utorak, 04.10.2011.

svjetski dan zaštite životinja

04.10. je svijetski dan zaštite životinja.Zato sutra ili bilo koji drugi dan popijte kavu/sok/pivo manje i kupite neku konzervu i nahranite psa/mačku/ježa u vašem kvartu...vjerujte ima ih.Znam da sam počeo zvučat ko jebeni jehov svjedok ali uplatite koju kunu društvu za zaštitu životinja...vama 10 kuna ne znači ništa njima puno.Kažete da je 10 kuna malo..zamislite da 1000 ljudi uplati 10 kuna na mjesec...wow koja svota i koliko se životinja može nahranit sa time....

Ali kad dođeš doma i dočeka te ovako nešto....ko to može platit...roflrofl




p.s. ovako vam izgleda kauč hendsom mladića koji živi sam naughtynut



da,da moje dame majca i tajice su smrdljive od 5 km trčanja ali neka ih.....suše se one na kauču dead

- 00:00 -

Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com