Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari hoces | neces


Dama je Dama




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Photobucket





pripiši što god padne na um,olakšaj dušu i ne brini brigu.....partykiss



Photobucket
Morski pas smijeh


\\\"Radost ide od lista do lista,radost i sreća pregolema.
Nebesa plave obale svoje u poplavi milja,milje moje.
\\\"cerek






-gdje riječi izviru iz srca istine;
-gdje svijet ne lome skučeni zidovi kućni;
-gdje neumorna težnja pruža ruke prema savršenstvu.:


Photobucket

Y.M.
by Tihi zov.....zubo


P<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
</font></div>
</p>
<p>
</p>

<!-- Kraj -->

<!-- Drugi box -->

<p>
<h2 class=


Photobucket




Well it seemed to me
That the place to be
Was far away
From the dark and the cold

So I sailed away
Into the sun
across the blue see
Magic City is my home
Where I wanna be
Forever more.

Well Ihad to go away
I just couldnt stay
Where the cold winds blow
And Im surrounded by ice and snow
So I sailed away
Into the sun
Across the blue sea


Yngwie J. Malmsteen








papriqe
zzbu
pipily
lidily
morska zvijezda
micica
kontrash

svima.net

Image and video hosting by TinyPic<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Photobucket



Photobucket

moj sljedeći ljubimac....još mi samo fali kućica i dvorište smijeh naughty

naravno da se neće pretvoriti u kobase i čvarke....č.r.
cerek



jedan jedini,neponovljivi.
.......


Photobucket
Blog.hr
Blog servis


Photobucket

Photobucket



Dođi, koja si moja
u moju noć.

Stvori, koja si moja
moju noć.

Utišaj ovu tišinu.
Umiri ovaj mir.

Utopi ovu smrt.
Proširi ovu sobu.

Razori ovaj zid.
Podigni ovo nebo.

Pomiri ove sjene.
Pokosi ovu kišu.

Uglazbi ove suze.
Rascvjetaj ove ruke

Sazidaj ove riječi.
Izliječi ove oči.

I postani moja noć.
Budi moja noć.






Photobucket




















Photobucket


















<

03.09.2010., petak

Dok prošlost... dozovem...








Ponekad dođem
do zida samog.
Glavom da probijam??..
stihijski rušim sve
ili
da....
pričekam možda tren.
Neka se glava razbistri
slobodne misli ponovo polete.

Najteže mi je podnijeti sebe samu....
Tebe mi nije bilo
nikada teško..
To je tek
i samo dok
prošlost.....
dozovem."



Image and video hosting by TinyPic

- 20:11 - kom 10 - print - #