CZD LYRICS

STRANGER

I am cruising all around
paving forging
free way round

stranger here and there

I make snow
and trails in it
scaring break off
people in it

stranger here and there



SYSTEM

It's false it's false
we ain't with no opportunities
we do have two possibilities
with legs forth
or head
we can plunge deep in
through meat-machine




ACT CONTRARY

Act contrary act contrary
The first one and not terminal
Act contrary act contrary
Be always in their way

Act contrary

Act contrary act contrary
you are not in falsity
Act contrary act contrary
Never act submissively

Act contrary




WHEN I'M ENJOYING

When I'm enjoying
undressing my soul
hiding inside you
hangman digs into my eyes
I am the sweetest beast
When I enjoy you.

When I'm enjoying
When I enjoy you

When I'm enjoying
I am a naked victim
fixed in the house
with no walls and doors
with no brothers at all
looking into my guts to find the gold

When I enjoy you.



I AM FORGING MY SWORD

in a fearful space
my night invades
the smell of the edge glitters
the need is a chain
allied with wind
that tears me apart

I am forging my sword

heavy breath bellows
at homesick love
licking the steel that's brighter than day
turning us eyeless

I am forging my sword



ON MY WAY TO YOU

It was very cold when the rain poured
On my way to you
I drank from the sky you to glorify
On my way to you
I discovered secrets
On my way to you
I kissed delight and lost my body
On my way to you


PAST

passing the steps
passing the labyrinths
passing the nights
past the trap
past the sun
past the end

goes my way away



I'M DANCING

I'm dancing
while your vocal chords
start to long
while you're sucking
the mouthpiece
while the sun dries
the grapes
wet with dew
wherein
your breath
is hiding



SKETCHES

sketches only
sketches without life
just rustle of colours
sketches without lines
just lots of sounding
sketches without frames

sketches
only



ONCE AGAIN

from the struggle to the struggle
from the struggle to the struggle
from the struggle to the struggle
once again
from the struggle to the struggle
from the struggle to the struggle
from the struggle to the struggle
once again



MY FACE

I've got my own face
For hundred years the same
I see everything
I hear everything
Sun to the Earth
Fire to the woods.
Body to the soul
Rain through the courts
Your desire
I've got my own face
For hundreds years the same



A LONG NIGHT

A long night
smashing the nuts
amid its gums and saliva

I am alone

A long night
Playing cards with bunches
of human sights

I am alone

Along the night
thousands do trampling
with no feet
I am alone



AS WE HURRY

From your head the fire curls
Your eyes curved around my legs
My face filled with your breasts
As we are moving,
You into dreams, me into gesture

In naked cheer you vanish
You are trembling like dusk
As we are moving,
You into dreams, me into gesture

In my hug your bed
Eyes laugh words become knives
As we are moving,
You into dreams, me into gesture



TOMORROW THE TIME GROWS OLDER

tomorrow my claws
sink deep into eyes
sewing new uniforms
I swallow the blood

I shall bury cold sweat
and live for the spectacle.

tomorrow the time grows older
tomorrow the time grows older



I AM HIDING

Still I am running into woods
cold backside.
Still I am walking to the river
my eyes floating with tide.
I am holding pain
in my burned palms.
I am a strangled beast
Brown leaves covering sights.
I am hiding
Not to spook
Not to root
Not to dig in your wounds
in order to booze.



COLOURS

In an attic room
we two every night
the story of whom
in the mirror above
we warm up our souls
when our love does burn

Colours

All in a standstill
at the site of illusion
where we as bodyless
embrace each other
where you in colours
enter my ear.

Colours



THIS IS YOU

From the mirror
a living creature
cries after me:
this is you

Holding me tightly,
it wrings me out politely
It gets even you
forced from my fancy.



HOLIDAY

It's holiday
when you turn your back on the state
It's holiday
when you turn down your luck which serves
It's holiday
when you do not see your end anywhere
It's holiday
when beer froth on your mouth glitters
and more than power
both of us are crucial




ON THE RED SCREEN

on the red screen
hunting scenes shape the valleys
and mountains desired
body and spirit suffocate
fire is singing
the peace is cut live



THE WORD DOES JUDGE

the word is lamenting
the voice is the griming which judges
it nails to the cross of ancient melodies
people we all should go apart



UTOPIA

new days
new daybreaks
that make sightless
exhausted eyes
that desire new passions
the night comes close
a gift from the past date
by all you were betrayed

we two did conceive the new daylight

you walk down the streets
looking for place absent
your own shadow
overcomes your step
you are not aware of the day
when the dusk falls
by all you were betrayed

we two did conceive the new daylight

you've got no perspective
you've got no real drive
by all you were betrayed

we two did conceive the new daylight



WINDOW SHOPPING

he hanged himself at the playground
crowds of people turned up to see him
in a shop window



YOUTH
your fed me with power
force that cares for body
through power revives
free spirits
open minds
bits of rights

Youth to curtail
Madness put in jail

I did step into empty space
I did negate when not allowed
in river I did see my face
in future sure to be erased

Youth to curtail
Madness put in jail



IDLENESS

when you win you wound
your help is a mining ground
when you talk poor ear
your singing is unclear
surrender to conspiracy to impress
the best system is idleness



OUR OWN HANDS

crying porka madona
they stone the moon
our own hands
our own hands are heavy and hard
our own hands
our own hand do keep us alive
our hands
crying porka madona
they stone the moon
our own hands



WHEN WITH IDIOTS I DANCE

I am scared of light
I escape myself each night
I live only for the right
with idiots to dance

When with idiots I dance

I turn around running away
along the road full of corpses
I am telling myself I am eternity
I am telling myself I am happy

When with idiots I dance



MY IMAGES

You're walking
onto the ships
into the sheets
through the dances
into silent love.
Into people without echo
into youth without bliss
into sensuous tricks
into clever glances
Into songs of mine
you impress the images
painting the moon
into my eyes.



