ponedjeljak, 04.07.2011.

bazen...seks....i tako to.....

hajmo riješit dugove najprije.....

pasica

znači smještena je kod predivnih ljudi ima svoj boks i kućicu u vrtu.Nekako čisto sumljam da će bit puno u njemu mislim da će spavat u kući a boks će služit samo kad ljudi rade/nisu kod kuće.Ja mogu po nju kad god želim samo se čujem sa ljudima i dogovorimo se kad će je ko uzet yes.Inače totalno se opustila i svih osvojila ljepotom,šarmom i dobrotom.Definitivno je postavila visoke kriterije prilikom odabira MOG psa naughty

osjećaji

pomješani....čudno se osječam....fali mi jako jako no prazan stan bez nje po noći niko ne ronda po stanu ne grize igračke ne njuška me na uho i ne liže mi tabane belj ali sam sretan jer znam da će joj bit super kod te family (ljudi od 50-tak godina rade u turizmu tako da su cijelu zimu doma + njihova kćer moja frendica i njen dečko + naravno JA pjeva).

zaključak

Iskustvo sa psom je predivno definitivno.....malo veći stan je slijedeći projekt i ondak u njega pasov obvezatno roflUpoznali smo brdo novih ljudi i pasa....skupili par brojeva od zgodnih teta....e da i ono najvažnije za one koji se ne kreću...smršavio sa 4 kg u mjesec dana spao opet ispod 70 kg mislim da će me teta dr u top strpati fuck fuck fuck mad (prije kupnje stana moram se udebljat bar 5 kg.Ako ne ode sve u milu materinu... i da moram lagat teti dr za kile jebentisve laze)

ljudi,zloba

ajmo sad ovako....uvijek me iznenadi ljudska zloba odnosno mješanje ljudi u tuđe živote.....naime moje seoce ima prekonekoliko miljunaša zbog i radi pretvorbe jedne firme tamo još 90-tih po markovićevom modelu radnici su dobili/kupili dionice i mic po mic to naraslo na jako jako puno nofčića..e sad di je problem....dakle ako su radnici miljunaši ondak je nekolicina njih i miljoneri....i tako i je...trojca čak i na forbesovoj listi nekakvoj za HR..uglavonom ima se.Jedan od tih miljonera vlasnik je psa i šeće tu beštiju po našim putevima i skompali se mi (ne samo ja ima nas više).Čovječuljak savim normalno izgleda i priča...e sad tu dolazi do problma....kad on napusti našu družinu svi (dobro ajde ne baš svi) ga napadnu da kako može dozvolit da njegova sestra,isto članica te male družine šetača pasa (samo taj dan nije prisutna),radi i vodi svoj privatni biznis blablablabla.Mislom ono WTF žena ima svoj posao i RADI u svojoj firmi,baš radi radi ne đabalebari i ne šefuje nego radi posao kao i njeni radnici,da kako je on nije mogao negdje smjestit i zaposlit ili joj osigurat neki lagodan biznis za vodit a ne neki di se crnči po čitav dan.Na moju konstataciju da ja ne bi nikad dozvoli da me brat,tata mama zaposli u firmu di su oni radili ili rade jer će me svi gledat kao nekoga ko kurcom ne mrda dobio sam pogled koji ubija kao OK je ne radit ništa.....sad nisu svi u grupi takvi ali jedna cura ga je baš imala sa tim da rodbina treba pomoć bilo nofčano (ako ima) ili prilikom pronalaženja posla....

kraj

naslov nama veze sa postom ali mi je jedna individua prijetila paštašutom,ako ne sagradim olimpijski bazen,a navodno nema pojma o kuhanju dead mouthwash.....a seks a on sve prodaje to čisto da navučem lakovjernu publiku wave

- 19:49 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com