Marija

17 prosinac 2005

Čuo sam svakakve glasine o Mariji, ali nisam uspio da se uvjerim u njih sve do jedne večeri kada sam zatekao sebe u njenoj sobi kada su svi već otišli. Bili smo prijatelji od kad smo se rodili i trebalo je i da maturiramo zajedno, a ja sam bio gotovo siguran da ću maturirati ne probavši je.

Ali Marija je imala drugačije planove. Ugasila je svjetlo ostavljajući samo svoju stolnu lampu upaljenu, i povukla je svoju haljinu preko glave. I prije toga sam je vidio veoma oskudno odjevenu ali to se ni u kom slučaju nije moglo usporediti sa njom golom.

Imala je male i čvrste sise sa velikim bradavicama, a njena pica bila je obrijana tako da je samo tanka linija dlake pokazivala na njene debele, mokre usmine. Došetala je do mene i gurnula svoj jezik u moja usta i možete se kladiti da mi je penis već bio čvrst kao kamen.

Glasine su bile istinite, Marija je baš bila vruća. Legla je preko mene trljajući svoje sise o moje grudi a svoju picu o moj penis, dok me je ljubila i skidala mi odjeću kao životinja! Bio sam tako napaljen da sam se brinuo da ne svršim unutar traperica prije nego što mi ona uopće i dodirne alatku.

Na sreću uspio sam sam da se suzdržim a ona mi je napokon skinula odjeću i bacila se na sisanje mog penisa. Stenjao sam tako glasno da sam bio siguran da me čuje cijela ulica jer je prozor bio otvoren, dok sam gurao moju debelu šipku između njenih usana. Njena pljuvačka je bila svuda po mojim butinama, a njena duga crna kosa golicala mi je stomak. "Dođi tu," pokazao sam joj da se okrene, i Marija je to uradila držeći čvrsto moj penis u svojim ustima, i poslije nekoliko sekundi stavila mi je picu na lice.

Ne lažem, to je stvarno najslađa pica koju sam ikada okusio. Lizao sam je i sisao, trljajući svoj nos i bradu po njenoj pukotini sve dok nisam u potpunosti bio pokriven njenim sokom. Mora da je svršila najmanje tri puta dok nisam ispalio svoje punjenje u njena usta. Ona se malo povukla unazad dok sam ja svršavao i trljala mi je glavić svojim usnama. Kako me je samo palilo dok sam je gledao kako na kraju liže spermu sa svojih usana.

Suviše je reći da mi nije trebalo mnogo da mi se ponovo digne, ali ovoga puta želio sam da joj ga gurnem negdje drugdje – u njenu slatku malu picu. Marija je legla na leđa i podigla koljena do svojih grudi tako da sam lako mogao da prodrem duboko već u prvom naletu, gurajući svoj penis u njenu tijesnu, vruću picu. Neko vrijeme sam ja bio preko nje i punio je, dok me je ona ljubila i stenjala.

«Jebi me odiza» rekla je zadihano. Klimnuo sam glavom, i izvukao penis iz nje. Ona se podigla i, na moje veliko iznenađenje, uzela ga u usta, ali samo na trenutak, poslije čega se okrenula i okrenula prema meni svoju predivnu guzu. Ponovo sam ušao duboko u njenu picu hvatajući je za sise koje sam divlje mješao. Gurao sam ga dok ponovo nije svršila.

«Da li si spreman da svršiš?» pitala me je kroz vrisak. Potvrdio sam i ona se ponovo pomakla, postavljajući me da ležim na leđima. Poslije toga me je ponovo zajahala i rekla mi: «Ne miči, sve ću da napravim za tebe!»

Odjednom se nabila do kraja i tako ostala. Nije više micala gore-dolje već je samo zatezala svoje mišiće. Bilo je nevjerovatno, to do tada nikada nisam doživio, vrištao sam od zadovoljstva. Bilo je bolje od jebanja. Osjećao sam njenu picu kako se steže i opušta i činilo mi se kao da se pomiče ali nije. Nije mi trebalo mnogo. Odjednom sam ga izvukao i polio je vrućom spermom.

Poslije toga provodio sam sa Marijom sve svoje slobodno vrijeme i uvijek me je iznenadila nekom novom vještinom.

@dagoberhr

<< Arhiva >>