ANTE GOTOVINA

10 prosinac 2005

Dana 08.12. 2005. konačno ste ubili moju vjeru i sve moje nade u budućnost moje domovine, moje slobodne, nezavisne, samostalne i svete domovine Hrvatske. Ostvarili ste svoj izdajnički plan ubijajući moju hrvatsku dušu iz dana u dan. Danas ste počinili zločin. Osuđujem vas što ste zbog vlastitih interesa postali sjena od čovjeka ( jer čovjek ima dušu ) i izdali moju Hrvatsku. Osuđujem vas jer ste pregazili sve kosti koje su naši branitelji i civili, koje je naš narod kroz povijest polagao kao žrtvu na oltar domovine, oltar koji ste vi sravnili sa zemljom. Osuđuje vas i jer ste se sad kad nam ne treba osjetili važnijim i vrjednijim od onih koji su tu bili kad je trebalo i nesebično dali sve što su imali, a NEMATE PRAVO NA TO! Moje devetnaestogodišnje srce koje je oduvijek i zauvijek će kucati samo hrvatski vas osuđuje jer ste srušili sve moje mladenačke snove i vjeru u moju domovinu za koju sam se borila suzama i molitvom jer više nisam mogla, a NI NA TO NEMATE PRAVO! Nemate pravo gaziti tuđe suze i patnju i brisati bolne uspomene! Nemate pravo prodavati zemlju natopljenu krvlju i izdati narod koji se na toj krvi uzdigao. Osuđujem vas zbog toga što ste odlučili ovaj napaćeni narod odvesti u novu katastrofu, odlučivši mu uzeti i uništiti sve sveto što je imao i što ga je kroz povijest držalo. Osuđujem vas, a sami ste se osudili na život sjene. Nikad vam neću oprostiti a Bog će vam suditi jer nema većeg zločina od izdaje vlastite domovine i vlastitog naroda. Danas sam tužna i žalosna jer ste pogazili moj ponos što sam Hrvatica, a NA TO NEMATE PRAVO ! Osuđujem vas zbog toga što oni koji su moju Hrvatsku stvarali ne mogu uživati u plodovima svoje žrtve, a oni su to najviše zaslužili, a vi ste i njima zbog vlastitih izdajničkih interesa oduzeli to pravo i taj ponos, oduzeli ste im pravo na život, na život dostojan čovjeka. Osuđujem vas jer blatite naš sveti Domovinski rat izjednačavajući naše pobjede sa srpskim zločinima, a naše heroje s njihovim zločincima. Osuđujem vas i ne usuđujem vas nazvati premijerom ( ne misleći tu jedino i samo na vas već i na cijeli vaš izdajnički klan ) već kukavicom i izdajnikom jer ste naše istinske heroje osudili na zatvorske tamnice, one druge pak na bijedan život pognute glave, a sebe ste uzdignuli na nezasluženu razinu i smatrate se vrijednim kročiti ovom svetom zemljom gazeći kosti naših mučenika uzdignuta čela. Sram vas i stid bilo što u mom mladom srcu izazivate ovakve osjećaje i blatite dječje uspomene na branitelje kao heroje i osloboditelje, osuđujem vas zato. Osuđujem vas jer licemjerno vodite rat protiv vlastite zemlje ne birajući sredstva za ostvarivanje vlastitih antihrvatskih ciljeva, što iznutra uništavate moju domovinu i rušite sklad i mir mog naroda nakon toliko patnji što je kroz povijest prošao. Osuđujem vas zbog mojih suza, suza svih majki čiji su sinovi i njihova prevelika žrtva obezvrijeđeni zahvaljujući vašoj izdajničkoj politici, pogaženog ponosa svakog hrvatskog branitelja i svake sekunde oduzete slobode naših časnih generala koji se kao i prije 14 godina i danas žrtvuju za domovinu. Neka vam budu upozorenje i primjer ! Osuđujem vas jer ste mi današnji dan učinili najgorim u životu, ali vas upozoravam da je hrvatsko srce uvijek bilo iznad svega i svakoga i tako će zauvijek i biti. Osuđujem vas na presudu vlastite savjesti !

CRO IVANA - ZA DOM SPREMNI! (e-mail od 12.12.2005 godine)

<< Arhiva >>