nedjelja, 27.02.2011.

majstori

stara kanta od kompa radi jedva jedva bučna je za poludit pregrijava se i to ruši ove "prozore" već imam pun kurac ventilatora i kulera u njemu.... tako da treba počet razmišljat i šparat lovčugu za novog.......
Posljednih sedmica imam problema sa "majtorima" i nekim službama headbangmadheadbangmadpuknucuheadbangmadpuknucu
slučaj prvi
prošlu subotu 19.02 (op.a) umrla satra kanta,neće podignut vindovse da ga jebeš.I zovnem ja majstora on kaže ne radim preko vikenda puknucumadheadbangvidimo se u ponedjeljak.Kako u mom selu nema drugih majstora ili ih ja ne poznam nema druge nego da čekam fuckig ponedjeljak.I pojavim se ja kod majstora Dobar dan Dobar dan.....bla bla bla umrla kanta truć muć kad ćete pogledati komp bla bla bla pa evo gosp.D.za maks dva dana....hehehe super ćao ćao.Prođe dva dana od majstora ni trga ni glasa i sve tako do subote kad sam morao ići u njegovu radnju i bit bezobrazan da mi napravi komp kao šta je rekao.Pa zar puno tražim ako samo želim ono šta mi je obećao????da mi je rekoa sorry ali imam puno posla ne stignem....ali ne svi majstori sve znaju i najpametniji su.Imam dva frenda koji su privatni poduzetnici (mali) i vječito kasne i nikad niš ne stignu a kava sa njima je noćna mora jer stalno laju na mobilni.....
slučaj drugi:
vjerovali ili ne u današnje vrijeme kad se bez po muke ide pit kava na mars umjesto u lokalnu birtiju ja NE MOGU dobit telefonski priključak sa ADSL vezom.Zovi,traži,kumi i ne znam šta sve nisam radio ali samo me prespajaju sa jednog telefona na drugi mobitel i nitko ništa ne zna ili ne želi znati.Navodno bi,cijeli kvart di živim,trebao uć u nekakav projekt ali kad ne zna se.Tako da me čeka opet majstor koji će mi postavit antenu na krov da mogu pratit TV jer nam talijani upadaju u signal tako da je lutrija uvatit signal naših televizija.
p.s.q nije tema koju si mi zadala ali jebat ga treba se čovjek a ne kamoli žena zadovoljit i sa malim roflbeljyeszubo
p.p.s rozalijo ne nema ni seksa naughtynut

- 19:33 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.02.2011.

Zbunjen

eekeekeekeekeek
Može li mi netko onako zdravoseljački objasnit kako cure,djevojke,žene funkcioniraju.Mislim znam ja da nemate on/off botun*,da vas peru hormoni,da ste par dana u mjesecu jebežljivije nego ostale dane (ovo napisala jedna blogerica tako da molim ne pljuvati po meni ) ali ja sa skoro 39 godina nisam u stanju shvatit vas,trudim se,čitam,slušam,gledam,NE komentiram ali ne ide da ga jebeš i da mi život ovisi o tome odavno bi umro.
Šta je izazvalo ovakovu rehakciju naoko mirnog mladića,sigurno se pita cijenjeno blog čitateljstvo?????
Đevojka sa kojom se družim intezivno zadnjih mjesec do mjesec i pol je odlučila da se više nećemo družit tako intezivno.Ja sam rekao OK imaš pravo da se družiš sa kim hoćeš kad hoćeš i kako hoćeš, nisam baš neki veliki frajer,nisam zgodan/lijep a bogami ni para baš nemam previše (nema bjesni avto,stan,kuću,ljubavnicu znate ono šta sve čini pravog frajera na balkanu),ali molim te mogu li znat razloge tako nagle odluke čisto ono iskustva radi (ako sam nešto zajebo da to ispravim u budućnosti).Razlog je ni manje ni više nego OGOVARANJA PO SELU U KOJEM ŽIVIMO I FIRMI U KOJOJ RADIMO.E tu su se meni upalila 321 upitnika iznad/pored/ispod glave (gornje a bogami i dolnje donje kako se to piše????).
Ma prihvatio bi da mi je rekla „čuj majmune glup si kreten si idiot si sa tebom se ne može ni na kraj ni na početak" ali ovo o ogovarnju……nije da nisam čuo „glupih“ razloga za prekid ali ovo je kulminacija…..
Eto cijenjeni čitatelji ako bi se našla neka dobra duša da me „uputi kako razumit žemskinje“ bio bih zahvalan može i neka korisna knjiga (pogotvo ako ju napisala Oprah te mi najdraže burninmadheadbangludbang),net stranica.Ne prihvaćam onu tezu da su muškarci sa marsa cure sa venera ili svi su muškarci svinje……ne volim generaliziranje i smatram da su razlike jako jako male i prihvatljive samo treba dobre volje.
Samo da naglasim da devojče i ja NISMO bili u vezi,družili smo se išli na kave/piva,kina (štaono bi ameri rekli dejtanje) i postojala je velika mogučnost da postane „nešto“ jerbo je zadovoljstvo bilo obostrano
p.s.molim ne pljuvati po curi tipa pa nije ona za tebe bla bla bla truć muć……ona rekla šta joj smeta i ja poštujem razlog,kakav je takav je.
p.p.s. ako sam ijednom riječju uvrijedio bilo koju curu,djevojku,ženu ispričavam se stvarno nije bila namjera

*BOTUN=DUGME,PREKIDAČ

- 10:08 -

Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com