Laptop, izum stoljeća ili najveća glupost

03 travanj 2007



Nema ništa do mog laptopa jer igra sa tipkovnicom te instaliranje fonta koji sadržava č i ć i slično vezano uz hrvatski jezik je prava muka no ni to nije ništa naspram toga kad uključite laptop i shvatite da internet ne radi a sve je tako dobro podešeno. Koji 'k' me sad hebe je logično pitanje.

Eh onda shvatite da mreža koju rabe Ameri je slična mojoj virualnom mreži koju rabim za konfiguriranje virtualnih routera (router lab) te da VMware isto tako radi na sličnim parametrima (tu kreće ono moje 'pas mater' te reakcije bližnjih i posjetilaca u vidu uperenih pogleda prema meni) te traženje lijeka a da ne moram postojeće stanje mjenjati.

Eto riješenje ipak našao - spajanje preko kineskih i indijskih rutera te zanemarivanje ip adresa lokalne mreže davatelja usluge, eto me sad preko nekog indijskog rutera na blogu. Volim ove kombinacije jer u meni odmah dodatna mašta proradi. :))

Pozdravi od mene.

<< Arhiva >>