NIP IN THE BUD

One should nip in the bud
games
work
and all thoughts

nipped in the bud



OUR ANNIVERSARY

we strangled some sleeping truths
pressed the working hands
we seeded the storm
into ornamented space

at our anniversary
we did kill him
with an old right hand
he wove to us

at our anniversary
we were biting them
lions when stomach won
were trembling aside

in the ornamented space
some of us decided
the naked sunburn woman
and quite many broken ones.

the storm was growing



ANNOUNCEMENT

from the robbed cavities
drops of blood
onto the steel engines
dripping
in deaf cellars
faith in power announced
they dress in black
they sell horrible bolts
screaming from Stalin boats



LET US BE FIGHTERS ALL OF US

As I don't know your judgment
I'm forbidding you
chill and iron you
melt you into ceiling
tired and bleeding

You throw your seeds to orchestra
spitting mana and the peace
I've given you
let the mane go
and the horse
headless
into race



THE POLE STAR

behind the immured windows
the pole star lies
the generals of truth
stiff metal eyes
behind the immured windows
following a dreaming star
stroll the soldiers of truth
with monuments
that defend against the enemy
at that side and at home


FUTURE

they will put a fullstop
and all comes into our hands
lit by the golden generation
we shall go on
we shall make bold soldiers
we shall sacrifice for ideals
we shall calm down spirits
we shall revive memories
of the dead deities

future is in our hands

we shall shape our own lives
we shall win our battles
we shall confer decorations to us
we shall build castles and collect crop

future is in our hands



PREJUDICES

Forks onto my front
pearced
tongue for tears
fighters for patterns
crushed in grease
with fragile feet
flattened ball
stuck into escape
one million charade
Prejudices like foxes
ran into my face
Borderless like breasts
drilling into mouth
layer by layer
into perverse disinfection
which goes in vomiting
and a stream for washing
controlled
restricted
Prejudices like foxes
ran into my face



I CLEANSE THE STEEL

where is the wheat and the sickle in hand
a song of the guns in bunches
and the grave earth palm
turns its face
scares and smiles
over blue sheets spills the blood

I cleanse the steel the dusted conscience
I wash the chopping-block and the wet ax
I should stay at the same spot
and really nothing would have happened
but now the hand with axe does strike
aftergrass
the hunch
the fir
the maize

I cleanse the steel the dusted conscience
I wash the chopping-block and the wet ax
I should stay at the same spot




ENERGY

we
energy
they
energy
this very moment
full of energy
all these notions and these names
with so much of
that bloody energy




A DISGUISE DISCLOSURE

hazard for fortune
lost in your head
with functional truth

a disguise disclosure



DEFEATED SILENCE

Teeth of phosphor
veins
and sight
party in the dusk
fires and sparkles
into dark rhythm
colorful noise and quite
noise and quiet
noise and quiet
silence subdued



VICTORY

the imprisoned ones have orgies
from their body the new God takes
a stake that has pierced their shoulders
weighing bread is next to confession a fight
which does not believe into lament
coming out of toothless mouth

dying is a miracle
defeated guerillas of courage
of the fear and will
they are suiciders
in the hole of victory



ROCKING OF THOUGTHS

naked goddesses
naked sisters
naked pictures
naked tubes
rushing waves
which wash ashore
clothes and genitals
rocking of thoughts




SOLDIERS ARE BROTHERS

soldiers are brothers
lurking
soldiers are flames
red-looking
soldiers are crosses
iron-like
soldiers are veins
stretched out
soldiers are barrels
with petrol
soldiers are seeds
next to wine
soldiers are souls
on their way
soldiers are claws
of regime
soldiers are
for the devoted
soldiers are your
desertion.


WE LIVE IN OUR DEATH CAMP

freedom is a rope
luke water
revolving wheel

when the circle gets lost
I hear a scream from the dusk
after delight we are alone
a dry hand at the stone

we live in our death camp

amids the woods our visions hanging
kneeling fright and gallows
provoke laughing
at your dying

we live in our death camp



FAR AWAY IS PARADISE

Far away is paradise
and you don't know why
you walk awry
and you don't know why
you don't know why
you want it right now
hundred years from here
only yourself to be near
as you think otherwise
far away is paradise
because you think otherwise
and you don't know why.



SHE

with tarts she has glued her face
for us she witnesses from roofs
she turns a victory into conquest
I am her at best

she focused her face on a sand clock looks
to silent movies she has lent her sound
she cooks cooks cooks
she cooks for all of us around.



