< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga



!vona&L@n@...lude i otkacene sekice uvijek zeljne avantura...a i ponekih blamaza...mi smo obicne cure ¨iz kvarta¨...dobro ne bas tako obicne :) jer inace ne bi bilo zabavno!? Uglavnom samo hocemo da znate da vas necemo postediti nasih KONSTANTNIH zgoda..i nezgoda...uspona i padova... :))

Blog images

Blog images





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

:::Evo šta mi čitamo:::smijeh

mala purgerica...veky thumbup

ANNAMARY...wink

...::PLAVOOKA::...deadyes

CrAzY WoMaN!!! ludsmijehthumbup

***b-e-a-s-t-a-r*** thumbupthumbup

....FuFa...* deadyes

::malena:: smijehwink

PlEsAcHiCA zujosmijeh


Photobucket - Video and Image Hosting


Teško se pretvarati da mi nije stalo

i da na tebe ne pomislim svako malo...

Teško se pretvarati da je sve u redu,

kad od tebe dobivam samo uvredu...

Teško je živjeti sam, znaj nije mi baš lako,

ne razumiješ ti bol kada ti ljubav dođe samo tako...

Zamisli da počne kiša, a ti da si potpuno sam,

zamisli kako je to...ne brini JA VEĆ ZNAM...



Photobucket - Video and Image Hosting

...sItNiCe O nAšIm MaLeNkOsTiMa...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



->ugledala svjetlo dana '90 u Zagrebu wink
-> trenutno pohađam prvu godinu Kineziološkog fakulteta
(zasad je bilo uspješno ali...to je ipak tek prvih mjesec dana.. yesno
-> imam brata Frana (14) i sestricu Leonu (7 I POL-ovaj je nastavak za nju jako
bitan :)) lud
-> od prošlog ljeta počela sam slušat house, al sam još uvijek kolko-tolko
vjerna r'n'b-u
-> treniram ples već godinu dana i mogu reć da mi je u zadnje vrijeme stvaaaarno krenulo....već ćete saznati zašto zujo
-> bila i ostala iskrena...nekad čak i previše...možda će nekima to ovdje smetat al...
NAVIKNITE SE!!
-> zaljubljena u jednog Dalmatinca...cerek
-> uzasno tvrdoglava headbang i neuredna...al imam (valjda) i dobrih strana...
uvijek sam spremna saslušat i dat koji dobar savjet, uglavnom
vedra i vesela (osim kad me pucaju filmovi al j...ga, svi imamo
takvih dana)
-> stalno bi htjela njami
-> "bojim se ljubavi"
-> ..... s vremenom će te me još i sami upoznat....


Friendster images

Friendster images





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


->malo sam starija od svoje sekice...rodena sam ´89 u Zagrebu...po horoskopu
sam blizanac,po cemu se odmah moze zakljuciti da sam jaaako tvrdoglava
osoba...headbang
->uzasno se volim sminkati i lickati pred ogledalom...pa zato vjerojatno i idem u
kozmeticku skolu...i mozda sam jedna od rijetkih ali stvarno volim ici u skolu...
dobro priznajem...ne zbog ucenja vec zbog svojih frendica i jos jedne meni
jako drage osobecerek
->inace sam jako ljubomorna i iako se svim silama trudim ne pokazati to nekada mi
bas i neide,ali sta ces...neki u tome uzivaju!!!yespa nek im bude!!
->u slobodno se vrijeme bavim plesom...kojeg stvarno obozavam...a jednu samo stvar
volim vise od toga...a to je gluma!!!htjela bi se time jednom baviti,ali na zalost tu kod
bas i nemam prevelike sanse za to...jebi ga...nije svima sudeno...
->eto toliko o meni za sada...nadam se da cete me s vremenom bolje upoznati...i da
necete imati nikakvih zamjerki...jer sam nekad malo brzopleta pa radim i govorim
nesto sto ne mislim...ali dobro...svatko ima svojih mana,pa cete mi valjda oprostit
koji kiks......pusa


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




...PrIjAtEljIcE...

