ponedjeljak, 24.09.2012.

Troclana obitelj bez posla i uskoro bez krova nad glavom

evo ovo prenosim sa ovog bloga

http://pomocobiteljiunevolji.blog.hr/

evo i teksat.....

Ukratko zapocinjemo pricu o nasoj obitelji.Ja se zovem Sanja imam 42 godine,kcerka mi se zove Iva ona je 11 godina a zivotni partner Danijel koji je 28 godina. Zivimo u Osijeku. Prije tri godine sam se rastala i ostala sa svojom kcerkom sama.Tada sam upoznala Danijela i zapoceli smo zivot svi troje zajedno.Sve je bilo dobro radili smo oba dvoje i Iva je prihvatila Danijela kao svog oca.Prije godinu dana ostali smo oba dvoje bez posla i od onda je sve krenulo naopako.Od tada trazimo posao nazalost bezuspijesno.Posto nemamo vise nikakva primanja nemozemo placati vise stan niti djetetu omoguciti normalan zivot kao ostala dijeca sto imaju.Ja sam radila u tekstilu,Danijel je radio u odrzavanju okolisa.Na srecu dobili smo od dobrih ljudi posao u Konzumu na dva mjeseca na moru preko sezone nazalost nismo mogli ostati jer trenutno ne traze radnike za ostanak.Zahvalni smo na toj prilici sto nam se bila ukazala.Bili smo sretni jer smo s time uspijeli kupiti knjige i platiti jos jedan racun za stan.Nazalost nismo u mogucnosti da djetetu kupimo laptop za skolu i ostale stvari koje su potrebne za njezinu dob.Ovim putem trazimo posao,smjestaj za odrzavanje kod starijih ljudi ili u bilo kojem obliku i pomoc u hrani.Iskreno se nadamo da ima dobrih ljudi koji ce nam htjeti pomoci.

Kontakt telefona:0958524807
Mail:sanjadado2012@outlook.com
Zahvaljujemo se svim ljudima dobrog srca i dobre volje koji nam zele pomoci.

ukratko ljudima treba pomoć pa sad ako neko hoće neka ih kontaktira...


- 19:24 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com