TAM

On the day TAM factory passed away
we were lying naked by the river
I had a hangout after a poor concert
I was a toy in hands of an expert

On the day TAM passed away

you wanted to fly into heavens
you pulled me by nervous hands
you whispered the words of promise
as here all drops and dies

On the day TAM passed away

I surrendered to the flow
we were elevated high
you located places so
that we didn't know where and why

On the day TAM passed away



A MONUMENT

Lies that flatter walk with you
road is steep and with no light
purpuse rambles judges too
poison dripping onto me
innocence is at home is hiding
and the falus finds its longing
heroic deeds at the dust-heap rotting
have the eyes wrinkling.

a monument




GLORIOUS SUNDAYS
glorious sundays hand palms in white
under vine arbor our wish habits allied
words get devoured laughing all right
shattered by grill choked by the rite

neighbours are gratified
they are inclined
to trace our footsteps
as the way is denied.

trails go in circles the world's petrified
the movie is empty the sun keeps us alive
we are kind hunters speech does entreat
old times were present but now in retreat
kettles earsplitting the moon is all spiced
neighbours are gratified they are inclined
to trace our footsteps as the way is denied.

neighbours are gratified
they are inclined
to trace our footsteps
as the way is denied.



A SECRET

he found her lying in the gutter
he smiled embraced her a bit later
when in bar they sat and chatter
he knew all and what does matter
all his truth made naked
he turned her in his mate
the wine he poured most sacred
in her exact shape
it was there as his hand would feel
when he lied down his desire was real
with big spoon he ate
in sweat his mill did grate
a nice pig though who knew
how to take what comes in view




THE VOMITED GRASSLANDS

Voices from the light bulb
Mix the colours
At the bar the policeman
Rolls jokes around his neck
The tree scares in the darkness
The vomited grasslands
Loves from the God
The girls mix
The girls mix with a yell
White skin with glass
Beer with steel
Voices with belts
Voices in fetters
The vomited grasslands



TO GET BETTER

One does slaughter to get better
to get better
We two rather into ether
into ether
to get better



HEAPS OF SHIT

heaps heaps heaps heaps
heaps of shit
heaps heaps heaps heaps
heaps of shit


BLOOD

Blood has streamed most madly


I AM BROKE
As we have come,
We shall be gone.
With no money.

I'm broke.
I know why.
I know why.
I know why.

I am broke
I am broke



GUERILLAS
we do know each other
about our skin we don't bother
made of holes and branches
you did step on people
in trenches
like everybody does
we enjoy the game
no border guerillas


FLESH INTO FLESH


SYMBOLS

It takes too long
we've got used to it
used to have it all
the shit of peace
they do bark at us
they do scold us
to inflame dispute

symbols are falling
symbols are falling


I AM NOT ALONE

I am not
alone
in
the cell.


PARANOIA

mymymymy
paranoia


MEGALOMANIACS

this year
they're shooting
faster
than past years
megalomaniacs


HEART

You've plucked my heart out
why nobody knows it
You've poured shit into my ear
To be only yours I do not fear
You've cleaned now all my circles
only one God exists.
You looks like plastic fruits around
You've recorded my background
It's only you in my movie
and you are desired by everybody.



MY SWINE

my loathsome voice
devours meat in sweat
to the manure gives the body
hides the soul into waste bin
to fly at dusk away with you
digging digging just like you

my swine



WE TWO DETEST ALL APART FROM DEPARTURES

Where bloody dung-forks
in silence in silence
dig into backside
dark and narrow moves
singing hymns in choir
hiding fear

we two detest all apart from departures

without omens
without anguish
that uncover memories
and wet the lust cravings
we take leave

we two detest all apart from departures



ON BEHALF OF PEOPLE

I would speak on sensitivity
if I did not succumb to vanity
on behalf of people.

I would never go from table
I would never fall in temper
I would speak up very nice
when most truly terrorized
On behalf of people.



THE KETTLE BOILS

flames devouring all around
hands glued to the iron bottom
the head ate up the sober head

in vessels we are alone
singing with hands in cords
smoke rises from glowing metal
the kettle boils

the kettle boils



MASKS

I've told you about snow
I've told you about invisible
I've told you about sunny pleasures
I've told you about the bears in chains
I've told you about wonders stripped bare
I've told you about masks
I've told you about myself





MANIACS

all footsteps
are similar
maniacs
maniacs
all neighbours
all soldiers
maniacs
maniacs



ALAS

Alas
They forced me into struggle fast
into struggle into struggle into struggle
alas
in dusk
here comes the payer
here comes the owner
we're eating off his hand

into struggle into struggle into struggle



I WANT TO BE A TRAITOR

in the hut a snow-slip singing
into my face sneaking
its tongue digging into my soul
so that sleep is squeaking
so that memory is done
the day is terrified to come

I want to be a traitor



FASTER HIGHER STRONGER

They had all
They desired more
And took it all
And took it all

Faster higher stronger

They took all
What they desired
They did with us
What they wanted

Faster higher stronger



FOR YOU

I have overcome
I conceived a new tune
I do not know anymore
how I suffered
in fear for you
in fear for you
when you melted away
into the wind.



