Naslov :D
[ # ]

Evo i mene malo za promjenu...
U medjuvremenu se skupilo nesto i novosti...bila sam u Gardalandu. Pao je dogovor: dragi i ja, cijela subota i uzivancija u Gardalandu na svim mogucim adrenalinskim voznjama...i tako smo mi uplatili putovanje (jedva uhvatili mjesta u busu, ali ko da su nas cekali, jos su dva bila slobodna). I tako, moj dragi je radio tu noc s petka na subotu,pa sam ga pokupila s posla i u 6 ujutro krenuli s Delte. Put je prosao super, trebalo nam je nekih 4 i pol, 5 sati do gore, stigli smo prije podne. A onda je krenulo. Prva postaja - Blue tornado. Bila sam na tome prije dosta godina, kad su ga tek otvorili (Blue tornado, ne Gardaland, nisam toliko stara smijeh) i stvarno je zakon. Dobro nas je zdrmalo. :) Moj dragi je isao i na slobodan pad, ja za taj pothvat nisam imala herca smijeh
Bila mi je totalna fora na Ikarusu (neko cudo gdje sjedne dvoje ljudi jedan iza drugoga, pa te vrti u krug i dize 28 metara u zrak...) iako sam mislila da necu na to, dragi me nagovorio...zapravo, prikladniji izraz bi bio odvukao, jer se nisam stigla buniti... :) pa onda Atlantida s koje sam izasla mokra ko pokisla kokos, kao i sa Colorado boata....
uglavnom, da ne duljim previse, bilo je fenomenalno, na vlak smrti smo isli 3 puta za redom :)
a sto je najbitnije, bili smo krajem travnja, pa nije jos bilo guzve i za svaku atrakciju smo cekali maksimalno 10 minuta...obisli smo sve sto smo planirali, cak i vise od toga, ludo se zabavili, i vi koji niste bili, cim prije u Gardaland :)
A sad odoh doma s posla :)

Uzivajte! :)


UPDATE:

ostala sam vam duzna slike iz Gardalanda :)
Image Hosted by ImageShack.us
ulaz u Gardaland

Image Hosted by ImageShack.us
Blue Tornado

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Magic Mountain (olitiga Vlak smrti...nije tako strasno, Blue Tonado je znatno strasniji) :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sequoia adventure...tko bi gori, sad je doli....fora osjecaj kad te okrene naopako :)

Image Hosted by ImageShack.us
slobodan pad...jedna od onih stvari za koje nisam imala herca :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Colorado boat...jedna od onih atrakcija s kojih sam izasla mokra do koze :)

Image Hosted by ImageShack.us
Ikarus...28 metara visine...totalna fora...ne preporucam nakon jela :)

Image Hosted by ImageShack.us
Gardi...maskota Gardalanda...fontana na samom ulazu

Image Hosted by ImageShack.us
Jungle rapids...brodic za kojih 5-6 osoba, voznja umjetnom rijekom kroz dzunglu...jos jedna vodena atrakcija s koje se ne izlazi suh :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Fuga da Atlantide...također vožnja umjetnom rijekom, samo što su dva pada, ovo je prvi uspon....također "mokra" atrakcija :)

Image Hosted by ImageShack.us
Pogled na blue Tornado i dio Gardalanda s 40 m visine :)

Image Hosted by ImageShack.us
Brod strave...a od strave ni S...e, tu smo dozivjeli da nesto zakaze, pa su nas vodili van kroz nekakve sigurnosne izlaze...svaka cast na organizaciji...

Image Hosted by ImageShack.us
Buba u cvijecu...također jedan od zaštitnih znakova Gardalanda

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Nekoliiko fotki iz Western towna...

Image Hosted by ImageShack.us
Peter Pan...vrtuljak za djecu i odrasle :)

09.05.2007. ...21:01 [ aj da te cujem... (24) ] printaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Zgode i nezgode jedne dabrice :-)
    (u zadnje vrijeme vise nezgode nego zgode, al ajde...)

Dragi mi blogeri i blogerice