Opis bloga

tokovi svijesti naizgled obicne cure :))
party poker
partypoker

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
daleka2001@yahoo.com
icq: 150870496




REM lyrics

Linkovi

blogici

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nasa amerikanka
gregpunk
punkthis
moix
followme
dida
ivaninludisvijet
punx- super,super
rasberry
gugo :))
londonske price
razocarana
znatizeljni brojevi - 1038 :)))
alkion
cura024
death angel
irena :))
maroous
sanjin svijet
buntovnik
ane
bones
foto
small town girl
leichy love
zivot je lijep
deadpromises
kissica
jasmin & janis :))
luna


sliiikice

albumcek sa slikicama

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
"Losing My Religion"

Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no I've said too much
I set it up

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

Every whisper
Of every waking hour I'm
Choosing my confessions
Trying to keep an eye on you
Like a hurt lost and blinded fool
Oh no I've said too much
I set it up

Consider this
The hint of the century
Consider this
The slip that brought me
To my knees failed
What if all these fantasies
Come flailing around
Now I've said too much
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

But that was just a dream
That was just a dream
***R.E.M.***

Image Hosted by ImageShack.us

OBRATI PAZNJU NA POSLJEDNJU STVAR

obrati paznju na posljednju stvar
i legni tu kraj mene
zaboravi na sve sto znas
opusti se sad
ne traci svoje vrijeme
volim da ti pogadjam sne
i ne razumijem zasto te smeta
ne mari za to

obrati paznju na posljednju stvar
i sjecat ces se dugo
povuci jos dim
udahni volju za put
i uzmi moju ruku
ja te volim
volim da ti pogadjam sne
i ne razumijem zasto te smeta
ne mari za to

obrati paznju na posljednju stvar
zadrzi me u sebi
osijecam da lutam kroz terase svijesti
nesto se u meni dijeli
ja te volim
volim da ti pogadjam sne
i ne razumijem zasto te smeta
ne mari za to
***AZRA***
Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj da ides mojom ulicom

Ti me mnogo zezas i okolo svrljas
Bogami me ne znas pa ce da nadrljas
zato Nemoj da ides mojom ulicom
nemoj da ides mojom ulicom

Kupio sam pistolj od svercera na crno
na tebe cu rado da potrosim zrno
stvarno, nemoj da ides mojom ulicom
nemoj da ides mojom ulicom

Ne, nemoj, stvarno nemoj, ni
u ludilu nemoj, mojom ulicom

Mozes da me tuzis za ozbiljnu pretnju
ali ipak pazi kad podjes u setnju
tada nemoj da ides mojom ulicom
nemoj da ides mojom ulicom
Zasto da se mucim da zbog tebe patim
najbolje ce biti za glavu da te skratim
nikad nemoj da ides mojom ulicom
nemoj da ides mojom ulicom

Nemoj da ides mojom ulicom
***RIBLJA CORBA***

***daleka***

28.04.2007., subota

.........na putu prema GORE..........

nekad se jednostavno neke stvari moraju dogoditi kako bi neke druge sjele na svoje mjesto...
da to mi u zadnje vrijeme puno puta prolazi glavom..
a sta ako su te stvari koje su se dogodile za dobrobit drugih ipak malo neocekivane, iznenadjujuce, sokantne??
ee koliko god bile takve one su se dogodile i nema povratka.. pustiti ih da idu svojim tokom je najbolje sto se u takvim trenutcima moze napraviti..
pitate se sta mi je..a nis.. sretna sam--jako sretna..
jer upravo te neke stvari koje sam sama rijesila i koje su sjele na mjesto i one druge koje su me iznenadile, naljutile povrijedile, upravo su te stvari uvjetovale da se napokon osjecam onako kako dugo nisam..sretno :)
ee i net ce brzo doci u moj sobicak sto me izuzetno veseli.. :))
inace sve po starom.. iem ne iem van.. uzivam.. radim..studiram..
ah... to je zivot...
sa svog puta prema gore saljem vam jedan ogroman pozdraf :)

- 20:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

svasta po malo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Voljenje

Rijetko se smijes
I samo hladno govoris
Dal nesto krijes
Od cega zelis pobjeci

Ako cekas ruznu rijec
Od mene je neces dobiti
Znam da ima nacina
Shvatit cu samo reci mi

Da li me volis is samo
Me razumijes

Nervozno lupas prstima
Sve ti je na vrhu jezika
Skupi malo hrabrosti
Reci i ja cu nestati

Al ako cekas ruznu rijec
Da puknes kao grom
Od mene je neces dobiti
Shvatit cu samo reci mi
* guzva u 16tercu *
________



HELLOWEEN lyrics



Jebotebog

budim se,jutro je,odljepljujem svoje okice,
znajuci da je dan kada bog umire - predivan!
vani je oblacno, prohladno i odlicno,
danas je bas spremno sve - danas bajka umire
dosao sam kuci pijan ko kanta - razbio auto i srusio vrata,
za rucak se fino izbljuvo po stolu, starom pokazao guzicu golu,
vlastitu majku lupio sakom,sutnuo macu i jebo se s bakom!

jebo te bog!bio sam los!
dva oce nasa! pa mogu jos!

zasto da budem dobar i posten kad bi mi bog oprostio sve?
svakog dana sjedim i placem zaleci sve te instant- vijernike
dok vjerujem mahom u gluposti, u 21. vjeku on ne postoji!
umro je od teske bolesti koju ste krscanstvom nazvali!
*pasi*