LET'S GO

Today we shall possess all
We take us in our hands
We are able and we can
Let's go let's go let's go

Let's go let's go let's go

Today we shall possess all
Today we all are pleased
with our hope and eagerness
Let's go let's go let's go

Let's go let's go let's go




BRÜDER
Brüder zur Sohne zur Freiheit
Brüder zum Lichte empor
Hell aus dem dunklen Vergangnen
leuchtet die Zukunft hervor.




INTELLIGENT MISSILES
we face the same direction
we blow up with affection



MR. PRESIDENT

We wish you a long life
in Prison
Mr. President



SO FAR SO NEAR

I was shocked to see
the pictures of disaster on TV
the pictures of disaster on TV
taken so close to me

So far so near


OST

In Ost geht Sonne auf




CHAOS AND ORDER

washed down streets
one cannot step on them
locked up cells
one cannot escape from them

chaos is exchanged for order
the world rotates no futher






Center za dehumanizacijo - CZD

11.12.2005., nedjelja

Prostozidarji so snemali

Prostozidarji so posneli dvanajst pesmii. Zelo zanimiv glasbeni pogled na CZD. Odstiranje novih dimenzij. Šeeee!

- 13:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



CZDvideo

Try:
CZD



CZD - Center za dehumanizacijo, glasba, muzika, Musik, music
Stevec obiska

Le groupe punk CZD de Slovenie

Naslov/ Adresa/ Adress:
subazil@hotmail.com

czd@siol.com




AKTUALNO!"!"!"!

POČITNICE V IRAKU

Po televiziji so nam povedali
Da gremo v Irak
Tam nič ne bomo delali
Samo za stvar mora biti vsak


Rekli so, da bodo sprejeli nas
s polko, zaseko in cvetjem
plesala bosta mesto in vas
Vrnili jim bomo s petjem

Refren:
Počitnice v Iraku
Tja gremo letovat
Počitnice v Iraku
Tam človek je človeku brat

Seveda jih bomo povabili
Naj pridejo k nam
Jedli bomo pršut in vino pili
Jim odprli srce in hram.

Hvaležni bodo nam vsem
Še dolgo za naprej
srečen v Irak jaz grem
da sem ponosen vsem povej

Refren:
Na počitnice v Irak
Gremo nič se bat
Na počitnice v Irak
Tam okupator je branilcu brat




KKKKOOOOONNNNNCCCCCEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRTTTTTIIIIII

Koncert CZD v celjskem KLJUBU





POZOR: METELKOVO HOČEJO ZRUŠITI


KKKKOOOOONNNNCCCEEEERRRRTTTTIIIII:




DOKUMENTI
CZDphotos
CZDphotos1
CZDphotos2
CZDphotos3
CZDphotos4

CZDphotos5
diskografija
homemade and other t-shirts
davnlodaj
etnološki oris czd
koreografija
etnološki oris
knjiga1
še knjiga
punk je bil prej
slika
plosce
nagrada
izštekani
o izštekanih
poskus pisanja zgodovine1
poskus pisanja zgodovine2
poskus pisanja zgodovine3Knjige

daleč je raj
in ostali
travnik
sloscena
nimam dnaraabsolutepunk


Plečnikova Ljubljana v "prestolniškem" Gradcu (glej Page 4)

LAST YEAR VISITS
(LANSKI OBISKI)
1. Slovenia 5.782 77,96%
2. Croatia (Hrvatska) 338 4,56%
3. United States 307 4,14%
4. Finland 193 2,60%
5. Sweden 158 2,13%
6. United Kingdom 127 1,71%
7. Austria 103 1,39%
8. Germany 43 0,58%
9. France 40 0,54%
10. Russian Federation 26 0,35%
11. Poland 25 0,34%
12. Czechoslovakia (former) 19 0,26%
13. Netherlands 18 0,24%
14. Italy 17 0,23%
15. Canada 17 0,23%
16. Yugoslavia 15 0,20%
17. Switzerland 12 0,16%
18. Belgium 11 0,15%
19. Ukraine 11 0,15%
20. Bosnia and Herzegovina 10 0,13%
21. United Arab Emirates 9 0,12%
22. Spain 9 0,12%
23. Taiwan 8 0,11%
24. Czech Republic 8 0,11%
25. Hungary 8 0,11%
26. Israel 6 0,08%
27. European Union 6 0,08%
28. Australia 6 0,08%
29. Brazil 6 0,08%
30. Morocco 6 0,08%
31. Norway 5 0,07%
32. Slovak Republic 5 0,07%
33. Other 5 0,07%
34. Greece 5 0,07%
35. Nigeria 4 0,05%
36. Macedonia 4 0,05%
37. Mexico 3 0,04%
38. Japan 3 0,04%
39. Korea (South) 2 0,03%
40. Philippines 2 0,03%
41. Portugal 2 0,03%
42. South Africa 2 0,03%
43. Iran 2 0,03%
44. Chile 2 0,03%
45. China 2 0,03%
46. Argentina 2 0,03%
47. Belarus 2 0,03%
48. Bulgaria 2 0,03%
49. Bolivia 1 0,01%
50. Burkina Faso 1 0,01%
51. Cote D'Ivoire (Ivory Coast) 1 0,01%
52. Syrian Arab Republic 1 0,01%
53. Ghana 1 0,01%
54. Denmark 1 0,01%
55. Algeria 1 0,01%
56. Iceland 1 0,01%
57. Hong Kong 1 0,01%
58. India 1 0,01%
59. Iraq 1 0,01%
60. Turkey 1 0,01%
61. Venezuela 1 0,01%
62. Vietnam 1 0,01%
63. Romania 1 0,01%
64. Puerto Rico 1 0,01%
65. Luxembourg 1 0,01%
66. Latvia 1 0,01%
67. Malaysia 1 0,01%
Total 7.417 100,00%

