Dalibor Onlain

Web consigliere

uvodna

info:
googlaj me
geolokacija
poslovno

mail/sms:
dalibor@gmail.com
099/311-9106
zrikka

arhiva:
ožujak ' 09
kolovoz ' 07
veljača ' 07
lipanj ' 06
travanj ' 06
prosinac ' 05
studeni ' 05
listopad ' 05
rujan ' 05
kolovoz ' 05
srpanj ' 05
lipanj ' 05
svibanj ' 05
travanj ' 05
ožujak ' 05
veljača ' 05
siječanj ' 05
prosinac ' 04
studeni '04
listopad '04
rujan '04
kolovoz '04
srpanj'04
lipanj '04
svibanj '04
travanj '04

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Objašnjenja
Pisani tekstovi su isključivo moji kao privatne osobe i izraženi u slobodno vrijeme. Neka prava pridržana CC

mobilno/foto:




ZA ČITATI

HVALA

28.04.2005., četvrtak

Prednja loža

Gegam se. Kunić se pretvorio u patka, a kad se to dogodi, svi znaju da je četvrtak i da je odigrano još jedno kolo Lige veterana :D
Boli prednja loža , boli...Otišla kvragu.

( prednja loža tj. quardiceps tj. prednji dio natkoljenice )

Inače:
TOP 5 OZLJEDA U NOGOMETU: 1. Ozljeda stražnje lože 2. Ozljeda trbušnog zida 3. Ozljeda aduktora 4. Istegnuće ligamenata 5. Ozljeda prednje lože

Potrošio se. Nisam se štedio. Jako sam zadovoljan jer osjećam da mi forma i snaga raste. Raste. Nekada sam pisao dnevničke forme da bih si jasno izanalizirao kvantitetu i kvalitetu nogometne forme. Danas me to vise ne puca. Igra se zbog gušta. Čisti užitak.

Četvrtak popodne. Ti, trava i nekoliko zanesenjaka koji trče za loptom. Nađe se tu starih isluženih nogometasa, a i onih koji to nisu, ali ne igraju aktivno ( ne gledaj mene, mlad sam za "veterana" al' igram- švercaju me na sjedine sastrane na glavi ).

Ima tu direktora, inspektora, inženjera, profesora, službenika, kamionđija, soboslikara i zidara. Ali samo dvije vrste dresova na terenu.
Mi i oni. Mrežu treba taknuti. Pobjeći i zabit.

Znam te probleme. Nekome objasniti što je čarobno u nogometu i zašto je to interesantno. Neki čitave psihoanalize rade od toga. Zar treba reći, posve nepotrebno.
I da, oni koji igraju nogomet na PlayStation morali bi znati da dozivljaj nije "ni približan" . Beee, beee.

Gostovali smo u Molvama. Nismo ništa ocekivali a odigrali, ja bih rekao sjajno ( valjda mi se zato ovo i piše :))). Iznenađujuće dobro smo parirali veteranima NK Molve.
Prvo poluvrijeme smo držali igru. U proljetnom dijelu nismo još odigrali takvu utakmicu.
Poveli smo 1:0 ( slovima jedan-nula) . Nakraju izgubili. Sa puno golova razlike ( neću reći kolko jer nisam brojio ) .

Ali nije poanta u tome.

Imam tri utakmice u nogama ove godine i osjećam da ću za četvrtu biti najspremniji.
Imao sam predodžbu o Molvarcima kao vrlo jakoj ekipi , ali sam nakon 15 minuta skužio da je riječ o prosječnoj ekipi ( pliva u prazno ). Doduše, dobili su nas.
Gubili su se. Sjekli smo im sredinu.

Pokrivao sam lijevi bok i prvo poluvrijeme nam nisu mogli ništa. Inspektoru Kreši smo čistili loptu na 15 metara od gola .

Obrana je funkcionirala sjajno. Jura je s direktorom radija poveo kontru i zabili su.
Zasrali smo drugo poluvrijeme. Đuli je otišao u špicu, obrana je imala vrlo leteće pozicije i nismo uspijevali striktno pokrivati prostor.

Nisam više mogao igrati lijevo krilo. Volim aktivnije pozicije. Sredina je oduvijek bila moja domena. Centarfor.

Asistencija-lijevo-desno, razigravanje polušpice. Kasno sam počeo igrati halfa. Samo za to treba postići nivo spremnosti koji još nemam. Ozljede su me dobro iscrpile- upala prepona pa istegnuće zadnje lože.

Osobno sam kriv za dva gola. Nije bilo dinamita u nozi, kontra, dupli pas i jebo te pas...Zabili.

Već krajem prvog poluvremena osjetio sam bol na lijevoj nozi nakon "čišćenja" molvarskog zicera kada sam morao uklizati ispred golmana. Inače, teren je bio vrlo težak za igru.
Suha i prilično tvrda podloga. Čak me iznenadilo stanje molvarskog terena pošto je njihovo trećeligaško igralište bilo na dobro glasu.