Azurno nebo, čekamo zoru

Pet šest malih golubica

Nasmiješena su im lica,

I poslije mnogo godina,

U mome srcu draga sličica...

Zajedno smo momke gledale,

Zajedno po rivi šetale,

Pravile se da smo važne,

Da smo pametne i snažne,

Sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice, moje prijateljice

Gdje su naši snovi ostali,

Hej ma sve smo mi

Kao ptice selice,

Svaka svome jugu odleti...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...za sve zaljubljene jedna mala slicica...bas je sladak!!(MEDO)
MySpace Layouts

MySpace Layouts





Evo jedna pjesma za sve one koji bi htjeli voljeti, ali ne znaju kako...rolleyes


When you love someone...


When you love someone, you'll do anything

you'll do all the crazy things that you can't explain

you'll shoot the moon, put out the sun

when you love someone...

You'll deny the truth, believe a lie,

there'll be times that you'll believe that you can really fly

but you're lonley nights have just begun

when you love someone...

When you love someone, you'll sacrifice

give it everything you got and you won't think twice

you'll risk it all no matter what may come

when you love someone...cerek



MySpace

MySpace




www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


sjećaš se?

MySpace

MySpace




TUGA DOLAZI KASNIJE...

Jednom kad sve ovo sad bude daleko,
kad svane dan, nestane mrak
i dođe neko
i rasplete sve što veže me
sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznat koliko sam te voljela...

Jednom kad mi sretnemo se u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada
i ako se ti osmijehneš mi
kao nekada
možda ti priznam koliko sam te voljela...

Možda ću tad reći ti sve, ali danas još ne
to ne rade velike djevojke
one tek nasmiješe se
i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije...

Jednom kad ti pogledaš u oči moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje
tad ćemo mi pričati
dugo ko nekada
i možda ti priznam koliko sam te voljela...

Friendster images

Friendster images




Negdje u meni rane duboke

Između prsta lete godine

Bio si moja ljubav jedina

Pod blatnim nebom crvena jabuka

Visoko gore iznad prozora

Plavih od kiša moga sjećanja

U ponor svjetla kaplju zvjezdice

Tako ću i ja dragi bez tebe

Lagano umirem u tvom sjećanju

Topim se, nestajem ko snijeg u proljeću



Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace





*****************************

Na tvojoj listi ja sam samo broj

Prošla kao dašak vjetra kroz život tvoj

Napola prazna stranica dnevnika

Da li me se sjećaš, dal mi ime pamtiš?

Mnogi su bili pored mene

I toliko toga lijepog mi dali

A ja sam u svima tražila tebe dušo

Dal me se sjećaš, dal mi ime pamtiš?

Hej otvori vrata, noć je i kiša pada

Pusti da uđem bar na tren

Hej otvori vrata, noć je i kiša pada

Sam si i ja sam sama znam...


*****************************

MySpace

MySpace




IMA DANA KAD SAM SJETNA I KAD NEZNAM KUD SA SOBOM
PRAZNA SJEDIM KRAJ KLAVIRA
IMA DANA ŠTO ME PEKU JER SE STARE RANE BUDE
UVIJEK KADA GLAZBA SVIRA
IMA DANA KAD NE SHVAĆAM DA JE ŽIVOT KAO RIJEKA
I DA NIKAD NEMA MIRA
IMA DANA ŠTO MI NOSE ZVUKE NEKE STARE PJESME KOJA SRCE BOLNO DIRA...
..."Zbogom ostaj ljubavi, ti što gasneš, a iza tebe tama,
Zbogom ostaj ljubavi, ti što ideš i ostavljaš me sama.
dok se hladna noć spušta u srcu mom
Kao plima raste bol u srcu mom
Zbogom ostaj ljubavi,
Zbogom ostaj srećo što veneš među nama"....




Friendster images

Friendster images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Friendster

Friendster



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace





MySpace

MySpace



Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome
sebi.

You may only be a person in this world, but for someone, you are
the world.

MySpace

MySpace




Postoje dva suprotstavljena načina kako čovjek može voljeti
sebe: nesebično i sebično. Samo prvi način služi samoodržanju,
dok je drugi samouništavajući.