________________________
COMPETITION ON SITE:
http://punknihin.blog.hr
TELL ME IN YOUR LANGUAGE
punk ni hin
punk ni mrtev
punk's not dead
Für immer Punk
El punk no está muerto
punk no kitty
punk năo morreu
punk jest fajny
punk n´est pas mort
punk é non muerto
PUNK LEJSA MJTAN
CZD pesmi pesmi pesmi pesmi pesmi pesmi pesmi pesmi pesmi pesmi pesmi
[I]TUJEC

plujem plujem naokrog
tlakujem kujem
prosto pot

tujec sem povsod

trosim sneg
in v njem sledi
prestrašim beg
vse ljudi

tujec sem povsod

TO SI TI
iz zrcala
kreatura
za menoj kriči
to si ti

me objame
me izžame
še tebe
mi iz domišljije
vzame

V KALI ZATRETI
v kali je treba zatreti
igre
delo
godbe
in vse misli

v kali zatreti

NIMAM DNARA
nimam dnara
nimam dnara
vem zakaj
nimam dnara

JOJ
joj
potegnili so me s seboj v boj
v boj v boj v boj
joj
nocoj
pride plačnik
pride lastnik
ki mu jemo iz roke

v boj v boj v boj

NA TRGU SVOBODE
celo noč je vpila z mano
celo noč pozabljala
malega me naredila
v sebe me potapljala
potem hodila sva po mestu
rekla je da dan je lep
če ponoči si z nekom
ki ne vidi čeprav ni slep
bila sva par na trgu svobode
bila sva prvomajski kres
bila užitka filozofa
prepričana da nič ni res
čas je v kosmih naletaval
in sestavljal se v mraz
ko vrgla s sebe je obleko
in pokazala obraz

takrat pa se je zgodilo
kar nesrečo obudi
ogledalose zlomilo
pod jeznimi pendreki
a čudeži se še godijo
krvi v steklu ni bilo
četudi vsakega dobijo
je izginilo telo

na trgu svobode

TAM
tisti dan ko crknil je tam
sva midva gola ležala pri dravi
imel sem mačka po slabem koncertu
bil sem igračka prepuščena ekspertu

tisti dan ko crknil je tam

hotela si gor v nebo
me vlekla za živčno roko
mi z obeti napolnila uho
ker tu vse je gnilo

tisti dan ko crknil je tam

prepustil sem se toku
odneslo naju je visoko
rekla si da v kraj
kjer ni treba vedeti zakaj

tisti dan ko crknil je tam

SPOMENIK
laž ki godi s tabo hodi
pot je strma brez luči
smisel blodi drugim sodi
strup polije se na me
nedolžnost ki doma se skrije
falus ki zahrepeni
podvig ki na smetišču zgnije
ima razbrazdane oči

spomenik

DA BO BOLJE
svet se kolje da bo bolje
da bo bolje da bo bolje
midva pa raje v vesolje
da bo bolje da bo bolje

LOV
sama v gozdu je zašla
slepi tovornjak bila
duša z zanko v temi
na veji puščala sledi

proti laježu je šla
ko se je zaslišal pok
smešno padla je na tla
potem zaslišala je jok

z lučjo pritekel je otrok
ki mu je pesmi pela
vso noč bila si je v porog
svetloba jo je vzela

utišala je glasne pse
ki so potem blodili
čeprav hoteli so vse
niso ji sledili

NA POTI K TEBI
bilo je hladno in dež je lil
na poti k tebi
z neba sem pil in te slavil
na poti k tebi
skrivnosti odkril
na poti k tebi
veselje poljubil in se izgubil
na poti k tebi

PORAZ
naga legla je na cesto
ki grozno drvi
da prišla bi v tisto mesto
v katero vsak hiti
na asfaltu bi sedela
gledala v nebo
brez obleke bi imela
čisto vse kar je lepo
v dežju bi si laži oprala
kaplje bi požirala
oblakom bi oči predala
bliskom bi pozirala

da bi zmerom deževalo
umilo ji boleč obraz
da nebo bi ji poslalo
sto nasmehov za vsak poraz

PARANOJA
moja
moja
moja
moja
paranoja


BODI PROTI
nikdar se ne ukroti
bodi proti bodi proti
nisi tisti ki se moti
bodi proti bodi proti

bodi proti bodi proti
prvi in ne stoti
bodi proti bodi proti
vsakomur napoti

ŠE ENKRAT
iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
še enkrat
iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
še enkrat