Image Hosted by ImageShack.us
______
dio tebe

srce puno rijeci suze govore
nestali snovi ljubekao koprive
koliko na svijetu ima malo mostova
sami kao otoci sto more razdvaja
kazes, uvijek ovdije blizu mene
postoji jos dio tebe
kilometri pricaju najtuznije price
greske kao pijesak vijetar nosi u lice
tisina postaje moj jedini zvuk
kao prazna boca ostavljena na dnu
kazes, uvijek ovdije blizu mene
postoji jos dio tebe
cijeli svijet stane na moj dlan
tonem dublje za jos jedan dan
na zlatnom tepihu prosutih zvijezda
zelje nam postaju glasnije od smijeha
koliko na svijetu ima malo mostova
samo kao otoci sto more razdvaja
**laufer**
_____________
mjesto za mene

ti zbog mene
ja zbog tebe
pitam se
ima li te uopće
ili me vuče svojoj blizini
strah od voljeti
s tim još mogu
biti voljen
može me izbrisati
stoji netko usred mene
čistom voljom dodjeljen
tko me bira svog za sebe
sve što nosim kupuje
sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna
ima li tu mjesta za mene
sasvim mala rupa je
dovoljna
da se ušuljam u tebe
previše zaokupljen
krletkom koju gradim
po skrivečki, super tajno
dok te hranim svojom gladi
sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna
ma li tu mjesta za mene
sasvim mala rupa je
dovoljna
da se ušuljam u tebe
jer sve je nevažno
sasvim sigurno
pored tebe
svaki će refren
pasti u vodu...

**urban & 4**
______________

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Belfast food vs. HP

Teška zaraza, srce mi ne tuče,
više nisam što sam bio nekada
Dva - tri poraza i
doručak od juče',
još jedan razlog da se malo odluta.
Sakrila si lice da me ne bi
gledala kako plazim preko tvojih čarapa.
Vani me čeka stočni vagon, vlak što
nema sjedala, idem na doživotnu pašu jedina
Bježim, odlazim van iz ovog grada,
ostavljam copyright na mučna sjećanja.
Dosta je, zauvijek izlazim iz stada, neka
me tješe hladne pive sjevera
Voljela si let u dvoje i slobodan pad, važno je
bilo samo pasti na tvrdo.
I kad bi pomaknuli nešto, kada bi pobjegli u hlad, i
to što vrijedi krenulo bi nizbrdo.
ne znam da li je istina u pivi, al' ta se
piva davno točit prestala.
S tobom il bez tebe, dani su mi sivi i stvarno ne
znam gdje je boja nestala
Bježim, odlazim ...

__________
vodite me

Sada sam ostao sam,
Nikoga nema tu kraj mene.
Možda je to ipak sada najbolje...
A dali želim to? To me boli jako
Ali shvatam da imam samo Sećanje.
Vodite me odavde,
Jer ovde je čovek potpuno sam,
Nema ko da mu ulepša dan
I nema, nema nikoga
Nema nikoga!

Dozivam tako ja
Svakoga dana jače
Ima li za mene još vremena?
Ma dozivam, dozivam
I bojim se jer sam sam,
Moja šansa je opet, opet Nestala...
**six pack**

____________________
SVJETLA KONTINENTALA

Promrzle ruke bura i led,
nebom se rasula sol,
ležim u pubu pijan i blijed,
obaram glavu na stol,
ne znam kuda da se pomaknem.
Sjećanja dolaze, prašina sja,
vjetar otpuhuje dan,
negdje u magli ona i ja,
odavno istrošen san,
kojom rukom da je dotaknem.

Pogledaj grad kako spava,
poslušaj najljepši zvuk,
dok svijetla kontinentala,
odnosi Rječine huk…

Potpuno smeten, umoran, trom,
ostavljam poprište sna
negdje u zoru ću pronaći dom
još jednu lašu bez dna
da me nađe kad mi zatreba.

Sjećanja dolaze, prašina sja,
vjetar otpuhuje dan,
negdje u magli ona i ja,
odavno istrošen san,
uvijek dođe
kad ga ne trebam.

Pogledaj grad kako spava,
poslušaj najljepši zvuk,
dok svijetla kontinentala,
odnosi Rječine huk,
odnosi Rječine huk…
*belfast food*
____________
Drvo

Prije bi se slupao u drvo
S poršeom od petsto milijardi
Neg što bi te vidio sa drugim
Dudove i orahe da bereš

Dao bi ti prijevozno biciklo
Metalika-ljubičasta boja
U kupus rani da s njim ne zalaziš
Uveče kad večera se sprema

Ma neka me izlome i prelome
Nek mi u čvor oči svežu plave
Nek mi kravu sakatu donesu
Samo ne dirajte gaće njene tamne

I dođe jesen brže nego prije
Vjenčanicu skrojiše joj bijelu
Krmak što na konja više liči
U bubreg mi metne šaku cijelu

I još pokoji šamar on pridoda
Biserne mi zube prepolovi
Dok se valjah po prljavoj bari
Ona ode s mamutom pod ruku

I moju facu zvijezda sad razblista
Istina se razotkrila cijela
Oči tužne neka mi uvenu
Dok u ruci gledam sliku njenu
**guzva u 16ercu***
___________

moja voda

ostao sam sasvim sam da lezim na suncu
ja cekao sam da dodjes iz snova
i pruzis mi ruku
ja molio sam da se napune
moja mora i rijeke
u njima jos jednom da osjetim
novu ljubav da tece

budi moja voda
ja sam sada vatra
izgorjet cu
proli se po meni
budi sve sto zelim
ja zivjet cu

ostao sam sasvim sam da lezim na suncu
ja cekao sam da dodjes iz snova
i pruzis mi ruku
ja znao sam da ces doci
doci i donjet mi kisu
ja cekao sam kao suha zemlja
kad ceka svoju vodu
****laufer****