stajala sam blizu, ali sa strane, pa mi je bas išao kroz cijelo tijelo
petak, 23.06.2017.

serge i tom izgledali su jednako lijepo kao na svim dotadašnjim bedfordovim i throupovim slikama, pogotovo onoj jednoj, jutro nakon što je je lester lani osvojio premijer ligu

48:13, rozo-crna estetika, laseri pa zaljubljenost u psihopata i jednokadarski hommage svemu kao da je već kraj, a zapravo su samo "USPJELI"

nisu još gotovi

(mi nismo još ni uspjeli, što god to značilo, s ovime što imamo)

vraćati se kući s jaruna bila bi trilogija gospodara prstenova, da nismo odmah na okretištu na savi podijelili analgetike 2:1 (meni dva ofc)

nije mi se dalo raditi big deal ni od čega, ja šutim i kad su mi stvari najvažnije i faca mi se ne mijenja, u suprotnome uvijek nešto moraš objašnjavati, a trošiti rečenice na objašnjavanje sebe je dosadno govno

narednih dana bilo je ekstra vruće

uglavnom sam punila mobitel i bivala umorna

mala djeca nekad plaču jer su umorna

to je u toj dobi okej

16:55 - { 1 } Komentiraj - On/Off


🔍🍩🗞