dužinom nesanica koje ih prate.
Jer dan nije njihovo pravo područje.

Dan je samo bijela hartija na kojoj se sve bilježi i ispisuje, a račun se plaća noću, na velikim, mračnim i vrelim poljima nesanice.


Ivo Andrić

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Listopad 2017 (1)
Studeni 2016 (1)
Rujan 2016 (3)
Kolovoz 2016 (8)
Srpanj 2014 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Studeni 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (6)

Opis bloga


  • ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●


    Ako savladaš prostor, sve što ti preostaje je Ovdje.

    Savladaj vrijeme i sve što ti preostaje je Sada.

    Zar ne misliš da bismo na pola puta između Ovdje i Sada mogli ponekad i da se sretnemo ?


    Galeb Jonathan Livingston

    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●









    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●


    ♥ Damari srca

    *****
    Moj muzički izbor
    Pesme Za Srce & Dušu

    t1b3G.png

    UŽIVAJTE !

    *****


    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●


    NARODNI RADIO

    t1jbY.jpgt1Zvd.png


    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●



    CITY RADIO

    t1Zvd.png


    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●


    Image and video hosting by TinyPic

    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●


    VINKOVAČKA TELEVIZIJA



    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●







    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●

Moji favoriti




  • ▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬





    ▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬





    ▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬





    ▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬





    ▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬




    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●



    Image and video hosting by TinyPic

O svemu


  • Photo Cube Generator





    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●





    ●●▬▬♫▬●▬▬۩۞۩▬▬●▬♫▬▬●●