Nisu ni svlačionice posve uređene i održavane ( ne mi zamjeriti ) , ali neću sada grintat. Molvarci su OK ljudi i fair smo odigrali ovu tekmu.
Iako je bilo kavge.
Kada mi igramo, mora je biti. To je za neke ljude ispušni ventil.
Čak i dio folklora. Zakuha se svađa i nadmudrivanje. Posve nepotrebno i razvodni doživljaj igre..

Beli je, doduše, katarstrofalno sudio i dosudio indirekt zbog prigovora golmana.

Iako mene živciraju takve kavge pa onda samo vičem "ajmo igrat". Šuti i igraj čovječe !
Posle utakmice, domaćin je pripremio kuhane kobasice pa se pojelo. Nije se žurilo doma namazati noge voltarenom :)

Iako šepesam, čekam sljedeću tekmu jer znam da mi se forma diže i da ću biti amaterski spremniji za više-jače-itd.
Reportaža posve nebitna. Meni bitna :)

TOP 5 OZLJEDA U NOGOMETU: 1. Ozljeda stražnje lože 2. Ozljeda trbušnog zida 3. Ozljeda aduktora 4. Istegnuće ligamenata 5. Ozljeda prednje lože

- 22:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.04.2005., srijeda

Business Week naslovnica

Business Week, sada je sigurno, ima u novom broju ( izlazi na kioske 02. svibnja u SAD-u) veliki prilog o blogovima i osvrt na ulogu blogova u poslovanju s brdom savjeta poduzećima o tome kako ugraditi blogove u svoje poslovanje.
Biblija za osnove razumijevanja .

Imaju malo prebombastičnu naslovnicu nazvanu " Blogovi će promjeniti vaše poslovanje ! ".

Naslovnica novog broja Business Week

U hrvatskim prilikama rečenica još uvijek zvuči teško shvatljiva.

Ipak, znam da će pokušati dati najbolje prakse iz poslovnog svijeta i pojasniti kako blogovi ulaze u tu priču ( tamo kad to ima smisla ).

Spomenuti će u tom izdanju sve o tome zašto blogovi postaju utjecajni, zašto ih ne treba automatski odbijati i spomenuti mane i nemoći toga formata kojih još uvijek ima puno.

Za koga u hrvatskim prilikama ima mjesta za business blogiranje?
- konzultanti
- mediji
- softverske tvrtke
- freelance/slobodnjaci raznih profesija
- književnici
- glazbenici
- projektni blogovi ( uz live blogging )

Dok neki nemaju takvih potreba ( je, je ):
- mesna industrija
- prodavači na placu
- industrija pletenih košara i vrtnih sjenica...






- 20:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bilješka...


Rastao se pjesnik od stihova .

Interpretacija nije jasna. Bilješku o autoru nije imao tko napisati.
Točka.



- 19:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.04.2005., petak

Kramar

Razgovaram nedavno s jednim Amerom i usred razgovora on će :
- Vama u Hrvatskoj treba Ebay tržište na netu.
- Aahaaa aahhaaa aaaha aha a ha. Mini-bezobrazno-diplomatski izrazio se moi. Bez brige, širim dobre vibracije :)0

Želiš Ebay u RH ?
Ovo ti je Ebay na Balkanu, Mr. Brus-malo.

Takvi izljevi me uvijek podsjete na one internacionalne profi-meneđere copy&paste tipa kakav je onomad 90-tih stigao u Dubrovnik da bi ogradio plažu bodljikavom žicom.

No, man ! Nije ovo Sotheby podneblje :))


- 15:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.04.2005., nedjelja

Odgovornija faza

Sada sam siguran.

Nasumično gledajući blogove otvorene novijih datuma, zaključujem ( a još prije par mjeseci je krenuo taj trend) da je Blog.hr postao tinejđerski community blog portal ( segmentira se kao što se vani segmentirao LiveJournal, samo što...ma o tom drugom prilikom) .

Strateški gledano, segmentacija je izvršena.
Tu nema sumnje, usprkos svim onim naslovima na drugim ''ozbiljnijim'' listama.
Pitanje je samo, je li to doista što se željelo ? Moje mišljenje je da je faktor iskoristivosti ( potencijal ''proizvoda'' ) pao na, osobna procjena brat bratu, 4/10. Četiri od deset.

Daljnja erozija u pogledu banalnosti je zagarantirana. To nužno nemora biti loše ( niti sam protiv tinejđerske populacije u tom pogledu) , ali povećava odgovornost upravljanja ( servisom ) tj. ovakvim javnim mjesto gdje je očito da tisuće mladih ljudi vrlo smjelo ( i bez dovoljne doze anonimnosti i diskrecije ) izlažu svoje živote.

Odgovornost je na operaterima servisa u prvom redu ( kolko sam puta rekao da , pravno gledano, uvjeti korištenja blog.hr nisu dovoljno razrađeni i opširni ). Zato mora postojati i nešto kao abuse@blog.hr jer se u praksi ne stigne pročešljati cjelokupan sadržaj na Blog.hr.

