.:My Way:.

petak, 27.01.2006.

Image Hosted by ImageShack.us



Nema vremena za bolju buducnost,

Nema vremena da predahnes,

Nema vremena da zivis još jednom..

Nitko vise nije mlad ..




Ma hajde mrdni vec jednom

Ma hajde pokreni se

Ma hajde ucini nešto

Ma hajde.....


Image Hosted by ImageShack.us

I'm a man with a one track mind,

So much to do in one life time (people do you hear me)

Not a man for compromise and where's and why's

and living lies..

So I'm living it all..

And I'm giving it all..

It ain't much I'm asking, ..

if you want the truth,

Here's to the future,

hear the cry of youth!



Image Hosted by ImageShack.us

zivot je igra.

ali nema pobjednika.

umrijet ces tako i onako.

ima samo gubitnika.

pobjednik mozes biti samo ako dajes sve od sebe.

da ti bude dobro. da napravis nesta.

nesta veliko.

zato... pustite blogove, net, sve..

idite van. i stvarajte svijet.

U KAKVOM ZELITE ZIVJETI

- 20:14 - e više se stvarno nema šta reći.. (41) - yebote štedi papir - #

<< Arhiva >>