ponedjeljak, 18.02.2013.

horoskop

kažu da je ovo dobra godina za ribe...

tu upri

hm...mogli bi se malo svađat oko toga....da vidimo

1.posao...ništa dobrog ne sluti....plaća se samo smanjuje,nekoga napredka u karijeri nema na vidiku (bili nekakvi razgovori i sve stalo na tome)
2.zdravlje....sve po starom...alegije,pored svih mjera predostrožnosti, i dalje čuda rade...leđa su bolna pogotovo jutrom kad jedva cipele/patike vežemo...o nemogučnosti debljanja neću ovom prilikom...
3.ljubav....e tu kaže čika horoskop da bi trebala bit najbolja do sad....živi bili pa vidili...za sad nije dobro...

za promjenu opet malo dobrih djela.....evo šta se može napravit sa malo strpljenja i puno ljubavi...

na ulici...



okica su nam zatvorena....



puno ljubavi i kapnja okica i dobijete ovo...



ovo je slikano nakon 12 sati šta je smještena na sigurno...



i nakon par dana dobijete ovo...



zove se Valentina (jer je spašena oko valentinova) curetak od cca 5 mjeseci...



- 09:54 -

Komentari (36) - Isprintaj - #

subota, 02.02.2013.

javljanje

javljam se iz novog podstanarskog stana...zadovoljan sam,veći je nego onaj prije....nakon skoro 5 godina spavamo na pravom pravcatom krevetu sa madracima,a ne kauču,i to još bračnom...imamo sav komoditet koji trebamo...e da skupo je to zadovoljstvo ko svetog petra kajgana...250€ + režije koje ne bi smjele bit velike jer je grijanje uključeno u najam (kroz stan mi prolaze cijevi od centralnog i dimljak od kamina tako da je u stanu ugodnih 22 do 23 nivescelzijus).....malo čemo se odmorit i onda krećemo u realizaciju projekta "moj stan",morat čemo ići malo kod čike hepy hipka da na da koju pinkicu ali šta se mora nije teško,tako kažu...navodno...

na ljubavnom planu je status quo...nema se šta tu pametnoga za reć....jebe me vječiti optimista u meni i sve se nadam da će se stvari okrenut u moju korist....možda do 90 naučim neke stvari...kažem MOŽDA....

sport i razonoda...ko šta znate na staru godinu spašen mačak sa ozljeđenom nogicom...nogica je morala bit amputirana i mačak je sad super oporavio se i polako se socijalizira nadam se da če i ostat tu di je sad (curetak koji mi zadaje ljubavne brige)...evo i slikica...kronološkim redom.....

tek nađen...



preplašen....



poslije operacije.....



nas dva...



u punom sjaju....

Oznake: jebale vas oznake....

- 20:40 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com