SISTEM
ni res ni res
nismo brez priložnosti
imamo celo dve možnosti
z nogami naprej
ali glavo
se lahko spustimo
v flajšmašino

DALEČ JE RAJ
daleč je raj
in ne veš zakaj
hodiš nazaj
in ne veš zakaj
ne veš zakaj
hočeš že zdaj
in čez sto let
zase svoj svet
ker misliš drugače
daleč je raj
ker misliš drugače
in ne veš zakaj

KUPI GNOJA
kupi kupi kupi
gnoja
kupi kupi kupi
gnoja

KRI
kri je noro noro tekla

NIMAM DNARA
nimam dnara
nimam dnara
vem zakaj
nimam dnara


NA POTI K TEBI

bilo je hladno in dež je lil
na poti k tebi
z neba sem pil in te slavil
na poti k tebi
skrivnosti odkril
na poti k tebi
veselje poljubil in se izgubil
na poti k tebi

GVERILCI
vsi se poznamo
kožo imamo
iz lukenj in vej
vsi pohodili
smo koga doslej
vsi seigramo
gverilce brez mej

KDO
kdo je pomembnejši cerkev ali bog
kdo je prijaznejši
kdo bolj je strog
kdo je pohlepnejši
kdo bolj ubog

cerkev ali bog

čigava je duša čigavo telo
kdo bolj me skuša
kdo vodi nebo

cerkev ali bog

PORAZ naga legla je na cesto
ki grozno drvi
da prišla bi v tisto mesto
v katero vsak hiti
na asfaltu bi sedela
gledala v nebo
brez obleke bi imela
čisto vse kar je lepo
v dežju bi si laži oprala
kaplje bi požirala
oblakom bi oči predala
bliskom bi pozirala

da bi zmerom deževalo
umilo ji boleč obraz
da nebo bi ji poslalo
sto nasmehov za vsak poraz

PARANOJA

moja
moja
moja
moja
paranoja

MEGALOMANI letos
streljajo
hitreje
kot lani
megalomani

SRCE
iztrgaš mi srce
zakaj nihče ne ve
v uho vliješ gnoj
tako še bolj bom tvoj
počistiš ves moj krog
na svetu en je bog
plastično si sadje
presnameš mi ozadje
v mojem filmu si le ti
ki vsak si te želi

MOJA PRASICA
moj prezira vreden glas
v znoju zre meso
gnoju podari telo
dušo skrije v smeti
s teboj ponoči odleti
in rije rije kakor ti

moja prasica

BESEDA SODI

beseda je tožba
glas je režanje ki sodi
pribija na križ predavnih melodij
ljudje se moramo raziti

IZDAJA
noč se je ovila okrog naju
v golobih do ona prileti
tako je prišla in ostala
ljubezen

kar imam mi je dala noč
noč pri njenih nogah
tišina z dna ko je roka zašla
kozarec prazen kot duša


izdaja prekleta izdaja

sem edina žival ki jo primeš
me premamiš ne predramiš
z menoj piješ in noriš do zore
se v meni pred bolečino skriješ

izdaja prekleta izdaja

kar imam mi je dala noč
okrog naju je ovila črn trak
in naju bobnov grmenje

izdaja prekleta izdaja

čutim kako hiti
kako hodi in leti
kako tuli iz zvočnikov
izdaja prekleta izdaja
tuli iz zvočnikov

V KALI ZATRETI

v kali je treba zatreti
igre
delo
in vse misli

v kali zatreti

V IMENU LJUDSTVA
govoril bi o pameti in duhu
če se ne bi prepustil napuhu

v imenu ljudstva

MOJ OBRAZ

imam svoj obraz
sto let isti
vse vidim
vse slišim
strast pijem

imam svoj obraz
sto let isti

MANIJAKI
vsi koraki
so enaki
manijaki
manijaki
vsi rojaki
vsi vojaki
manijaki
manijaki

BODI PROTI

nikdar se ne ukroti
bodi proti bodi proti
nisi tisti ki se moti
bodi proti bodi proti

bodi proti bodi proti
prvi in ne stoti
bodi proti bodi proti
vsakomur napoti


ŠE ENKRAT

iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
še enkrat
iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
iz spopada v spopad
še enkrat

JOJ

joj
potegnili so me s seboj v boj
v boj v boj v boj
joj
nocoj
pride plačnik
pride lastnik
ki mu jemo iz roke

v boj v boj v boj

DOLGA NOČ

dolga noč
melje orehe
med dlesnimi in slino

jaz sem sam

dolga noč
karta s šopki
človeških pogledov

jaz sem sam

v dolgi noči
tisoč krat topot
brez nog
jaz sem sam

JUTRI BO ČAS ŠE BOLJ STAR

jutri
bom kremplje
globlje zasajal v oči
šival nove uniforme
in lokal kri
strah pokopal
za spektakle živel

jutri bo čas še bolj star
jutri bo čas še bolj star



BARVE

v podstrešni sobi
sva vsako noč
v najini zgodbi
v zrcalu na stropu
si grejeva duši
ko naju ljubezen žgečka

barve

vse zastoji
v namišljenem kraju
kjer se brez teles
objemava
kjer mi svoje barve
zlivaš v uho


