ponedjeljak, 19.11.2012.

žabokrečina

ne volem povijesna događanja naroda....
ne volem povijesne utakmice...
ne volem povijese govore,ikoga bilokoga....
volem povijest kao predmet u školi,najdraži mi bio

jebemese šta je nekakva dronfulja sa umjetnim cikama odlučila se udat....
jebemese šta to ne može uradit jer taj faker mora u zatvor....
jebemese di će se to vjenčanje održat,šta će ko nosat i ko će se pojavit....
volem šta nisam "ukalupljen" i šta mi "normalno" nije napeto,nikako

gadi mi se nacionalna histerija,za bilošta išta...
gadi mi se nadolazeće razdoblje kad se ljudi povampire i kupuju sve i svašta...
gadi mi se kraj godine na poslu jer nazovimenađeri počinju iskat čuda vražija od posla....
volem poklon koji san dobio lani od blogerice (jel to bilo lani ????) kutija kolača,bresaka fino

mislin da idem u hibernaciju barem do iza nove 2013



pi-es blogerice i ove godine sam na istom štandu u isto vrijeme tako da očekujen kolače rofl

- 19:32 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com