ponedjeljak, 29.08.2011.

Nina

Vikend je bio ugodno naporan...ne rozalijo nije bilo seksića....udruga imala štand na tržnici i proveo subotu jutro na ugodnih 38 nivescelzijus u hladu.....društvo su nam pravile ove ljepotice

Rina


Rumba



curama je bio to prvi izlazak u grad i hrabro su to podnijele bile su prava atrakcija i nadam se brzom udomljenju....
naravno kakav bi ja to bio volonter da nisam nešto i dobijo za doma.......evo je lipota mala



ime je Nina jako jako sam malaog rasta ,nema ni dvi kile,nikad vidio tako malu odraslu macu.Imam bebača koji je smješten kod druge cure jer je već velik cca 3 mjeseca pa mora prestat sisat da se može sterilizirat:kod mene će bit dvije sedmice striček vet je reko da je zdrava i da nema mikrosporozu (ona je opasna za djecu i životinje slabijeg imuniteta...dr qaya će vam to bolje objasnit ako vas interesira) uglavnom inkubacija te bolešćine traje 10-tak dana pa je u izolaciji kod mene ondak seli kod drugih maca.Volimo pozirati



malica je super,tiha,voli se maziti igra se i čudi svom odrazu u ogledalu rofl
javascript:%20void(0);


šima i nato nisam opro faking šteker i posebno sam pazio da ga ne uslikam naughty

blentonja nešto pokušava ali ga ne doživljava (šta'š kakav gazda takav macan zubo) odmah je stavila do znanja da je ona gazdarica u stanu pa se on samo glupira



i to bi bilo sve od nas...blentonja se nadam kakvom seksu (mada je kastriran) a bogami i ja (mada nisam kastriran)



- 21:06 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com