Jad, čemer i tuga ...

23 lipanj 2006

Ukratko bi se tako mogla opisati igra naše reprezentacije na svijetskom prvenstvu ukratko.

Vjerujem da će mnogi skočiti na ove moje riječi ali baš me briga. Naša repka nema pojma o nogometu i to iz ovih razloga:

1.) Igrači koji neznaju otpjevati himnu svoje države za koju igraju ne mogu niti ginuti za tu istu državu na nogometnom terenu što se pokazalo u sve tri utakmice.
2.) Igrači koji nemaju motiva (mislim na novac) isto tako ne mogu igrati za svoju državu mada im to uopće ne bi trebao biti motiv ali nažalost to je tako. Zašto? Zato što njih većina igra negdje drugdje gdje su relativno dobro plaćeni i smatraju da ako igraju za svoju domovinu da bi ih ona trebala nagraditi što uopće žele igrati za nju.
3.) Igrači koji su toliki individualci da se sa Mjeseca vidi da ih ukomponirati u zajedničku igru je Sizifov posao za bilo kojeg izbornika a kamo li ne za Cicu koji taj aspekt je mislio da će uspjeti nekako prevladati u ovoj momčadi.
4.) Bilo koji izbornik sa ovakvom repkom ne može napraviti ama baš nikakav uspjeh pa čak da je i čudotvorac.

Mislim da je najbole da idu lijepo kući da nas dalje ne sramote i ne rade troškove jer generacija nogometaša koji su za Hrvatsku igrali srcem a ne džepom je prošla sa osporavanim Miroslavom Blaževićem. Ipak mislim da ne trebamo nimalo tugovati za time što nećemo nastaviti boravak ondje jer Australci su to zavrijedili a Japanci su nam pokazali kako se igra srcem za svoju domovinu.

Navijači su ipak bili najbolji reprezenteri naše domovine i pokazali da smo mi Hrvati jedan ne civiliziran narod nego da je kolijevka civilizacije odavdje potekla i da se kad gubiš možeš ponašati dostojanstveno, ma ne dostojanstveno nego i više od toga. Ime Hrvatsko će se barem u tom lijepom i vrijednom kontekstu širiti Europom a i svijetom te pokazati koliko smo mi Hrvati jedan velik narod kojemu Europa u nekim stvarima nije ni do koljena.
Još lijepše bi bilo kad bi mi napokon sami shvatili to i ponosili se time.

Nemam više ikakve pametne riječi da bi išta nastavio dalje pisati pa ću ovime i završiti ovaj post pomalo razočaran, no ipak znao sam da će tako biti i vjerujem da će mi sad na poslu neki reći da sam "crna mačka" zbog mog jednostavnog i logičnog rezoniranja.

<< Arhiva >>