subota, 26.07.2014.

štafeta a nije titova


uvalila mi jedna zla zla teta (http://nemezis.blog.hr/) da moram pisat beljbeljbelj


1. kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

ne znam kako,čemu a bogami ni zašto....uglavnom sam prije puno puno godina mislim u jutanjem pročitao članak o blogu,ukucao blog u svemogući gugl i počeo sa čitanjem...sjećam se da sam ostao fasciniran da ljudi pišu o svojim nekakim intimnim stvarima i da sve to objavljuju i da mi to čitamo...dugo dugo dugo godina sam bio samo anonimac koji nije imao svoj blog jer sam se bojao pisat misleći da će me ljudi popljuvat jer pišem bedastoće,misleći da nisam dovoljno pametan da bih ja sad tu nešto piskarao...uglavnom strah je bio veliki ....e onda me moja „blog mama“,jedna baba pogane jezičine(nadam se da još ponekad svrati na blog i čita nas) zamolila da otvorim blog jer mora zabranit anonimne komentare... itako sam otvorio blog,pa su me nagovorili kad je već otvoren da moram i pisat....eto....

2. kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?

volim čita sve i svašat...najvolim čitat svoje blog prijatelje (koji nisu prijatelji i u stvarnom životu).....volim opuštene,lepršave blogove sa nekom normalnim temama di je dozvoljena zajebancija i šala,oš na svoj račun oš na račun „gazde“bloga...odbijaju me nekakvi „politički“ netolerantni blogovi di je sve onako kako „gazda“ kaže a ako slučajno neko kaže neš drukčije odmah po njemu krene drvlje&kamenje

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?

Nikad.....ni u najvećem ludilu...mislim da nema većih egomanijaka nego na blogu....


4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?


nikako...pišem o glupostima koje mi padnu na pamet..... i svašta me može inspirirat...najblji postovi su mi bili one koje sam pisao onako u dahu,bez ispravljanja,bez čitanja po 10-tak puta....

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

Pizza i pivo...mislim da se ljudima ne bi svidilo moje kuhanje....

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

Pa uglavnom sve pozitivno i super....bio je jedan bloger koji je pisao u ženskom rodu i to tako uvjerljivo (hvala dobronamjerniku na upozorenju) pa sam ostao malo paf i pokakan i nije mi bilo jasno šta to ljudima treba.....e da na mail mi se javila jedna cura(mislim iz Karlovca) pa kad sam rekao koliko ima godina nestala je i nije se više javila ni na mail ni na blog....

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?


zna moja cura...kad je veza postala ozbiljna pokazao sam joj blog i šta sam pisao o našim počecima i mojim strahovima....zna kolegica sa posla zahvaljujući uredništvu bloga...jedan post je završio na naslovnici iako sam izričito tražio da to ne rade....kolegica je btw bila oduševljena ja ni najmanje....

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?

Pa neki od onih blogera koji pišu „nacionalističke“ i politički obojene postove,neki od onih blogera koji su protiv drugačijih,koji ne znaju šta je riječ tolerancija i suživot....baš me zanima šta se dešava u njihovim glavama i kako mogu bit tako......netolerantni prema drugima i drukčijima....

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

Evo ima već cijela godina da ne pišem...nažalost ovaj blog haer je postao bezveze i mjeto bez tolerancije imam osjećaj kao da čitam dnevnu štampu začinjeno sa žutilom,bitno je da se pljuje po drugima,svi oni šta su valjali su više manje prestali pisat (svaka čast izuzecima)...

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

Da,ima života bez bloga,bez facea,bez ove kutije i stvarno je predivan...pogotovo kad kraj sebe imate osobu koju volite.....

nisam ljubitelj MPT niti njegove muzike niti cijele te ikonografije oko njega ali mu za ovu pjesmu skidam kapu....u malo drugačijem aranžmanu meni jako jako lijepa....


- 12:03 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com