srijeda, 12.09.2012.

jajca i ostalo

smrznuh se danas kad sam ovo pročitao...

https://dnevnik.hr/vijesti/zdravlje/pusenje-marihuane-povecava-rizik-od-raka-testisa.html

a pušilo se u mladosti jako,jako puno,najbolja bila na ratištu kad je kolega donio neku domaću sa visa e ta je lupala divota smokin...i jelo također u kolaču fino....pa žvakalo gljive njami i svaštanešta još bitno da je udaralo u ludu glavu nut.....

zaratio sa telekomom,nećemo ga reklamirat samo ču reč da je govno švapsko,gospoda bi štedjela pa više ne šalju račune poštom nego sad ja moram otvarat nešto negdje i tu gledat kad če mi doć račun i tada platit....i da mogu stavit trajni nalog (besplatan mi) ali sad tjeram po svom HOČU FAKIG JEBENI RAČUN NA KUČNU ADRESU burninmad....

otvorili smo i drugu frontu čisto da nam ne bude dosadno...zatražio ispisnicu iz sindikata pa se sad svi nešto uzjogunili da zašto,da kako....reko samo dosta je bilo to je smijurija a ne sindikat.....čekamo rasplet ali ne dam više ni kune za njihovo prežderavanje,opijanje i ostale pizdarije mad

blog šteka zadnjih dana,ne rade komentari,neke blogerice ne mogu ni otvorit a baš se bila dobra rasprava otvorila u komentarima kod jedne thumbup

već po ure mantram gdje smjestit ovaj post,mislin u koju kategoriju....jebenti sve ko je izmislio da moram ovu švrljotinu negdje smjestit taj je jeo bunike garant namcor

a evo se i ovo čudo prirode sa pjesmuljcima vratilo mašala lud

- 16:59 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com