Bolesna...

oči me peku, nemogu disati, nosnice me bole, grlo me boli, uha me svrbe! Ma joj, šta nevolim biti prehlađena... za poludit... a na poslu moram biti nasmijana i vedra...

Nije lak moj bankarski život...

Mislim da sam alergična na novac, stalno kišemkad sam blizu njega, a radim 7 i pol sati na dan. Ruke su mi toliko prljave da se nemogu načudit!
Gledala sam na telki jedno istraživanje gdje su nasumce analizirali novčanice od 1000, 500 i 200kn i na novčanicama od 1000kn su našli tragove droge, a na ostalima svakakvih prljavih malih bakterija!! E pa ja od toga dana perem ruke petsto puta tokom posla...(to su bile moje riječi nakon emisije), no vraga, na poslu ima toliko posla da sene stigneš pipkit, jest niti posvrbit, a kamoli ruke prat...

Na poslu moram biti obučena elegantno i decentno, što naravno iziskuje nošenje košulja(bijelih),sakoića. hlača na crtu i tako fensi stvari.Ali ja mrzim nositi košulje, prvenstveno zato kaj ih moraš peglati, a naravno ja uvijek kupim košulju koju moraš na ruke prati i peglati sat vremena da bude kako treba. Rukavi su mi poslje posla toliko crni kao da radim u rudniku, a ne banci! Ok, moram priznati da mi mama skoro svaki puta popegla ali ipak nije ni njoj lako.
Odlučila sam kupovati smo bijele majice a ne košulje.
Taj posao je toliko lijep, a toliko prljav - u svim smislovima :)

Moram počet učit. Mislim da vam se neću javiti nekoliko dana jer se moram usredočiti na faks!
Uf, to če biti toliko teško...
Idem sada spavati jer se sutra dižem u 6:00h
Pozz

17.03.2009. u 22:42 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"Sunce hvala ti što si izašlo za mene, sunce obečajem misli su mi pozitivne..." - elemental -





Ako previše opraštamo onome tko je griješio, tad činimo veliku nepravdu onome koji se trudio biti dobar.
Baldasare Castioglione




www.foto-emotion.hr

Linkovi

Dijete je angeo kojem se, dok mu noge rastu, krila sve više smanjuju.
Charles Osgood, američki tv voditelj

I like the way you are smiling!