The worst way to miss someone is to be seated by her/his side,
and know you`ll never have
him/her.

Image hosting

Image hosting




Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći.

There are two kinds of people in the world - those who walk into a
room and say, "There you are," and those who say, "Here I am!"

Image hosting

Image hosting




Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca.

No person deserves your tears, and who deserves them won`t
make you cry.

Image hosting

Image hosting




Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.

Never stop smiling, not even when you`re sad, someone might fall
in love with your smile!

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu.

I love you not for whom you are, but who I am when I’m by your
side.

image hosting file

image hosting file




Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše
nesigurno ili suviše čvrsto.

Snowflakes are dinty and fragile, but look what they achieve
when they are connected!

MySpace

MySpace




Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti.

Far too many people are LOOKING for the right person, insted of
trying to BE the right person.


Friendster

Friendster



petak, 04.05.2007.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I still hear your voice when you sleep next to me

I still feel your touch in my dreams...

Forgive me my weeknes but I don't know why

without you it's hard to survive...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nemogu vjerovat da opet pišem post...prošlo je tolko vremena...i tolko se toga promijenilo...
Najviše moji osjećaji...A tome su uvelike pridonijele-VODICE!!! Da bile smo!! Mislim znam da ste prije pročitali kod !vone, al nema veze... BILE SMO U VODICAMA ZA USKRS! I naravno bilo je fenomenalno! I kad smo na kraju prošlog ljeta rekle da sigurno više nikad neće bit ovako-varale smo se! Sad smo vidle da može bit još puuuno bolje! Ma svaki je put sve bolje i bolje i bolje...i bolje rofl

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uglavnom tamo smo otišle već u četvrtak-dan poslije završetka škole. Naravno !vona i ja smo išle busom, a bio je dogovor da nam starci dođu u petak popodne. Što bi značilo-JEDNU SMO NOĆ SAME thumbupthumbup

Ajme koji je to feeling kad izađemo iz onog busa nakon 4 sata vožnje i udahnemo onaj morski zrak! Nema boljeg! Naravno odma smo se čule s curama i dogovorile za kavu...da čujemo sve sočne detaljčiće. Ovim bi putem htjela puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno pozdravit VLATKU, IVANU, MARE I DOLLY bez kojih tih deset dana ne bi bilo ni upola tako dobro!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uvik ćeš dušo ostati svitlo bez kojeg ne mogu

kampanel moje ljubavi, jedina luka na moru...



Ovi stihovi !voni i meni jako puno znače, al ipak ćemo zadržat za sebe zbog čega...
nemojte se ljutit winkwink

Stvarno se dogodilo puuuuuno toga i kad bi sad išla to sve pričat neznam kud bi stigla!
Dosta je reć da nam je bilo savršeno i zato jedva čekamo ljeto!! (nije ni čudo šta sad baš kad najviše trebamo učita nama su misli negdje daaaaaaleko rolleyes winkwink)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mislila sam stavit slike, al sam par puta probala i izbrisalo se tak da sam se užasno iživcirala pa ipak neću...sorry...

A za kraj vam barem stavljam jedan video koji sam napokon uspjela nabavit - ako se sjećate !vona je spomenula da je bilo natjecanje u plesu na kojem je moja škola (Sportska g. :)) pobijedila! ...i ja sam plesala smijeh... pa evo ako vas zanima prikaz Egipta kroz show dance, samo kliknite dolje na PLAY rofl

...još jedna mala napomena...ovo je snimala jedna cura iz mog razreda pa tako da imate obzira ako će se na nekim dijelovima malo slabije vidjet...

Ništa ljudi uživajte i očekujte novi post uskoro jer sam se sad opet ufurala u ove blogovske gluposti roflrofl!

PUSA OD L@NE!!!!!!!!

BTW. kak vam se sviđa dizajn??? ...malo morski ugođaj ;-))





Cause every time we touch I get this feeling

and every time we kiss I swear I could fly

Can't you feel my heart beat so I can't let you go

I WANT YOU IN MY LIFE!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| Komentari (44) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.