MIMO

mimo samote
mimo pohote
mimo korakov
mimo blodnjakov

pelje moja pot od tod

mimo pasti
mimo noči
mimo sonca
mimo konca

pelje moja pot od tod

SISTEM

ni res ni res
nismo brez priložnosti
imamo celo dve možnosti
z nogami naprej
ali glavo
se lahko spustimo
v flajšmašino


BODI PROTI

bodi proti bodi proti
prvi in ne stoti
bodi proti bodi proti
vsakomur napoti ć

bodi proti

bodi proti bodi proti
nisi v zmoti
bodi proti bodi proti
nikdar se ne ukroti

bodi proti


TO SI TI

iz zrcala
kreatura
za menoj kriči
to si ti

me objame
me izžame
še tebe
mi iz domišljije
vzame


PRAZNIK

praznik je
ko hrbet državi obrneš
praznik je
ko srečo ki se ti vdinja zavrneš
praznik je
ko nič te na smrt ne spominja
praznik je
ko je pena na ustih od piva
in bolj kot moč
pomembna sva midva


UTOPIJA

novi dnevi
in nove zarje
ki slepijo
utrujene oči
novih strasti si želijo
bliža se tema
dar minulih dni
vsi so te izdali

midva sva novo zarjo spočela

hodiš po ulicah
iščeš kraj ki ga ni
lastna senca
ti prehiteva korak
ne zaveš se dneva
pa je že spet mrak
vsi so te izdali

midva sva novo zarjo spočela

nimaš perspektive
bežijo ideali
prave volje ni več
vsi so te so te izdali

midva sva novo zarjo spočela

V IZLOŽBI

obesil se je na otroškem igrišču
prišlo ga je gledat veliko ljudi
v izložbi

MLADOST

hranila si me z močjo
sila ki skrbiš za telo
z močjo ki krepi
svobodo duha
glave odpira
drobtinice da

skrajšati mladost
za zapahe norost

en korak sem v prazno stopil
rekel ne ko se ne sme
v reki sem uzrl obraz
programiran za poraz

skrajšati mladost
za zapahe norost


BREZDELJE

če zmagaš podiraš
če pomagaš miniraš
če govoriš si preglasen
ko poješ si nejasen
prepusti se zaroti ki vse melje
najboljši sistem je brezdelje


KO SE ZABAVAM
ko se zabavam
si dušo slačim
se skrijem v tebe
rabelj mi gleda v oči
sem pošast najslajša

ko se zabavam s teboj

ko se zabavam
sem naga žrtev
ko se zabavam s teboj

NAŠE ROKE
z obupnim porka madona
kamnajo mesec
naše roke
naše roke so težke in trde
naše roke
naše roke nas vežejo na življenje
naše roke
z obupnim porka madona
kamnajo mesec
naše roke

KO Z DEBILI RAJAM

svetlobe se bojim
ponoči pred seboj bežim
še samo zato živim
da z debili rajam

ko z debili rajam

obrnem se in stečem stran
na cesti polni trupel
si rečem da sem večen
si rečem da sem srečen

ko z debili rajam

V KALI ZATRETI

v kali zatreti
igre
delo
godbe
misli
v kali zatreti

NAZNANILO

iz lukenj izropanih
kaplje krvi
na jeklene zobnike
padajo
v gluhih kleteh
oznanjajo vero v moč
se v črno odevajo
s klici s stalinovih bark
si grozeče strele ponujajo

BODIMO VSI BORCI

Ker ne vem kaj misliš
te prepovem
ohladim in zlikam
zašvasam v steno
trudno in krvavo

orkestru seješ seme svoje
pljuješ na mir
ki ti ga dajem
le spusti mi grivo
in konja
brez glave
v dir

ZVEZDA VODNICA

za zazidanimi okni
je zvezda vodnica
so generali resnice
otrple kovinske oči
za zazidanimi okni
za zvezdo sanjaško
blodijo orožniki resnice
s spomeniki
ki varujejo pred sovražniki
na oni strani in doma

SKICE
samo skice
skice brez življenja
samo dosti šelestenja barv
skice brez črt
samo dosti šumenja
skice brez okvirjev

samo
skice

IZMIJEM JEKLO

kjer je pšenica in v roki srp
pesem iz klasja bajonetov
in prst grobu dlan
si obrne obraz
se boji se smeji
na rjuho modro zlije kri

izmijem jeklo vest prašno
umijem tnalo sekiro mokro
ostati bi moral na istem mestu
pa se ne bi nič zgodilo
tako pa s sekiro roka udari
po otavi
po grbi
po jelki
in koruzi

izmijem jeklo vest prašno
umijem tnalo sekiro mokro
ostati bi moral na istem mestu


ENERGIJA

mi
energija
oni energija
ta trenutek
poln energije
in ti pojmi in imena
s toliko
preklete energije

NA RDEČEM PLATNU
na rdečem platnu
lovski prizori doline oblikujejo
in vrhove po volji
telo in duh se dušita
ogenj poje za
v živo urezan je mir

BESEDA SODI
beseda je tožba
glas je režanje ki sodi
pribija na križ predavnih melodij
ljudje se moramo raziti

