petak, 21.09.2012.

uredištvu ovoga usranog bloga

napiso sam jedan lijepi post sa slikicama koje su govna naravno objavili na naslovnici iako sam to molio i prosio da ne rade (neki blogeri su ga i pročitali i kometirali)...post če bit vračen za koji dan u nadi da ga GOVNA neće objavit na naslovnici....

SRAMITE SU UREDNICI BLOGA,STIDA VAS MOŽE BITI 100 MEILOVA SAM POSLAO DA MI NE OBJAVLJUJETE BLOG NA NASLOVNICI ILI BILO GDJE DRUGDJE.....CURA KOJA JE NA SLICI ČITA BLOG A NE ZNA DA GA JA PIŠEM ZAMISLITE KAKO JOJ JE BILO KAD SE UGLEDALA NA NASLOVNICI....

ljut sam ljut sam ka 100 gladnih pasa...zašto je tako teško shvatit da ima ljudi koji nisu egomanijaci koje boli kurac za naslovnice i fensišemsi blog sranja kome je draže kad šima napiše da je mislila da je povalio nešto sa strane nego 100 komentar od nekavih lezilebovića i dupelizaca.....zašto je tako teško shvatit jednostavne stvari....evo editiram ovaj post po 5 put i više stvarno ne znam šta da radim....jednostvno sam tužan....ja samo želim da ostanem mali,mali bezvezni bloger kojeg čita šačica ljudi i koje on ni sam ne znajuči zašto nasmije ili oraspoloži......jebenmu sve zašto je to tako teško shvatit...zar ja pišem neki stranjskim jezikom kojeg nikog u HR ne kapi?????

APDEJT

ponedjeljak oko 11 i 30 dolazi sms SI TI STAVIO SLIKU MALE MACE NA NASLOVNICU govna.hr.......fak,šit,gad demit jebentisve i ovo govno od portala i tako sve ja beštemijam i odgovaram DA JESAM....posipam se pepelom,pokrivam ušima izvinjavma i obečajem da ču joj prat auto do kraja života ako se ne ljuti.....MA DAJ NE SERI,NEGO ZAŠTO JA NE MOGU VIDIT SLIKE MOJE MAME I MACE NEGO SAMO NA NASLOVNICI UFA.....hehehe NIJE TVOJA MAMA NEGO TI.....tako da za koji dan ide ponovljeni post.....S ako čitaš ovo sorry još jednom....e da i dalje sam ljut na pizdune jer mi je blog "provaljen"

pi-es PIZDUNI IZ BLOG.HAERA SE NARAVO NISU UOPĆE UDOSTOJILI JAVIT I ISPRIČAT GLAVNO DA ONO ČUDO PRIRODE GNOJ PO KOMENTARIMA

- 20:32 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com