nedjelja, 23.01.2011.

Sreća

Neeeee nisam spavao sa gospodičnom Vučković,fali mi koji miljunčić i zrakomlat,ali sam u petak osigurao svoju besmrtnost....... zuborofl
Šalu na stranu prošli tjedan otkrio sam i dobru stranu onog govna od društvene mreže (se to tako kaže).....
Dakle,početkom mjeseca jedna udruga za zaštitu životinja,pokrenula je akciju skupljanja hrane,odjeće,higijenskih potrpština za četveronožna i dvonožna stvorenja.Akcija je išla putem fb i kolegica sa posla je rekla da će ona skupljat za naše malo selo....pošaljem poruku kolegici kad i gdje da isporučim šta imam ona kaže hoš samnom do Grada da upoznaš divne ljude i još lijepše životinje....i naravno da sam pristao.....
Skupilo se u našem malom selu podosta toga (pun gepek C4 plus 3/4 zadnjeg sica ).Bilo je tu svega,hrane i grickalice za životinje starih deka....ondak hrane higijenskih stvari i nešto odjeće za ljudove.Tako nakrcani krenusmo put Grada do dobrih ljudi koji su akciju pokrenuli......
Moram priznat da mi to prvi put da sam na taj način sudjelovao u takvoj akciji i osjećaj je wow......Kao ljubitelj živina mene najviše interesiralo kakve su to životinje koje su pronađene na ulicama.koje su bile zlostavljane i svaka ima za ispričat svoju priču.Ljudi kod kojih idemo imaju u stanu 3 pasova i 5 maca (jedna je jako bolesna i u izolaciji,mikrosporoza,pa je nismo mogli vidjet) plus 4 šteneta u boksu u vrtu kuće.Udruga se brine za 70-tak životinja a nemaju azil nego su životinje kod privremenih udomitelja po stanovima i kućama.
Nisam znao kako će živine reagirat na nas pridošlice i očekivao sam barem malo nepovjerenja prema ljudima ali ulazak u stan je raspršio sve moje strahove.Prvo su me skoro srušili sa vrećicama u ruci a kad sam iste ostavio tri psa su me doslovno srušla i toliko izbalavila da to nije humano.Jednostavno je nevjerojatno koliko te životinje vole ljude.koliko pružaju ljubavi i koliko nam vjeruju.Ma šta god da im mi radili i koliko god ih zlostavljali oni nas vole i opraštaju nam sva sranja koja radimo.Mi ljudi koji se durimo radi krivog pogleda,zbog krive riječi potežemo pištolj morali bi se ugledat na ta divna stvorenja i od njih naučit kako se prašta i kako se malim može bit sretan.
Uglavnom proveli smo dva predivna sata sa super domaćinima koji su strpljivo odgovarali na naša pitanja i cijelo to vrijeme barem dvije životinje su plazile i uvaljivale se u krilo i tražile da ih češkamo,mazimo i pazimo.Na rastanku sam dobio toliko slinavih pusa da sam se naprosto rastopio.kisszujo

- 18:55 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.01.2011.

ljudovi

Koliko puta sam sebi rekao da me ljudi i njihova zloća više neće povrijedit.Koliko puta sam reko da na ljudsku glupost neću više reagirat.Koliko puta sam sebi obećao da ću na ljudsku zlobu regairat podizanjem srednjeg prsta u zrak obije ruke.Ali neeeeee opet ja po svom opet se ja čudim nekim ljudima,ako se to može nazvat ljudskom vrstom,opet se borim sa vjetrenjačama i pokušavam dokazat nešto šta je u mojoj glavi tako očito i tako normalno.Zašto ljude zanima moja intima,zašto se brinu oko stvari koje ih ne bi smjele brinut,za koji kurac guraju nos u moje stvari.Ponekad se tako sramim šta sam ljudskoga roda………..
E da danas najdepresivniji dan u godini pa mene zanima kako su to uspijeli izračunat.Pročitao sam da su tri godine pratili šta ljudi pišu i na osnovu toga izvukli neke ključne riječi pa rekli da je danas the day.Tko te ljude plaća da đabalebare tri godine???????Zar nisu mogli nešto pametnije istraživat recimo lijek protiv raka ili ljudske zlobe možda…………

- 17:08 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

moje budalaštine

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

ako mi netko želi pisat

dado2302@gmail.com