RAZKRITJE KRINKE

v stavah na srečo
v blodnjah o svetu
s koristno resnico

razkritje krinke

SVETE TRADICIJE
v bolnišnicah za bičarje opotekave
v hlastajočih jarkih
med kupi železa
sredi polj
v varovanem sistemu za prihajajoče
v stegna razpeta zarezane debri
s smerokazi brez poti
čista bitja v bolečinah pse kotijo
biblije
junaki stari
rablji
onemijo
svete tradicije gorijo

ZMAGA
zaprti imajo orgije
nov bog jim iz telesa vleče
kol zabit skozi pleča
tehtanje kruha je ob priznanju boj
ki ne verjame v tožbe
iz brezzobih ust

umiranje je čudež
propadli gverilci poguma
strahu in volje
so samomorilci
v jami zmage

VOJAKI SO BRATJE
vojaki so bratje
prežeči
vojaki so zublji
rdeči
vojaki so križi
železni
vojaki so vene
napete
vojaki so sodi
bencinski
vojaki so seme
ob vinu
vojaki so duše
na poti
vojaki so parklji
oblasti
vojaki so pitniki
verujočih
vojaki so tvoja
začasnost


VSI SMO ZUNAJ
mahal si
novemu v pozdrav
ko si rekel
da bodo kamni cveteli
si videl sovražnike

zdaj izgorevaš
v svoji svobodi

ne moreš nazaj
ne naprej
tvoje oči izbuljene
so zakurile
sivo tišino

ni križev in zvezd
za zidovi pojejo
v visoki so travi
zastrti okovi
zamolklo zvonenje
vdira povsod

vsi smo zunaj

politiki norci pesniki
molijo eni za druge
sam pa imaš
svojo svobodo

V NAJINEM TABORIŠČU
svoboda je vrv
postana voda
in vrteče kolo
ko se krog pogubi
slišim krik iz teme
omame več ni
na kamnih se roka suši

v najinem taborišču sva

sredi gozda viziji visita
vešala in strah klečeč
smeh budita
ob tvoji smrti

v najinem taborišču sva

V KOTLU VRE
plamen žre vse
okoli sebe
steguje roke
ob dno železno
buta z glavo

v posodi smo sami
z vrvmi na rokah pojemo
dim se dviga ob plehu žarečem

v kotlu vre

ONA
s torto oblepi obraz
s strehe vidi za nas
v zmago spremeni poraz
ona sem jaz

peščeni uri nastavi obraz
nememu filmu posodi svoj glas
ona kuha kuha kuha
ona kuha kuha za nas

PRIJATELJ
bil je breg ob muri
in deset božjastnih dni
bil je trezen alkoholik
in stranišče ki hiti
bil je sneg na robu ceste
bil je krt na dnu morja
imel je polna usta stekla
v žilah luč ki frfota
bil je slon na robu zloma
bil je slepi dragi gost
bil je miza na kateri
nori pesnik zida most
bil je trava ko je jedel
partizan ko je kadil
pil je sence kradel vence
bil je kralj ki se je skril


HIŠA
sto preverjenih obetov
sto poletov v nebo
sto povabljenih asketov
ki za mizo vse vedo
tisoč zlomljenih pijancev
je zaprto v črno klet
v dnevni sobi je na steni
v rajskih barvah celi svet
kuhinja poje vse zvezde
ščepec zla navihan brat
razglasi oblast razuma
potrdi se tisočkrat
v spalnici je skrita kazen
sodba skupna sne nemir
onostranstvo tu postane
dobro preveden prepir
brazgotina se umije
kol potegne iz srca
vsaka kriza se prekrije
hiša sega do neba
----------------------------------------------------------

KAR JE BILO. JE BILO

Napoved Izštekanih!

Le kdo še ni slišal za legendarne štajerske pankerske grče, ki pod imenom Center za dehumanizacijo že skoraj dve desetletji rovarijo po domačih in tujih klubskih odrih? Kdo ne ve, da so v tem času nanizali skoraj ducat albumov, pet knjižnih izdaj, na stotine nastopov in tudi lepo število mednarodnih sodelovanj? Da so jih za svoje vzeli v večjem delu Evrope? Kdo ne pozna pevca in kitarista benda Dušana Hedla, ki je eden glavnih motorjev in promotorjev rokerske scene v severovzhodni Sloveniji? Komu ni znan Bojan Tomažič, slikar, basist in večinski tekstopisec v bendu? Četudi se prištevate v nesrečno skupino, ki vsega tega ne ve, je še upanje za vas. Radijsko razodetje bo na sporedu v petek 18. aprila 2003 ob 22.25, kjer bo Center za dehumanizacijo gost oddaje Izštekani na Valu 202. Akustični aranžmaji za Center ne bodo novost, to je na lastno pobudo počel že pred desetletjem. Za tokratno okrepitev bo z akustično kitaro poskrbel Danijel Bauman. Umanjkal ne bo niti pankerski pevski zbor, znana atrakcija Centrovih koncertov, glavna posebnost pa bo nastop ob spremljavi 18-članskega tamburaškega orkestra Cirkovce, ki ga vodi aranžer in dirigent Drago Klein.