Mislim da dolazi vrijeme kada će relevantne službe morati intervenirati i pratiti pojedine aktivnosti jer , ne zaboravimo, nismo svi otvorenih i iskrenih namjera na ovim blog prostranstvima, i da ima puno onih koji falsificiraju svoje identitete i '' drže figu u đepu ''. A pisanje blogova je postalo masovnija pojava ( blogiraju cijele škole).

Potrebno je takvo upozorenje odaslati populaciji koja sada dominira ovim formatom i to prije nego što se dese neki neželjeni, štetni i tragični efekti, posebice vezani uz živote mladih ljudi.

Sjetimo se samo onog slučaja od prije par mjeseci kada je usred Zagreba proradilo ''čekičarenje'' ( muškarac čekićem napao ženu koju je upoznao na netu). Karikiram, ali istovremeno sam ozbiljan.

Vrlo ozbiljan. Mislio sam na Haraminu i ostale službe. Nemojmo biti naivni da je sve tako bajno, otvoreno, i sl.

Znači, intervenirati prije nego što se riječ blog počne povlačiti po crnim kronikama novina.



- 22:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

01.04.2005., petak

Papirologija mobitela

Odnekud mi je pala jedna fiksna ( doduše mobilna) ideja. Želim papir u svom mobitelu. Nemojte me blesavo gledati. Doista želim da mi mobitel ima svežanj ili rolicu izmjenjivog papira i da ''riga'' papir na zahtjev/na ispis. Zdrav sam.

Nazovimo to mini-mobilni printer. Gadget funkcionalnost. Razmažen zahtjev .
Nezadovoljena potreba. U 99 % ljudi nepotrebna i netražena.
Nemam pojma postoji li u svijetu razvijeno takvo tehnološko rješenje i ugrađeno (ili modularno ) u koji mobilni telefon . Molim javiti ako se sazna.

Ja sam u biti papir-freak. Volim papir. Opipljivi papir pod jagodicama prstiju. Svakodnevno mi kroz ruke prolazi pol daske papira . Nije nenormalno da se porežem papirom i ruke mi krvave :)) ( hvala na pitanju; položio sam zaštitu na radu ).

Dio digitalnog sadržaja iz mobitelca želim imati u čvrsto opipljivoj verziji. Mogao bi nabrojiti tucet razloga za to. Jedan je banalni, ali bitan ( meni bitan ).

Za korištenje kratkih pribilježaka ( ali ne samo radi toga, da se razmemo ) ne koristim mobilni telefon nego PAPIR BIJELI . Reciklirani po mogućnosti. Al ga mastim :)
Post it naljepnicu- DA. Kratki komadić papira za izradu šoping liste- DA. List za to-do listu- DA.

Koristio bih kad ne bih imao penkalu . Možda bi :)) Banalno, ali istinito.
Nedovoljan razlog da se produkt manager Siemensa sjeti i ubaci rolu papira u kučište.

Papir bi morao biti tanki ( termalni, ili kemijski nastao pretvorbom iz korijena mahovine- ultra future shock ;)) i u malim količinama.
Zdrav sam i dalje u svakom pogledu ;)
Neznam gdje ga uopće ubaciti u kučište. Nisam tehnolog. Nek' o tome razmišljaju tehnolozi, produkt dizajneri i slični. Ja sam samo rekao što želim. Papir. U mobitelu. Nakon pritiska na funkciju print/znesi/ispis izbacuje mi račun R-1 :))
Nije baš...

Sad će mi reći da koga vraga zmišljam toplu vodu. Spojiti mobitel na printer ? No, no, nisam primjetio da su se proizvođači mobitela potrudili sklopiti savez s proizvođačima pisača. Razvili su Pict2Bridge, ali nisu razvili Mobitel2SeratorPapira.
Ne trudim se biti humorističan, patetičan, vulgaran, cool, yuppie.

Izbacuje mi, idealno, listu kontakata, posjetnicu/vizitku, kratke zabilješke, dio iz rokovnika, sms/mms poruke, logotip, kupon za trgovinu, podatak iz internih aplikacija, dio wap stranice ( uj, uj, previše tražim ).
I komunizam je previše htio pa je propao :) Dečec, ak nesi znal, postoje digitalni skeneri i techno sustavi koji očitavaju podatke terminalskim putem i svaki papir je u digitalnom dobu suvišan. Misle oni. Kombinacija 1010010 je alfa i omega. Početak i kraj. Još od telefaksa papiri su postali mobilni. Živjela mantra !

Mislim da sam dovoljno rekao kako bi ''igra pokvarenog telefona'' mogla započeti.

A do tada, ostaje mi vječni zgužvani komad papira u desnom djelu guzičnog đepa na kojem su ponekad zapisane kratke šoping zabilješke : oblatni 2 x, margarin 2 x, čokolada za kolače 1 x, vanil šećer, dvije glavice salate, mlijeko 3 l...

- 18:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #