ponedjeljak, 07.11.2011.

evo da se javim

A ljudi moji ne stignem/nemam volje za javljanje...evo da ne bi rekli da lažem počelo mi transparente pisat



beljzubocoolrofl

uglavnom nisam dobro puno puno negativnih vijesti oko mene,bolest malog dijeteta od 3 godine me satrala,ali evo jučer pričo sa malim i poslali ga kući...dobio nekakvu terapiju od 6 mjeseci i obavezno javljanje u bolnicu svaki tjedan radi pregleda....jedna draga osoba isto ima problema pa me i to pogodilo....da,da sad ćete vi reć da se ne trebam brinut ali takav sam (riba u 'oroskopu) i sve proživljavam jako jako intezivno...znam nisam supermen i ne mogu spasit svijet ali jebi ga headbang

e da....tijedan je začinilo spašavanje puno pasa iz šinteraja,nažalost neki nisu preživili cry,neki završili na tri operacije.....ma svašta nešto..uglavnom previše za moja krhka leđa.....

marina
fala ti za sliju....vidjeh je ujutro na nekakvom portalu i umalo opao sa stolice thumbup

- 13:02 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com