ponedjeljak, 23.05.2011.

playlist domaći

Muzika mi puno znači u životu.Volim je slušat i kad sam doma uvijek je upaljena TV na CMC ili iz kompa nešto trešti.Imam cca 80 orginal CD-a to mi fetiš,,,ima i puno pirata to pohranjeno na vanjskom disku ne znam koliko točno mega giga ili čega već muzike imam.Kad dođem kod nekoga doma prva stvar dam mu stik i kažem krcaj pak ja to doma filtriram......Evo da vam predstavim mojih 5 top stari....

Prvi je on jedan i jedini Đole....od njega mi sve dobro odluka je bila teška ali recimo ova bi baš super



Sljedeći kojeg obožavam je makedonac i ova stvar



Ja ih smatram najboljim bendom u Hr svi su albumi dobri meni najbolji "Šamar" i ova stvar



Ovi bosanci su genijalni i sa neletom i bez njega opet jako težak odabir ali kocka je pala na ovu stvar



Volim etno glazbu i klape su mi zakon i po ure kopam po jubitu i smišljam šta da nakeljim pa evo moj izbor bi bio....



i ima tu još puno puno toga...meritas,massimo,gibo,luky,tedi spalato....bijelo dugme,smak,drugi način,EKV,predlin i lačni franc,pimpek i indeksi.....e da ne zaboravim legendu Štulića i azru....joj mogao bi tako godinama nabrajat i keljit.....

to be continued.....

- 20:16 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com